Муцев Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Ами точната букса си напипал. Сега вече можеш едно реленце да и сложиш или емулатор за бензинови дюзи най-добре, ама е по скъпо и да си караш о на газ и на бензин. А оня кабел дето си прекъснал за уж бензиновата помпа, най-вероятно не сте го уцелили. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered bu MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Тази букса да не би да е за управлението на инжекторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Мхм Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered bu MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 27 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Нямам абсолютно никакво понятие как се свързват релета.Мислех да го остава откачено или ключе да му сложа.Ако ми дадете схема може да си поиграя и с реле да го направа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 Тегаво ми е да чертая схема, но ако вземеше стандартно реле с пет пина мога да ти напиша на кой номер какво да закачиш. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered bu MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 Крачетата са номерирани: На 85 или 86 - подаваш маса На 85 или 86 - жълтия кабел от ключа на газовата (+ 12 волта при работа на бензин) На 30 поставяш единия от двата кабела, които си разкачил от буксата От 87 (не го бъркай с 87а) си пускаш допълнително кабелче до свободното краче на буксата. Съветвам те да свържеш по-същия начин и бензиновата помпа с второ реле. Обикновено майсторите използват нормално затворените контакти на релето и управляват с +12 волта на газ. Ако обаче поради някаква причина (откачена букса) релето не сработи, колата започва да работи на бензин + газ. Не искам да коментирам, че този който е монтирал уредбата е спрял помпата и е оставил инжекторите да работят на сухо, но ако помпата наистина е спряна, няма как да гори бензин, дори и при включени инжектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 28 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 85 маса 86 Жълтия кабел от ключа на газовата който е за работа на бензин 30 розовия кабел от буксата която упрявлява инжекторите 87 с белия кабел който управлява инжекторите ? 87а остава празен Това ли е ? Не съм сигурен за 87 дали съм разбрал правилно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 Не се разбрахме. На буксата за инжекторите имаш два кабела. Единият го прекъсваш и двата му края отиват на крачета 30 и 87 на релето. Другият кабел от буксата не го пипаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 28 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 Ааа ясно колега мерси.Сега погледнах обаче и точно върпосния кабел,който съм изключил минава през реле.Газаджията и преди като ходих ми каза че и помпата и инжекторите са спрени през две отделни релета.Защо обаче продължаваше да харчи бензин незнам.Или не е свързано правилно релето или е дефектно.Ще го проверя утре как е свързано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Аз бих променил само командването на релето да бъде от синия кабел за газовите клапани, защото ако нещо се прецака ключа колата да може да остане поне на бензин. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered bu MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Ако колегата избере да управлява със синия кабел, трябва да използва краче 87а вместо 87. А ако се прецака ключът: - местиш кабела от 87 на 87а и си на бензин. (Това при положение, че управляваме с жълтия кабел.) - даваш на късо синия и червения кабел на ключа и си на газ. По-напред съм се обосновал защо използвам нормално отворените контакти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване