Jump to content

Audi A5 2.0 tfsi мнения


Recommended Posts

Може ли някой да ми даде своето мнение за Ауди а5 2009 s-line също така за мотора 2.0 tfsi 180 дали има смисъл от газ и тнт. Много ми харесва автомобила и ще съм доволен на всякакви отзиви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 268
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако мислиш да слагаш газ, не си за скъп автомобил (не че е особено скъп де...)

съвети... търси автоматик, и търси quatro, т.е. 2.0 двигателя май няма да е за тебе от тази година.

друг съвет - ако искаш спортна кола, не е това модела, гледай s5 или по добре rs5 ако имаш парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф, ама...забелязвам интересна тенденция във форума - някой пита за S5 и му се предлага 2.0 , а като се пита за 2.0 и се предлага S5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се обесни на всеки новодошъл че незнае какво иска. Сега по темата 2.0 тфси и газ не е добра комбинация. Гори и бензин, инжекционите са скъпи и като цяло не си струва , като се сложи и опасността от покупка на нови бензинови дюзи. Аз бих гледал дизелови екземпляри, ако говорим за А5 и не само него от тия години. Иначе можеш и да си караш само на бензин - всико зависи от сметка. километри и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип искам а5 бензин ръчка газта не е задължителна просто питах, а дизела 3.0 вече скача на много коне а не искам чак толкова

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти за газта не мисли ,а си мисли че ако на този масларник не му е правен ремонт на мотора заради харча на маслото си приготви едни бързи около 4000 лв. за ремонт и тогава мисли за другите неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега хич не се занимавай с дизел.Както вървят нещата може да се окаже че след няколко години няма да имаш право да караш колата.Потърси такива теми в гугал за да видиш как стоят нещата.Според мен  покупката на дизелов автомобил  вече е чисто прецакване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

42 minutes ago, congo said:

Той понеже дизеловия двигател ще изчезне след месец та за това да се блъкаме да караме масларки ли ;) единствената "кола" за която се сещам че се сипваше малсо в резервоара .... е трабант ;)

 

От това пък по-голяма глупост няма.

Тази кола ще я караш 50 години ли та си се запритеснявал че нямало да има дизел.

Ми то и бензинови няма да има ... след век два ... дай да се мятаме на Тесла всички ;) Дядо Мъск ще е много доволен от това.

 

След като първата работа е да се махнат филтрите .. ми нормално.

Няма да забранят Евро 5 още дълги години ... не слушайте със задните си части новините,

там се говори за коли от едно друго време :)

3.0 TDI монтиран в A5 e ЕВРО 5 както и 2.7 както и 2.0

В новите (след 2012 - 245 hp) е вече ЕВРО6.

Няма никаква причина човек да избере дизел пред бензин, ако ще кара под 40-50 хиляди километра на година, та дори и ремонт да трябва да прави на бенза, за да не харчи масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Послушай колегата нихинренчу, дето иска всички да си купиме масларки :):):) само дето някой от нас вече имахме такива.

 

Майтапа настрана, ако ще караш 10-15000 км на година, ще можеш да си позволиш 10-15 бутилки масълце за 1 година, те не са толкова скъпи. Ако не те дразни факта, разбира се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TFSI моторите са супер - просто не трябва да се купуват коли на старо с този проблем (масларки). Много добре се знае кои мотори са засегнати и няма извинение за неинформираност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че и аз не послушах повечето форумни гурута и си взех "масларка" (която харчи по-малко масло от на Congo дизелите най-вероятно) ;).

Гледай историята на колата и ако е правен ремонта се мятай, а ако не е свали от цената 1.5-2к и си го направи сам.

Ще имаш чудесна кола след това.

И аз не мога да си обясня защо хората си купуват дизели наистина.

Единственото логично обяснение е, че това са масата коптори на Европа и след като са си изпълнили служебния дълг се пращат насам.

95%+ от пазара на тези коли е дизеляк в България за съжаление и хората нямат голям избор та за това ги оправдавам (съжалявам) основно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

58 minutes ago, CVT said:

 Много добре се знае кои мотори са засегнати и няма извинение за неинформираност.

Засегнати са коли, карани с оригинално масло с лонглайф програма, на къси разстояния.

Това включва и първите 2.0Т, но при тях последствията са страшни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо общо няма това с какво масло е карана. Тук става дума за фабричен дефект. Малко са дефектите за които има изписано в Нета повече отколкото има за този.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че някой оспорва разхода. Дизела си е гориво с по-висока енергийна плътност от бензина, при горе-долу еднаква цена на единица обем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако искаш да ти пратя снимки от моята кола, да "провериш", че проблема е в маслото и лонглайф програмата :).....т.е. маслото няма нужните качества за тези километри.

 

Едит: Всъщност много лесно може да се увериш, че съм прав. Просто започни да сипваш оригинално масло, което да сменяш според предписанията на Ауди...ако ти стиска де:hilezh:

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчел съм всичко (включително руските форуми), говорил съм с хора от Порше, отворил съм лично един двигател, имам две коли с такива мотори.

Какво ме пращаш да чета?

 

Пак повтарям, ако мислиш, че си прав - купи си оригинално масло от някой дилър - примерно Шкода, че е по-евтино и пробвай да караш по препоръките на Ауди.

 

Едит:

 I quote directly from Audi on the LongLife Service Regime

Service Intervals:
Oil-change Service Variable to a maximum of every 20,000*
miles/2 years
Inspection Service Fixed to every 20,000* miles/3 years, then
every 20,000* miles/2 years thereafter

*as indicated by the service display

от тук:

http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/8326-oil-change-service-interval.html

 

Едит2:

Карането с евтин бензин (различен от 100 октана) ускорява загубата на качества на маслото.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не искаш да четеш не мога да ти помогна.

 

Мисля че говорим за 2 различни проблема. Проблема който аз визирам е фабричния дефект на сегментите, за който ги осъдиха и който е главната причина определени ТФСИ мотори да горят няколко литра масло на 10 хил. км.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За едно и също говорите.

Че е фабричен дефекта фабричен е, но има и доста логика в това, което пише @robobug.

Тео, с тва 7.5 на прекъсвач градско стига бе, за София ли говориш или друг град?

Имам приятели с новички Тойоти и Хонди с 2-ка дизел (по 150 коня по спомен, не като твоята 170) и в трафика в София под 12 трудно се пада.

Няма спор, че гори по-малко от 2.0 бензин, в сутрешния и вечерния мазаляк моята трудно пада под 14-15 ама 7.5 на прекъсвач недей :).

По същия маршрут ми е давала и 9 като няма трафик...

Обаче па на -10 след километър и малко и няма и 5 минути каране е на 90 градуса стрелката ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да обясня какво казвам с един нагледен пример:

купуваш си А4-ка с 19" гуми. Карайки в БГ започваш да пукаш често гуми. Проблемът и решенията са очевидни:

или започваш да караш много, много внимателно, или сменяш гумите с по-малък цолаж, или сменяш гумите с по-здрави, или сменяш държавата (пътищата). Не съдиш Ауди.....или ги съдиш, ако са ти гарантирали, че може да караш така и да не пукаш гуми.

 

Аналогията с маслото и първите сегменти на ЕА888:

Проблемът - маслото запича сегментите, блокира ги и те спират да работят.

Решенията - сменяш по-често маслото (преди да си загуби качествата), сменяш маслото (примерно с естерни синтетики на Мотул, Реванол, Редлайн, Амсойл, Милър и прочие), сменяш сегментите. В случая се събират три фактора (трябва да са налице и трите, за да имаш проблем): сравнително евтино масло (спрямо изброените по-горе), дълъг интервал на смяна (за това масло и къси интервали на придвижване), лош дизайн на сегмента за този режим. Ако едно от трите не е изпълнено (карано е с по-хубаво масло или е сменяно по-често или са сменени сегмените) колата на практика не гори масло.

 

Позовавайки се на Теория на конспирацията, руснаците твърдят, че трябва да се сменят и маслените дюзи, тъй като оригиналните били произведени в Камбоджа и т.н. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не оспорва че трябва да се сменя маслото на 10 хил км. Но това не е причината за този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз ти казвам, че съм отворил първото 2.0Т точно заради тази причина - кола на 79к км, обслужвана само при дилъра с две смени на маслото в сервизната книжка. Не съм сменял бутала или сегменти, но чистенето им отне два дена.

Имам и второто 2.0т, което е от Швейцария, минало е 200к км, не е карано с "оригинално" масло и няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че правиш изводи от личен опит, базиран на 2 коли. Ако прочетеш какво многобройните пострадали хора пишат по форумите, ще видиш че много от тях не са били на тази програма и са си сменяли маслото на нормални интервали.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, правя изводи от всичко прочетено, видяно и коментирано с професионалисти.

Моите коли само потвърждават тези изводи.

 

Прочети малко в руския нет, ключови думи "масложор 2.0т". Там са изследвали подробно проблема.

Имат и интересен форум за масло, с доста повече лабораторни анализи от bob.

 

Между другото 1.8т, подложен на лонглайф програма с оригинално масло гарантирано гърми турбина на 100-150к км.

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...