Jump to content

Audi A5 2.0 tfsi мнения


Recommended Posts

След като е толкова капризен на масло тоя мотор да пишат смяна на 5000 км и 6 месеца, или колкото трябва за да се му се прави основен ремонт на никакви километри. За 2,0 пд нищо не казвате.

ПП: В книгата на тръца не видях да пише, че горенето на половин литър масло на 1000 км трябва да се счита за нормално. Явно след появата на наследника му е трябвало да си вържат гащите. :hilezh:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 268
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 3 минути, martinich написа:

 За 2,0 пд нищо не казвате.

 

Карат си ги хората. Пълно е в немското мобиле и с А3ки и А4ки 2.0тди на по над 400 000 км. Щом са изкарали толкова, значи няма грижи...

Кога ли ще видим 2.0тфси на 400 000км без основен ремонт или смяна на двигател? Едва ли ще успеем. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 minutes ago, s4b8 said:

Пък ти после разправяй как били еднакви, и 2.0т даже било по-евтино да се прави от 1.8Т...

Аз не разправям нищо. Има си ценови листи. Ако искаш да ти дам линкове и акаунти да си проверяваш.

А колко ревизии са претърпели частите за 1.8Т не може да си представиш.....предполагам знаеш и за версиите на 152/153 зъба ремъци при 1.8/1.8Т....или никой не е писал във форума?

За пореден път ми даваш задача да търся нещо в някакъв форум, а пък аз ще ти кажа, че са ми показвали фактури за ремонт на Б4 2.0 на по-висока стойност, отколкото е евентуален ремонт на А4 с 2.0Т.

И ти видя ли досега една фактура за ремонт на 2.0 ?....'щото аз имам и оферта от официален дилър :) 

Или разпостраняваш слухове?

 

Пак не каза - сменяш ли маслото на Алфата на 30к км?

А мартинича да го питам - сипваш ли на 1.8т-то супер ВАГ маслото 5/30 504/507 и караш ли по 30к с него?

Не, нали. Щото ще се счупи.

 

Въпросът ми е към всички - кой се опитва да кара (независимо какъв мотор) по този начин?

 

 

Едит: ето фактура за смяна на главата: 

Виждат се всички части за отваряне на мотора и смяна на ангренажна верига.

Към тях се добавят бутала и семеринги за коляновия вал.

Офертата е от Порше....

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тръца сменям на 10-15 х.км, така го чета в книгата така го правя. Ако почне да харчи по половин литър на масло на 1000 км (което според ауди е нормално :stupid:за 2,0 тфси), ще го засиля в надин. 

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, robobug написа:

Въпросът ми е към всички - кой се опитва да кара (независимо какъв мотор) по този начин?

 

Казах ти вече един път - карал съм до 75хил с две смени на масло. Аз лично. Никой нищо не ми е показвал или разказвал. Нищо не се счупи. Сигурно е било извънземно.

А, и понеже разпитваш упорито Даниелчо - на Алфа  съм сменял масло на 2г. И тя не се счупи. Сигурно и то е било извънземно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, robobug написа:

А колко ревизии са претърпели частите за 1.8Т не може да си представиш...

Ето и ти допускаш , че ауди са създали недоносче, което лека по лека оправят. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, martinich said:

На тръца сменям на 10-15 х.км, така го чета в книгата така го правя. 

Четеш както ти е изгодно, защото не искаш да го счупиш.

Ще ти пратя моята книга за 1.8т, в която пише 30к км.

 

По същата логика немеца на гаранционна кола казва "защо на 15к, като може на 30, нали е е гаранционна".

Същия пестелив немец, който има нова А8-ца, а жена му кара нова 7-ца ми казва - защо да сипвам 100 октана, като на капачката пише min 95 ?

Just now, martinich said:

Ето и ти допускаш , че ауди са създали недоносче, което лека по лека оправят. :zustimm:

Ревизии на части се правят не само за подобрение, а и за поевтиняване :)

Фейсова А4-ка е с по-евтини части от първата А4-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, аз така и не разбрах какъв му е зора на тоя пич да си говорим за алфи? Не съм ги намесвал изобщо.

Ако са ти толкова интересни, мога да те запозная с един приятел от алфа форума, който има 400 000км на 2.0ТС мотор без дa го ремонтира. Пак такова 2.0тфси НЯМА.

 

Иначе в книжката пише смяна на 12 месеца/ 20 000км . Както казах, спазвам ги, даже си позволявам да ги пресроча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 minutes ago, martinich said:

Ако тръца се чупеше при смяна на 30 000 км, нямаше да има толкова много вървящи 1,8т-та по улицата. 

Защо мислиш, че тези с по 30к км на смяна не са ремонтирани?

 

@Toledo Да, спомням си. А ти помниш ли, че коментирахме и големината на картера?

Очевидно е, че ако имаме 4 литра картер и го вдигнем на 6 може да минем 50% повече километри при приблизително същото качество на маслото.

 

 

Да напиша и нещо полезно, ако някой попадне на темата и има нерви да чете - доливането на масло не е еквивалентно на смяна.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко да е по-голям картера на двулитров БМВ мотор сравнен с двулитров Ауди мотор ? Помня само, че те питах няколко пъти не им ли е няколкостотин хиляди пъти по-евтино на Ауди да си сменят 2 реда в сервизната книжка за интервала на смяна вместо да подменят  гаранционно цели двигатели и да правят ревизия след ревизия на бутала и сегменти, но разумен отговор не получих. Очевидно не четат тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помня, че много добре обясних хипотезата защо е по-евтино да нагласят един-два от десетките мотори към фирменото масло.

Тук очевидно не четат. Но четат Аутобилд, участват на кръгли маси и накрая им показват среден...вероятно така е по-евтино :).

 

Маркетингът очевидно е превзел света. Когато БМВ-то е М, тогава няма проблем да се слага специално масло и да се сменя през няколко К км.

Но ако забравим за маркетинга и разглеждаме двигателите като техническо изделие, тогава може да сравним примерно литровата мощност, еко стандарта, КПД.

И какво виждаме - една М3-ка е с по-ниска литрова мощност от класически 2.0Т, но е с много по-сериозни изисквания към маслото. На всичкото отгоре липсва турбина и пак не са я направили да върви лонглайф масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, robobug написа:

И какво виждаме - една М3-ка е с по-ниска литрова мощност от класически 2.0Т

 

Продължаваш да повтаряш глупост след глупост и така до безкрай :hilezh:

Коя м3ка е с по-ниска литрова мощност от любимия ти бензинов душегуб?

3.2 343 коня ли?  Или 4.0 420 коня? При последната може и да си прав... с 0.5к.с. :hilezh:

 

И ти казах и преди: М3 е перформанс автомобил, ориентиран към ентусиасти, нормално е да има високи изисквания. 2.0тфси е 4 цилиндров миксер за обикновения потребител и би трябвало да е сравнително непретенциозен и пригоден за нормална ежедневна употреба, както всички останали обикновени коли. A не да се сменя през 100 000 км все едно е ферари F40....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах - маркетинга е превзел света "пърформанс", "ентусиасти"......това е желязо с параметри.

 

А на въпроса ти - сравнявам еднакви по години и поколения автомобили. Най-малкото защото тогава трябва да отговарят на еднакви еко норми.

 

 

А като раздаваш епитети на хардуер - какво точно сравняваш?

дизел с бензин, 2.0т с 1.8т, 2.0т с М-кови мотори....какво?

 

Спокойно може да твърдиш, че в сравнение с Б4 всичко после е душегуб....все пак един АБК струва колкото едно бутало :)

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, s4b8 said:

Пак такова 2.0тфси НЯМА.

 

Покажи моля, да видя от къде я черпиш ти тая статистика, че ми е доста интересно?

 

Да, мотора е дефектен в първите години на производство. Изисква се смяна на сегменти и понеже по-големи сегменти не стават на тия бутала, се сменят и буталата. Вие в живота явно правите всичко от първия път правилно, евалата :hilezh:

Тоя мотор се прави от 2004-та до ден днешен, което са 13 години, ще го има и във фейс-а на Б9 и най-вероятно поне в първите Б10. С което ще удари едно 16-18 години. Почти ще изравни извънземния тръц демек. 

Вие взимате една извадка за периода 2008-2011 година и заклеймявате все що има 2.0 тфси. Доста ограничено според мен, но как да е, всеки има право на мнение...

 

Фактите са няколко:

- Ако ти се дават пари за кола, винаги можеш да си купиш фейсова б8-ца или б9 и никога да не чуеш за драми с масло. Форумния скъсаняк обаче хем иска тънко, хем иска да дава газ и накрая някой друг да му е виновен.

- Мотора е много приятен за каране и върви доста за 2000cc. Едва ли има друг бензинов или дизелов от тия години със сходна кубатура, който да дава значително по-добър перформънс.

- Мотора е много евтин за поддръжка. Както Робо каза няколко пъти - сравнява се успешно с 2.0 и 1.8 в б7 в това отношение, дори има превес при някои елементи.

- При желание подлежи на доста сериозен тунек. 

- Няма ограничение при съчетаването му със задвижване и автомат. Демек не е като по-горе споменатите супер успешни мотори, каращи по 400к км, които обаче не можеш да си  поръчаш с куатро и автомат :hilezh:

 

Това че @s4b8 e бил идиот в периода 16-25 години, прави ли го идиот и сега? :nixweiss: Въпроса е реторичен btw., да няма обидени... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нужно ли е във всеки пост да конкретизирам, че говорим за А4/ А5 б8, които са със дефектния мотор? Тя дори и темата се казва така - "А5 2.0тфси мнения"

 

Карай си папуняка спокойно и не се напрягай излишно, не плюем твоя мотор. Той е единственото хубаво нещо в тая шкода :hilezh:

Ако ставаше и за газ, може би щеше да бъде харесван почти колкото тръца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Робо кара на газ от половин година вече и няма щети.

Шкодата има още един плюс - багажника :verweis:  Ааа и не на последно място - евтина е, като сръбска циганка :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaра... на газ + бензин наведнъж.

Това е и една от причините тръца да държи такива извънземни цени, и ще продъжава да ги държи. Просто наследника не си заслужава. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ме споменахте преди няколко поста да кажа: Пежата се карат буквално като служебни, голяма част от тях само градско. Около 400хил км са към момента и няма и помен от проблеми с моторите. Карат се както се предполага с най-евтиното 5w30 демек Тотал.

Накратко.. Волксваген АГ са произвели за пореден път поредният 2.0 кенеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...