ombri Публикувано 5 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Преди 14 часа, Buddah написа: Аз не смятам, че това има смисъл в твоя случай. Внимавай да не счупиш конекторите на инжекторите. Ако ги счупиш, поне гледай да не пада пластмасата надолу в мотора. Относно маслото, ако си чел внимателно, ще си прочел и лоши мнения. Също ще си забелязал и липса на внимателно проведени и статистически валидни експерименти. Всеки сам си решава. Не знам вече какво има смисъл. Снощи ходих до един майстор и той гледа колата, видя как върви, как пали и т.н. и каза, че според него колата няма проблеми, а защо дава това показание на дюзата няма идея. Питах го да сипя ли двутактово масло в нафтата, той каза, че се съмнява да помогне, но нямало да навреди. Ходих да заредя и сипах масло, но не забелязвам никаква разлика в работата на мотора. Не съм я слагал на Вагком, но в събота ще я сложа да видя дали има разлика в показанията. И така, за сега казуса с дюзата си остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 25 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Колеги, в събота пак гледах нещата: свалих капака на клапаните, погледнах конекторите на дюзите. Не видях нищо нередно. Нито са захабени, нито пък хлабави. Опитах да ги "понатегна", регулирах пак въпросната дюза, но като сглобих и запалих, пак си показваше 2,99. Другите три показват -1. Синхронизацията на вала показва +1,1 и +1,7 при различни обороти. Интересното е, че приди около месец си играх да го регулирам и го оставих +0,6 до +1,1. Преди беше +3, но и тогава и сега тъпата дюза си показва +2,9. Не ми се иска да я свалям и разменям с четвърта, да не прецакам гумичките. Колата продължава да се държи сякаш няма никакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 (Редактирано) Здравейте, някой може ли да изкаже мнение по данните, които вижда във файла, как ви се струват (да не отварям нова тема). Колата е Б6 1.9, 131 к. с. Лог-а е правен на трета предавка. П. С. Дано колегата по-горе е решил проблема. rezultati_10.02.18.csv Редактирано 12 Февруари 2018 от @nTon Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 14 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2018 Тези стойности на MAF-а и duty cycle нормални ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 13 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 На 2/12/2018 at 10:12, @nTon написа: Здравейте, някой може ли да изкаже мнение по данните, които вижда във файла, как ви се струват (да не отварям нова тема). Колата е Б6 1.9, 131 к. с. Лог-а е правен на трета предавка. П. С. Дано колегата по-горе е решил проблема. rezultati_10.02.18.csv Колега ще да споделя, ако Ви е интересно какво се случи от отварянето на темата до сега. Започнах да слагам добавка Бардал БДЦ. Дали от нея или от самосебе си, но дюзата започна да влиза в норми и сега е на 2,2. Колата вече и навих над 15хиляди километра и по нищо не личи някаква промяна нито в работа, нито във вървене. Може да заключите темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 На тия дизели и +5 да стане пак няма да усетиш някаква разлика,а и тези стойности не са категорично показателни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване