GENADII Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Здравейте, От доста време ми се иска да карам бензинов автомобил. Сигурно е станало ясно, че съм се спрял на В8 2.0 TFSI /220-224 к.с./ Поразпитах 2-ма, 3-ма човека и получих различни мнения. Един каза, че не може да се монтира газова уредба на този двигател, друг, че би било много скъпо и т.н. Ще съм благодарен ако някой знае и сподели как стои ситуацията с газта за този двигател или пък някой ми сподели координати на достатъчно компетентен сервиз където бих могъл да питам? Искам да съм наясно преди да съм купил колата, защото толкова к.с., куатро и автоматик е комбинация, която може доста да ми изпразни джоба. Благодаря предварително на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Трябва да знаеш кода на двигателя или версията на бензиновия компютър, тогава може да получите адекватни отговори Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Имаш два варианта,първият по евтин е газов инжекцион с управление за директ инжекшън има няколко марки които го подържат,там впръскването става предкамерно т.е. инжекторите се монтират като на другите модели на всмукателите,и винаги остава работа на бензин околу 30-40% за да не изгорят.Другият скъп и бих казал истински вариант е с течна фаза на Виале където впръскването става през инжекторите за бензин и няма изпарител а помпа.Има и някакъв вариант между двата като не виждам смисъл но да го спомена все пак,течната фаза на Иком където няма изпарител а помпа но впръскването си е предкамерно и пак ще трябва да работи 30-40% на бензин. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 При ICOM не е предкамерно впръскването, а е през бензиновите дюзи. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Колеги виждам че сте запознати, ако може да ползвам темата и аз да попитам къде може да се монтира такава система (Виале или Иком)? Имате ли някакви наблюдения? Понеже не е тайна че в нашата газ има доста примеси който ще останат така или иначе в оригиналните дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 При ICOM не е предкамерно впръскването, а е през бензиновите дюзи. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Ако може линк към такава система на ICOM че знам само такава със собствени газови инжектори. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 (Редактирано) Редактирано 31 Март 2017 от Ivo Lenkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Интересно Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Тази схема, която си показал е за ICOM JTG, работеща на коли с мултипоинт инжекцион. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Вече има няколко модела на ICOM за различни типове двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 бензиновите дюзи (по вход) на едно и също налягане ли са подложени при работа на газ и бензин ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Питай колегата http://audibg.com/forum/index.php?/profile/55355-landir/ той роботи с http://landi.bg/газов-инжекцион-fsi-tfsi-tsi-gdi-tce/?gclid=Cj0KEQjwwoLHBRDD0beVheu3lt0BEiQAvU4CKj_YeZp-JKhznph82UfvyzIz1MWJkhS6vicDq8bScvsaAg_o8P8HAQ . В списъка го има и твоя мотор print screen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 До прекараш течна газ през бензинова дюза за директно впръскване .... някак си притеснително ми звучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Даже колата на газ ставала по-мощна като впръсква през бензиновите инжектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
farfui86 Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 На 01/04/2017 at 8:40, Ivo Lenkov написа: Тази схема, която си показал е за ICOM JTG, работеща на коли с мултипоинт инжекцион. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Вече има няколко модела на ICOM за различни типове двигатели. Това е за тфси с два реда дюзи ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Не знам колко подобни теми ще се пуснат. Няма 2.0Т от първо и второ поколение, което да не става на газ. Всички са със "стандартен" Бош компютър. Газовата започва от 1600лв, разходът на бензин от 10%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSI Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Привет колеги,понеже и аз се интересувам от съвременните газови системи и конкретно за 2.0 тфси агрегат,реших днес да звънна на фирма която предлага течна фаза отговора отсреща беше”Лятото от големите горещини правят проблем”, е имали нещо вярно в това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 28 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2018 Това за течната фаза на кой производител се отнася prins vialle icom ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSI Публикувано 29 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2018 (Редактирано) ICOM Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Т.е. трябва да са Каравелгаз >>> Ivo Lenkov ... вече каква е логиката да има ядове лятото ходи разбери ама все си мисля, че едва ли тия италиянци са толкоз прости и да я направят така, че да има ядове лятото ама знаеш ли ги. Mисля, че Prins и Vialle същото имат течна фаза за 2.0TFSI за тях знам, че ги прелага нитогас вече колко са добра е тая фирма от към монтаж, серивиз и т.н. идея си нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSI Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 На 28.09.2018 г. at 10:45, P_PETKOV написа: Имам желание да карам 2.0 тфси 200 к.с КУАТРО, но с ГИ който впръсква и бензин не немарих конкретно какъв е разхода най вече в градски условия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 Различен е разхода на бензин ,при всеки стил шофиране, град,трафик..така и при бензин-газ! При мен е около 20-25% бензин и 75-80%газ .Та примерно на борд к.ти показва 10/100 това е 2-2.5л.бензин и около 8 газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSI Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 Благодаря за инфото колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat_Vite Публикувано 10 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2018 На 4.10.2018 г. at 15:38, Милчев написа: Различен е разхода на бензин ,при всеки стил шофиране, град,трафик..така и при бензин-газ! При мен е около 20-25% бензин и 75-80%газ .Та примерно на борд к.ти показва 10/100 това е 2-2.5л.бензин и около 8 газ! (от аватара - Kaра:В8 1.8 TFSI) Колега, понеже не съм сигурен в годините и двигателите, твоят ГИ с течна фаза ли е? Ако е така, какъв е пробега досега и какви са впечатленията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 11 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 (Редактирано) Не е течна фаза! Газта ми е стандартна газова с различен компютър.Той позволява едновременно работа на газ и бензин в съотношение 20%бензин и 80% газ (приблизително)От 8месеца и 15.000км.я имам газта .Отначало имах проблеми с две от газовите дюзи, но бяха сменени гаранционно.Сега съм доволен разход газ от под 7 до около 9,5 и бензин под 2л.като в него е включено и първото палене и каране на колата до загряване на 70'С(тогава минава на газ). Редактирано 11 Ноември 2018 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat_Vite Публикувано 11 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2018 Даа, подведох се от големия процент довпръскване на бензин (20%), който е по-характерен за течна фаза. От друга страна пък щадиш клапаните (доколкото съм запознат) и имаш резерви при ускорения, ако така си я настроил. 70°С не е ли твърде висока температура и закъснение за прехвърляне на газ? Мисля, че санитарният минимум е около 33°С. Преди 3 часа, Милчев написа: ...Сега съм доволен разход газ от под 7 до около 9,5 и бензин под 2л. За мен общият ти среден разход е перфектен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване