Jump to content

Разчитане на Лог файл


ombri

Recommended Posts

Моля знаещите колеги да погледнат прикачения Лог файл и да си кажат мнението. Струва ми се, че колата не дърпа достатъчно след 3000 об.

LOG-01-003-010-011.csv

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омбре, а я защо требе да фърлам боб какъв ти е дфегателя? Чипове-мипове турал ли си? 3ти канал не ми трябва с тоя затапен ЕГР. На негово място сложи 1ви, да виждам колко горивце пръска кочината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Двигателя е от подписа AJM нема чип

Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk

Утре мога да направя с 1ви. Благодаря за съвета.

Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има кой, ама не го слушаш. Дебитомера го има и на 10ти канал... Ако те мързи да направиш още един лог, само сам можеш да си помогнеш.


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам не дърпа както трябва и преди 3000, но може и да се бъркам.

Кодове за грешки няма ли?

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да

Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk

На таблото показва 90 гр но дава такава грешка на Вагком

Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

При моя двигател мисля, че е един с четири крачета. Намира се под тандем-помпата.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря на отзовалите се! Пуснах тази тема и Логовете, защото откакто съм купил колата (около 5000км.), дюзата на трети цилиндър държи "стойност" (не знам дали е правилно да се каже така) 2,9 на 13ти канал. Другите са в норми около +-1. Колата пали от четвърт (и студена и топла), работи гладко, не пуши никак и върви добре (според мен). Смених датчика G62, сега няма грешки, но този показател на тази дюза си остана същия. Синхронизацията на вала беше +3, сега я направих +0,6, но не се променя показанието на дюзата. Та питането ми е мога ли да си карам колата без да се вглеждам много-много или да очаквам :wall:?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или това: 

 

За съжаление, снимките ми от темата, са изчезнали някъде и не се визуализират, но ще схванеш за какво става въпрос :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Бат Сашо написа:

Колега, извинявам се, че не споделих, но още когато купих колата, смених гумички и дифтунки на дюзите и им направих регулировка по оказания метод.

Преди 13 часа, SCHwabata написа:

Или това: 

 

За съжаление, снимките ми от темата, са изчезнали някъде и не се визуализират, но ще схванеш за какво става въпрос :) 

Колега, не съм пробвал това, ще го пробвам, но се съмнявам да има ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте други идеи и основното, което ме интересува: доколко това показание е притеснително и да очаквам ли някакви изненади, защото ми предстои пътуване до морето (около 1000км). Страх ме е да нямам приключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Довечера мисля да отворя капака на клапаните и да зачистя ел. клемите на дюзите, да видя дали ще има разлика. Също мисля да почна да сипвам по малко двутактово масло в нафтата. Четох добри отзиви за тази процедура. Дайте мнение?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не смятам, че това има смисъл в твоя случай. Внимавай да не счупиш конекторите на инжекторите. Ако ги счупиш, поне гледай да не пада пластмасата надолу в мотора.

Относно маслото, ако си чел внимателно, ще си прочел и лоши мнения. Също ще си забелязал и липса на внимателно проведени и статистически валидни експерименти. Всеки сам си решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...