AudiFANNN Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 (Редактирано) Здравейте колеги.Та ето и проблема който ме тормози от известно време. Когато карам колата (няма значение градско или извънградско) няколко километра и я изгася и след има няма час-два пипна въпросния маркуч той си остава твърд.Дори и на следващия ден като го барна пак си е твърд.Според мен това налягане си остава вътре в системата и се изпуска явно ако не паля колата 2 дни или ако отворя капачката на разширителния съд , но не би трябвало да е така. Някакви предложения защо задържа налягане? Колата е а4 б5 AFN 1998г.На снимката се вижда въпросния маркуч Редактирано 22 Март 2017 от AudiFANNN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Единственото, което се сещам е, гарнитура на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spiritfog Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Вятър на главата и нова гарнитура. И аз минах по този път. Изпратено от моят HUAWEI GRA-L09 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Колко време е нормално да стои твърд маркуча? И защо точно гарнитура на глава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFANNN Публикувано 22 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Според мен нормалното да стой твърд маркуча е докато колата изстине,след това трябва да е омекнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Гарнитура на главата щото през нея от цилиндрите ти отива налягане към водните ризи, примерно. Има и по-лош вариант, спукана глава. Прегрявана ли е колата? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Смени капачката на разширителните съд ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFANNN Публикувано 24 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Имам колата от година и не съм я прегрявал, а в началото го нямах този проблем.Капачката на разширителния съд съм я сменил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Преди 21 часа, ole написа: Гарнитура на главата щото през нея от цилиндрите ти отива налягане към водните ризи, примерно..... И като изстине трябва да има антифриз в обратната посока. Губи ли антифриз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFANNN Публикувано 24 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Лятото ми губеше антифриз ама внезапно спря и аз немога да си обясня причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Сигурно като е горещо е изхвърлял повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFANNN Публикувано 24 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Почти цяло казанче ама преди зимата спря от самосебе си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване