Jump to content

Audi 90 - да се реновира или не?!


minelkoff

Recommended Posts

Здравейте потребители.

От край време съм се загледал около колата на дядката, която е Audi 90 B2. Чудя се дали ще успея да я оправя, разбира се, да върви, както и да изглежда хубава. Въпроса ми към вас е - заслужава ли си или не?! Плюс това да питам - жилото за отварянето на капата някъде е прекъснато - някакъв друг вариант за отваряне на капака? От това, което установих за смяна са - скоростната кутия, водната и бензиновата помпа, съединител, филтри, масло (определено). На какви цени вървят всичките неща, които изброих?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш пари за наливане естествено, че можеш да я оправиш. А иначе за парите... влизаш в някой голям сайт и търсиш изброените неща ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става на въпрос за под капака - няма как, както казах жилото някъде е прекъснало и няма как да го отворя.. а и не знам друг начин, уж четох по форумите да бръкна с отвертка и да търся някакво ключе ама така и не го открих.. ако някой е в Пловдивска област, стига да няма проблем да пътува, може да дойде да я види, да я отвори ако може. Скоростната кутия - задната влиза, ама сякаш излиза, пък на втора въобще не влиза..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки капак може да се отвори без жило, но нарочно е завряно на м***** си.

 

Жилото ли е скъсано или се е откачило от лостчето в купето?

 

Ако е лостчето едни клещи и си готов - издърпваш жилото с контра на бронята.

 

Ако е жилото - набарваш го от къде минава и си го издърпваш но си е залягане под автомобила.

 

вече говоря за b3

може да пробваш да отключиш ключалките на капака една по една, но трябва да сте двама и си е пинкане.

kората или бронята се махат

говоря за b3 но може и за твоята да е така и по лесно даже може да е.

 

 

на 37-та секунда спри и разгледай в лявата част на екрана - ей това трябва да отключиш и после същото и от дясно

 

от клипа видях даже че за b2  е и по лесно май от b3

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9075135n.jpg

9075134Q.jpg

9075133D.jpg

Интериора - таблото не се вижда хубаво, но нямам други снимки. Като отида да правя поредния опит да отворя капака ще щракна още снимки.

9075136p.jpg

Състоянието около и на фара.

9075137A.jpg

Нямам други снимки, както казах по-горе, като отида пак да го видя ще го снимам възможно по-хубаво. В цял размер няма как да стане, защото е в гараж а е пълен с боклуци..също така отзад е сложен на трупчета, а отпред на спирачки - нужно ли ще е да ги сменям предните спирачки? Предните - дискови, задните - барабанни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Galin написа:

НЕ

Ако не си ретро маниак.

Маняк е точната дума с добавка маняк мазохист :)

Колега minelkoff много работа има по тази кола - гаранция ! НЯма невъзможни неща, но това изисква сериозен финансов ресурс и знания, а ако няма такива поне желание за знания докато заприлича на това:

AUDI90-1512_1.jpg

Казвам ти го от личен опит, що го потвърдят и други, като мен ;)
Иначе не си заслужава да хвърляш пари и нерви само за да я подкараш. И не ти го пиша да те отказвам, а да знаеш, какъв път трябва да извървиш.
 

 

 


 

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип сега само обмислям какво може да се направи и горе-долу какви пари ще ми излезне и дали ще мога да си го позволя - все още нямам запас и това лято ще побачкам..иначе съм предвидил утре да поизчистя гаража, повече снимки да кача да видите като цяло какво представлява, пък и дай боже да се отвори капака - ще е цяло чудо, но пък ще видя в какво състояние е двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парите които, ще се хвърлят са почти едни и същи ;) А разхода на гориво за него изобщо не трябва да мислиш. Опитваме се да ти кажем, че такава кола, ако си заслужава се реставрира, като ретро автомобил и на фона на разходите за това разходите за гориво, ще са ти последна грижа ;)
А колегата ти казва, че има значени дали е 4х4 с оглед на това дали ще и се качва цената за в бъдеще. На едно куатро, ще е в пъти повече след време от аналога му с предно с които пазарът е залят. Освен ако преднячаката не е от някаква по особенна серия по-специфична по рода си така да се каже, но да не се отплесваме на тая тема.
Уточни моля те искаш да я реставрираш качествено или просто да я задвижиш...на газ например Това е важно уточнение!

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е ръждясала повърхностно само и имаш мерак да я подкараш, може да стане интересен рат-род. Пак ще трябват пари обаче. Звука иначе ще го докараш убийствен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е изкарай я от тоя гараж и я измий. След това подробни и ясни снимки.

 

Може и да излезе Barn-find

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Изкарай я..измий я. Виж за ръжда отдолу..

Виж интериора как е и най важното - двигателя и кутията. И вече от там отговорите ти идват автоматично.

То е ясно че куатрото е по-ценно но твоята не е куатро. Не е крся на света. Даже по-лесно ще ти е.

Ако двигателя е хубав и салона е запазен и боята е ок ... Другото е доста по -лесно. Амортисьори..спирачки и течности са поносими и ще трябва да се сменят най-вероятно. Като отвориш ще си проличи има ли антифриз в системата и евентуално проблемите които могат да следват след това...

Дали е запекъл мотора ще си проличи. Виждал съм коли по 20 години стоят и палят и карат с години. И обратното също.

Аз много бих се зарадвал на такъв проект. Ще е скъп ако искаш шоурум вид но ако си е в прилично състояние много пари ще ти спести.

Не се отказвай да я правиш. Малко по малко ще стане. Инак след време ще съжаляваш. А кефа от резултата няма как да не е голям

[emoji6]

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве да кеф, резултат...ще се постарае човека и ще му цъфне някой "разбирач" после да му обяснява, как тая кола струва макс 1500 лв 'щот е стара и толкова вървят в мобилето ха ха :hilezh:'

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене тая кола може да се подкара за сравнително малко пари. Прдвид, че скорости може би ще станат и от Б4/Б5, демек има кво да се слага от моргите. 350 лв. с труда.

За самото боядисване - там ще си  е цифра. АКо има изгнили места цифрата е повече. Да речем 1000 лв.

 

Накрая за салона поне 1000 лв.

Самото обслужване ще излезе към 500 лв. с нови кабели . 

 

Ай ви ги едни бързи 3000 лв.

 

Иначе колата не е сложна, ще има разни драмички по ел. инсталацията. Май няма климатик, което за мен е кофти.

 

Та като се налят около 3000-4000 лв.  ще стане кола. После предлагам да не се кара ежедневно, а да седи като реликва. Някой ден може да струва много пари, след още 10 години например, стига да е в добро и близко до оригиналното състояние. Все пак е Ауди 90.

 

PS: Забравих механичната инжекция, предполагам, че е таква. Там много вероятно също едни бързи 1000 лв.. Или направо й слагаш ГИ със автономно управление. Има разни такива, като за механични инжекциони.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, SpeedyMan said:

Та като се налят около 3000-4000 лв.  ще стане кола. После предлагам да не се кара ежедневно, а да седи като реликва. Някой ден може да струва много пари, след още 10 години например, стига да е в добро и близко до оригиналното състояние. Все пак е Ауди 90.

 

PS: Забравих механичната инжекция, предполагам, че е таква. Там много вероятно също едни бързи 1000 лв.. Или направо й слагаш ГИ със автономно управление. Има разни такива, като за механични инжекциони.

5000 за отскок ей за това казвам, че трябва да си ретро маниак :) и много да си я обичаш ама повече от жена да знаеш, ама ако е така не казвай на жената и това да си знаеш ти го казвам :).

За парите които ще дадеш за нея да заблести ще вземеш 4-ка под 20 годишна с климатик и ще я обслужиш и ще си караш година без да се замисляш за горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той може да си има вече 4ка човека. Ясно е че няма да очаква тази да му стане ежедневка. А пък и е добре да си извадиш "ладилака" от гараж веднъж месечно за граждански статут а и за собствен кеф

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж как е и какъв е точно мотора. Скоро ще мога да те снабдя с един петак 2.0 115 коня та даже и скорости. От б3 са, но тоя мотор е слаган и в б2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...