Jump to content

Carbon clean


daramusss

Recommended Posts

3.0 ТФСИ беше на 190 хиляди, МЛ-а беше на 185 хиляди, 3.0тди с многото нагар БМК с катализатори беше на над 300.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Не знам защо го наричате въглеродно почистване - правилното е водородно почистване.

Аз скоро направих водородно почистване на Алфа Ромеото си и съм много доволен.

Закачат една тръба към един от въздуховодите и един час при работещ двигател пускат водород от една машина, като от време на време дават рязко газ. След процедурата двигателят стана видимо по-тих, работи по-равномерно и икономично.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква алфа малко детайли.

 

Въглеродно не е ли, защото се премахват налепи от въглеродни съединения.

Редактирано от daramusss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфата е 156 2,4 JTD, дизел е.

Това почистване наистина премахва налепи от въглеродни съединения, но го прави с водород, поради което се нарича водородно.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

На мен на скоро ми изгоря датчик за позиция на вихрови клапи, който налага махане на колектора.  Използвахме момента да изчистим нагара. Колектора се изчисти лесно на ръка- нямаше много нагар. Портовете-на мен ми се струваха с доста нагар, но майстора каза, че като за тфси мотор на 197к направо си е малко и че не вижда много смисъл да го правим. Аз смятам да си карам колата още и настоях да я почистим. Почистването се прави с песъкоструйка с ОРЕХОВИ черупки и прахусмукачка със специален накрайник, който може да си направите от стар маркуч за радиатор. САМО на затворени клапани!!! Другите портове се залепят с тиксо за да не попадне нещо в тях. Като приключите със затворените, хубаво проверявате да не е останала някоя прашинка, въртите вала да затворите отворените клапани и така. Става като нов. Орехови черупки не успях да намеря в бг и купихме от Англия.Чаках ги 2седмици с разглобена кола. С доставката излезнаха скъпички :( Там тази процедура я прават във всеки сервиз почти. Тук не успях да намеря кой я прави и с приятел майстор я направихме. Ореховите черупки са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ, тк са много по-малко абразивни и не нараняват метала, а и също изгарят напълно на 170 градуса, ако случайно попаднат в цилиндър. Ние все пак не разчитахме на последното :) Останаха ми 2 торби по 5кг тъй като взех излишно много- ако някой търси. 

Процедурата е точно такава:
 

 

 

Предполагам може да се изчисти и с препарати, но надали ефекта ще е толкова добър. Аз лично, също се притеснявах дали ако клапаните не са затворени абсолютно плътно и налем течност да се кисне, няма ли да се процеди и да влезне в цилиндъра. За това настоях да не ползваме препарати. Иначе портовете ми са широки и удобни и се вижда всичко доста ясно, но все пак. Абсолютно същите като на клипа горе. Дори и дюзите ми се струват същите. Което ме подсеща да отбележа че при мен се извадиха нагоре 2 дюзи при махането на колектора и сменихме всички уплътнения- по 26лв на дюза е ремонтния комплект- оригинални от порше.

Редактирано от kosio86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена, че и аз търся мнения за водородното чистене. Някой правил ли го е на ТФСИ бензин и има ли ефект? Мисля да го направя, но не знам дали няма да повлияе зле на катализатора, или на някой датчик. Иначе водородното чистене и чистенето на портовете не са взаимнозаменими. Първото почиства нагара само вътре в цилиндрите, а второто само отвън на всмукателните портове. Затова смятам че трябва да се направят и двете.

Редактирано от kosio86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

аз съм моята Б7-ца 2.0 ходихме на едно със един друг на Б8-ца 2.0 Тди 120 коня и двамата сме много доволни ! колата на 5-та 6-та много се отпуши ! 
Не очаквайте ако колата е гробница да стане като нова но ако е в добро състояние ще има още + ефект ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...