quattro88 Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Писах ти лс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 Лично аз си мисля, че тая кола може по-скоро да послужи за донор. Ако се намери някоя по-читава за малко пари по-добре да се вземе тя за база. Но измий я и качи снимки. Моторът също не е ясно какъв е, но щом е 90, а не 80 май ще да е от петАците. On 24.03.2017 г. at 1:43 AM, Galin said: 5000 за отскок ей за това казвам, че трябва да си ретро маниак и много да си я обичаш ама повече от жена да знаеш, ама ако е така не казвай на жената и това да си знаеш ти го казвам . За парите които ще дадеш за нея да заблести ще вземеш 4-ка под 20 годишна с климатик и ще я обслужиш и ще си караш година без да се замисляш за горивото. Аз си мисля, че колегата е ерген и ще прави доста от нещата сам по тоя евентуален проект. Така може да спести малко пари. Иначе за семеен човек особено с малки деца е леко невъзможно да има време за такива проекти, освен ако няма собствен сервиз колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 Една 30-годишна кола е прекалено нова за да мине за ретро. Трябва да е поне на 40 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 Изкарай я от гаража, измий я,отвори капака. Така по-добре ще се види в какво състояние е колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 (Редактирано) преди 36 минути, CVT написа: Една 30-годишна кола е прекалено нова за да мине за ретро. Трябва да е поне на 40 години. 30 години колега е срока за ретро, поне в повечето държави така е приет. В ЕС има дори разпоредби по въпроса, защото в Германия напр. се ползват със специални привилегии и номера 07. Ако се порови човек из нета има много инфо А преди тези години има и т.н. youngtimer т.е. коли на по -малко години, но считани от специалистите за потенциални класики. Тази материя с ретрото е малко условна, защото не всяка кола над 30 е ценна, а пък има такива, които едва ли не след продажба, като нови им се вдигат цените. За да стане един автомобил интересрн за купувачите на класики влияят доста фактори понякога и силно имагинерни Джей Лено напр. прогнозира че първите тойота Приус са бъдеща класика и като се замисля може и да има основание.. Дълга е темата за ретрото. Редактирано 25 Март 2017 от esox hunter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 Съгласен съм, че за повечето от нас е малко трудно да я възприемем за ретро. Ама като се сетя сега, такава кола, като я караше един съсед и я миеше на улицата, аз я заглеждах от детското си колело на 3 гуми...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 (Редактирано) 1 hour ago, esox hunter said: 30 години колега е срока за ретро, поне в повечето държави така е приет. В ЕС има дори разпоредби по въпроса, защото в Германия напр. се ползват със специални привилегии и номера 07. Ако се порови човек из нета има много инфо А преди тези години има и т.н. youngtimer т.е. коли на по -малко години, но считани от специалистите за потенциални класики. Тази материя с ретрото е малко условна, защото не всяка кола над 30 е ценна, а пък има такива, които едва ли не след продажба, като нови им се вдигат цените. За да стане един автомобил интересрн за купувачите на класики влияят доста фактори понякога и силно имагинерни Джей Лено напр. прогнозира че първите тойота Приус са бъдеща класика и като се замисля може и да има основание.. Дълга е темата за ретрото. Да, но тук не говорим за законова разпоредба. Въпроса а дали кола на тази възраст ще се оцени от някой като ретро след реставрация, или просто ще изглежда като стара кола държана в гараж. Аз мисля че на тази възраст второто е много по-вероятно, което означава много пари и труд за нищо. Иначе Джей Лено може да прогнозира, но виж в момента колко коли от 80-те има в колекцията си. Редактирано 25 Март 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 (Редактирано) Те колите с ръбест дизайн трудно се оценяват. Всичките интересни ретро модели са все пак дизайнерски, с обли форми. Колкото до 90-ката, тя е правена от Джуджро ако не се лъжа. Един ден може да се оценя този стил. Но скъпите класики все са купета, спайдери, кабрио... те струват най-скъпо. Редактирано 27 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 (Редактирано) Може би с изглючене на Делориъна. За мене това е най-знаковата кола на 80-те. Видях го за първи път като дете на Слънчев Бряг някъде 84-та или 85-та г. и ми направи страхотно впечатление - не можех да повярвам че кола може да изглежда така! Редактирано 25 Март 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 (Редактирано) Еее имаи други ръбести ауди купе куатро 1 ва генерация, ланча делта интеграле, някои версии на голф 1 и 2 и мн. .др Иначе, кое ще се окаже търсена класика никой не може да прогнозира, но един екземпляр за да е оценен подобаващо трябва да е в максимално оригинален вид и части, като всичко се точкува, като и радиото трябва да е оригинално, а при по строгите критерии до последното болче Ние тука няколко човека, които имаме кабриа 89-ки се надяваме някой ден и те да са в графа класики, като разчитаме, че са първите от генерацията си Аз напр. хвърлих доста време и средства за да върна моето в оригинален вид с максимално много оригинални части и екстри, а за Жорката от Америка пък да не говорим неговата е приказка за Пебълбийч след 10 на години. Знаем, колко е трудно и колко време отнема затова се опитваме да го ориентираме пича и затова го питах реставрация или раздвижване. Аз лично мн. се кефя на реставрационни проекти и помагам с каквото мога с инфо и пр. Ето моята 3,5 г труд, нери и пари разбира се лятна версия: Редактирано 25 Март 2017 от esox hunter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 Не можах да коригирам горното си мнение та извинявам се че не е по темата за 90-те, но като илюстрация за проект по реставрация ...зимна версия: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 Това е формулата колега: скъпите класики все са купета, спайдери, кабрио... мога да добавя - спортни успехи или някакъв друг вид известност : тези струват най-скъпо. Ръбестите в случая са спортни легенди. Иначе адмирации за проекта! Винаги ми е било интересно дали се обработват/консервират кухините на ламарините и гредите на олдтаймерите с някаква технология? То и аз мога да кажа, че имам олдтаймер, 18 години навършва моя AFN. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 (Редактирано) Доста филмчета съм изгледал за реставрация, но не съм виждал да обработват кухини и пр с цел специална консервация. Идеята на баш маняците реставратори е абсолютно, като заводски вид с покрития и бои, като от онова втеме, като се изпада до крайности да не се добоядисват детайли понеже от завода са излизали претупани и пр. Грешки при напасването на детайлите дори криво залепени емблеми, ленти и т.н. Тук в БГ никой не изпада чак до такива детайли до болче, а някои чак газови им слагат Напр. ей тоя възрастния в дясно е един от най-големите маняци в света на реставриране до болче и точка боя на американски масълкари Редактирано 25 Март 2017 от esox hunter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 А е това е проекта на Жорката от Америка за който споменах погоре Проект Албена Някои от вас го знаят други не, но е пример за реставрационен проект Той за разлика от мен си води редовен форумен дневник с интервенциите и разходите Сега, ако качи снимки и от завършването няма да е зле, защото знам, че е готова на 99% поне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minelkoff Публикувано 3 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Колеги, извинява се за по-късния отговор - имах си ангажименти и нямах време да отделя за темата. Да ви се похваля - отворих капака и по-долу ще видите какво има под него. Болтовете на спирачките (задните и предните) са 4, а в гаража имам железни джанти 12" с гуми на тях.. въпроса ми е ще имат ли някакъв проблем, ако ги сложа? Питам, защото мой познат ми каза, че по някакъв начин ще се огънат заради тежестта на аудито (1+ тон). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Джантите няма да станат по 2 причине 1- 12" може би от Тико, 4х100 е муждуболтовото на 90тка Б2 е 4х108 2- 12" джанта няма да влезе, защото дисковете са големи. 256мм диск е от 14" Иначе колата си е класика и възстановяването й в приличен вид би събирало погледите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Джанти можеш да ползваш от Форд, Пежо, Ситроен - ако са с 4 дупки са 4х108. Джантите на Форд стоят по-прибрани в калника, тези от Пежо и Ситроен разкрачват колата. Има добри попадения при ПСА (все пак въпрос на вкус... ) Някой наясно с термините ако може да обясни по-научно, би било полезно и за мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minelkoff Публикувано 3 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Моля за извинение, джантите са 13", не 12..явно съм объркал цифрата при писането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 На 80 б2 междуболтовото е 4х100, имам съмнения, че и при 90ката е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Б2 80 - 4х100 Б2 90- 4х108 Б2 ur quattro- 5х112 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinkov_a6 Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 (Редактирано) Здравейте, колеги! Извинявам се, че ще ползвам темата на колегата, но да си кажа и аз каква ме завъртя.. Намерил съм една 90-тка в доста комплектно състояние и се чудя дали да я взема. Audi 90 b2 2.0 115 к.с, не е куатро Боята,тенекеджийските работи и работата по двигател,окачване и спирачки са ми ясни.. Въпросът е от къде ще се търсят неща като халогени,мигачи и др. дреболийки.. Все още съм на чуденка и се надявам да изкажете малко мнения. Салона е добър и вътре е запазена като цяло. Прилагам и малко снимки.https://dox.abv.bg/download?id=4d105c07ce# -> линк за сваляне П.С. Между другото имам от дълги години ауди 80 б2 с 1,6 мотор и като кола ми е ясна... Редактирано 27 Януари 2020 от dinkov_a6 допълнение на мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване