MartinYordanov96 Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Може ли някой да ми даде своето мнение за Ауди а5 2009 s-line също така за мотора 2.0 tfsi 180 дали има смисъл от газ и тнт. Много ми харесва автомобила и ще съм доволен на всякакви отзиви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HALF Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Ако мислиш да слагаш газ, не си за скъп автомобил (не че е особено скъп де...) съвети... търси автоматик, и търси quatro, т.е. 2.0 двигателя май няма да е за тебе от тази година. друг съвет - ако искаш спортна кола, не е това модела, гледай s5 или по добре rs5 ако имаш парите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Ти къде прати човека на РС5 колега .Иначе по форума има доста изписано за 2.0тфси потърси и ще намериш доста информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Малко офф, ама...забелязвам интересна тенденция във форума - някой пита за S5 и му се предлага 2.0 , а като се пита за 2.0 и се предлага S5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Трябва да се обесни на всеки новодошъл че незнае какво иска. Сега по темата 2.0 тфси и газ не е добра комбинация. Гори и бензин, инжекционите са скъпи и като цяло не си струва , като се сложи и опасността от покупка на нови бензинови дюзи. Аз бих гледал дизелови екземпляри, ако говорим за А5 и не само него от тия години. Иначе можеш и да си караш само на бензин - всико зависи от сметка. километри и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinYordanov96 Публикувано 17 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 (Редактирано) Попринцип искам а5 бензин ръчка газта не е задължителна просто питах, а дизела 3.0 вече скача на много коне а не искам чак толкова Редактирано 17 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Ти за газта не мисли ,а си мисли че ако на този масларник не му е правен ремонт на мотора заради харча на маслото си приготви едни бързи около 4000 лв. за ремонт и тогава мисли за другите неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Колега хич не се занимавай с дизел.Както вървят нещата може да се окаже че след няколко години няма да имаш право да караш колата.Потърси такива теми в гугал за да видиш как стоят нещата.Според мен покупката на дизелов автомобил вече е чисто прецакване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 42 minutes ago, congo said: Той понеже дизеловия двигател ще изчезне след месец та за това да се блъкаме да караме масларки ли единствената "кола" за която се сещам че се сипваше малсо в резервоара .... е трабант От това пък по-голяма глупост няма. Тази кола ще я караш 50 години ли та си се запритеснявал че нямало да има дизел. Ми то и бензинови няма да има ... след век два ... дай да се мятаме на Тесла всички Дядо Мъск ще е много доволен от това. След като първата работа е да се махнат филтрите .. ми нормално. Няма да забранят Евро 5 още дълги години ... не слушайте със задните си части новините, там се говори за коли от едно друго време 3.0 TDI монтиран в A5 e ЕВРО 5 както и 2.7 както и 2.0 В новите (след 2012 - 245 hp) е вече ЕВРО6. Няма никаква причина човек да избере дизел пред бензин, ако ще кара под 40-50 хиляди километра на година, та дори и ремонт да трябва да прави на бенза, за да не харчи масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Послушай колегата нихинренчу, дето иска всички да си купиме масларки само дето някой от нас вече имахме такива. Майтапа настрана, ако ще караш 10-15000 км на година, ще можеш да си позволиш 10-15 бутилки масълце за 1 година, те не са толкова скъпи. Ако не те дразни факта, разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 TFSI моторите са супер - просто не трябва да се купуват коли на старо с този проблем (масларки). Много добре се знае кои мотори са засегнати и няма извинение за неинформираност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Добре, че и аз не послушах повечето форумни гурута и си взех "масларка" (която харчи по-малко масло от на Congo дизелите най-вероятно) ;). Гледай историята на колата и ако е правен ремонта се мятай, а ако не е свали от цената 1.5-2к и си го направи сам. Ще имаш чудесна кола след това. И аз не мога да си обясня защо хората си купуват дизели наистина. Единственото логично обяснение е, че това са масата коптори на Европа и след като са си изпълнили служебния дълг се пращат насам. 95%+ от пазара на тези коли е дизеляк в България за съжаление и хората нямат голям избор та за това ги оправдавам (съжалявам) основно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 58 minutes ago, CVT said: Много добре се знае кои мотори са засегнати и няма извинение за неинформираност. Засегнати са коли, карани с оригинално масло с лонглайф програма, на къси разстояния. Това включва и първите 2.0Т, но при тях последствията са страшни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 (Редактирано) Нищо общо няма това с какво масло е карана. Тук става дума за фабричен дефект. Малко са дефектите за които има изписано в Нета повече отколкото има за този. Редактирано 21 Февруари 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Не мисля че някой оспорва разхода. Дизела си е гориво с по-висока енергийна плътност от бензина, при горе-долу еднаква цена на единица обем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 (Редактирано) Ами ако искаш да ти пратя снимки от моята кола, да "провериш", че проблема е в маслото и лонглайф програмата :).....т.е. маслото няма нужните качества за тези километри. Едит: Всъщност много лесно може да се увериш, че съм прав. Просто започни да сипваш оригинално масло, което да сменяш според предписанията на Ауди...ако ти стиска де Редактирано 21 Февруари 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Виж това: цък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 (Редактирано) Изчел съм всичко (включително руските форуми), говорил съм с хора от Порше, отворил съм лично един двигател, имам две коли с такива мотори. Какво ме пращаш да чета? Пак повтарям, ако мислиш, че си прав - купи си оригинално масло от някой дилър - примерно Шкода, че е по-евтино и пробвай да караш по препоръките на Ауди. Едит: I quote directly from Audi on the LongLife Service RegimeService Intervals:Oil-change Service Variable to a maximum of every 20,000*miles/2 yearsInspection Service Fixed to every 20,000* miles/3 years, thenevery 20,000* miles/2 years thereafter*as indicated by the service display от тук: http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/8326-oil-change-service-interval.html Едит2: Карането с евтин бензин (различен от 100 октана) ускорява загубата на качества на маслото. Редактирано 21 Февруари 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 (Редактирано) Ако не искаш да четеш не мога да ти помогна. Мисля че говорим за 2 различни проблема. Проблема който аз визирам е фабричния дефект на сегментите, за който ги осъдиха и който е главната причина определени ТФСИ мотори да горят няколко литра масло на 10 хил. км. Редактирано 21 Февруари 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 За едно и също говорите. Че е фабричен дефекта фабричен е, но има и доста логика в това, което пише @robobug. Тео, с тва 7.5 на прекъсвач градско стига бе, за София ли говориш или друг град? Имам приятели с новички Тойоти и Хонди с 2-ка дизел (по 150 коня по спомен, не като твоята 170) и в трафика в София под 12 трудно се пада. Няма спор, че гори по-малко от 2.0 бензин, в сутрешния и вечерния мазаляк моята трудно пада под 14-15 ама 7.5 на прекъсвач недей :). По същия маршрут ми е давала и 9 като няма трафик... Обаче па на -10 след километър и малко и няма и 5 минути каране е на 90 градуса стрелката ;). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Ще се опитам да обясня какво казвам с един нагледен пример: купуваш си А4-ка с 19" гуми. Карайки в БГ започваш да пукаш често гуми. Проблемът и решенията са очевидни: или започваш да караш много, много внимателно, или сменяш гумите с по-малък цолаж, или сменяш гумите с по-здрави, или сменяш държавата (пътищата). Не съдиш Ауди.....или ги съдиш, ако са ти гарантирали, че може да караш така и да не пукаш гуми. Аналогията с маслото и първите сегменти на ЕА888: Проблемът - маслото запича сегментите, блокира ги и те спират да работят. Решенията - сменяш по-често маслото (преди да си загуби качествата), сменяш маслото (примерно с естерни синтетики на Мотул, Реванол, Редлайн, Амсойл, Милър и прочие), сменяш сегментите. В случая се събират три фактора (трябва да са налице и трите, за да имаш проблем): сравнително евтино масло (спрямо изброените по-горе), дълъг интервал на смяна (за това масло и къси интервали на придвижване), лош дизайн на сегмента за този режим. Ако едно от трите не е изпълнено (карано е с по-хубаво масло или е сменяно по-често или са сменени сегмените) колата на практика не гори масло. Позовавайки се на Теория на конспирацията, руснаците твърдят, че трябва да се сменят и маслените дюзи, тъй като оригиналните били произведени в Камбоджа и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Никой не оспорва че трябва да се сменя маслото на 10 хил км. Но това не е причината за този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Е аз ти казвам, че съм отворил първото 2.0Т точно заради тази причина - кола на 79к км, обслужвана само при дилъра с две смени на маслото в сервизната книжка. Не съм сменял бутала или сегменти, но чистенето им отне два дена. Имам и второто 2.0т, което е от Швейцария, минало е 200к км, не е карано с "оригинално" масло и няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 (Редактирано) Проблема е че правиш изводи от личен опит, базиран на 2 коли. Ако прочетеш какво многобройните пострадали хора пишат по форумите, ще видиш че много от тях не са били на тази програма и са си сменяли маслото на нормални интервали. Редактирано 21 Февруари 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 (Редактирано) Не, правя изводи от всичко прочетено, видяно и коментирано с професионалисти. Моите коли само потвърждават тези изводи. Прочети малко в руския нет, ключови думи "масложор 2.0т". Там са изследвали подробно проблема. Имат и интересен форум за масло, с доста повече лабораторни анализи от bob. Между другото 1.8т, подложен на лонглайф програма с оригинално масло гарантирано гърми турбина на 100-150к км. Редактирано 21 Февруари 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts