Jump to content

Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115


Recommended Posts

Ами точната букса си напипал. Сега вече можеш едно реленце да и сложиш или емулатор за бензинови дюзи най-добре, ама е по скъпо и да си караш о на газ и на бензин. А оня кабел дето си прекъснал за уж бензиновата помпа, най-вероятно не сте го уцелили.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered bu MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам абсолютно никакво понятие как се свързват релета.Мислех да го остава откачено или ключе да му сложа.Ако ми дадете схема може да си поиграя и с реле да го направа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тегаво ми е да чертая схема, но ако вземеше стандартно реле с пет пина мога да ти напиша на кой номер какво да закачиш.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered bu MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крачетата са номерирани:

На 85 или 86 - подаваш маса

На 85 или 86 - жълтия кабел от ключа на газовата (+ 12 волта при работа на бензин)

На 30 поставяш единия от двата кабела, които си разкачил от буксата

От 87 (не го бъркай с 87а) си пускаш допълнително кабелче до свободното краче на буксата.

 

Съветвам те да свържеш по-същия начин и бензиновата помпа с второ реле. Обикновено майсторите използват нормално затворените контакти на релето и управляват с +12 волта на газ. Ако обаче поради някаква причина (откачена букса) релето не сработи, колата започва да работи на бензин + газ.

 

Не искам да коментирам, че този който е монтирал уредбата е спрял помпата и е оставил инжекторите да работят на сухо, но ако помпата наистина е спряна, няма как да гори бензин, дори и при включени инжектори.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

85 маса

86 Жълтия кабел от ключа на газовата който е за работа на бензин

30 розовия кабел от буксата която упрявлява инжекторите 

87 с белия кабел който управлява инжекторите ?

 

87а остава празен

 

Това ли е ? Не съм сигурен за 87 дали съм разбрал правилно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се разбрахме.

На буксата за инжекторите имаш два кабела. Единият го прекъсваш и двата му края отиват на крачета 30 и 87 на релето. Другият кабел от буксата не го пипаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа ясно колега мерси.Сега погледнах обаче и точно върпосния кабел,който съм изключил минава през реле.Газаджията и преди като ходих ми каза че и помпата и инжекторите са спрени през две отделни релета.Защо обаче продължаваше да харчи бензин незнам.Или не е свързано правилно релето или е дефектно.Ще го проверя утре как е свързано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих променил само командването на релето да бъде от синия кабел за газовите клапани, защото ако нещо се прецака ключа колата да може да остане поне на бензин.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered bu MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колегата избере да управлява със синия кабел, трябва да използва краче 87а вместо 87.

 

А ако се прецака ключът:

- местиш кабела от 87 на 87а и си на бензин. (Това при положение, че управляваме с жълтия кабел.)

- даваш на късо синия и червения кабел на ключа и си на газ.

 

По-напред съм се обосновал защо използвам нормално отворените контакти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...