Jump to content

Carbon clean


daramusss

Recommended Posts

Аз ходих. Колата е 3.0дизел

почти час я държах на 2500 оборота и нищо.

не усетих никаква разлика, малко след това ми се запуши ДПФ-а и така. Някой показват снимки как се изчистило, но аз не намерих разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва си разглобяване и стържене. Така не става нищо. Аз го правих това преди 2 дена. С fsi мотор съм. При дизелите не знам как е, но при мен се сваля всмукателния колектор и клапаните "лъсват" в цялата си чернота и нагар. Страшна свинщина е. Има и някакви метални пластини, които се "законтрят" на входа при всяка двойка клапани. Бяха станали 3-4мм дебели от нагар. Общо взето се пълни с някакъв препарат и се почва яко стържене,духане, смучене....ужасия...Като цяло мога да кажа, че колата стана по-динамична, по-отзивчива и разхода падна малко. Който е с fsi мотор е добре да го направи това. Но с без разглобяване няма да стане...страшна гад е това и не ми се вярва без механична намеса да се изчисти. СМеня се и гарнитурата на колектора и на всеки инжектор има ремонтен комплект уплътнения. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде ти я правиха процедурата по сваляне на колектора и чистене на клапаните? Аз пробвах това карбоновото чистене, честно казано не намирам разлика преди/след.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа гледах клипове трябва си разглобяване на всмук колектор иначе само се пече мотора 1час я стане нещо я не стане мен ме притеснява дали всичко няма да се набие в ДПФ и после и той трябва да се чисти.

При TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако от процедурата падне някакъв нагар...то той трябва да излезе по някакъв начин от мотора. Демек през "аспуха" :hilezh: Предполагам, че вероятно ще има задръстване.... Иначе с доста гледане в тубата и тук таме четене сам го направих това. Ама пада разглобяване. 

Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въглеродното почистване е много яко на теория, но на практика Димитър е прав. За да се изчисти трябва механично да се свали нагара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбон клийна чисти само буталата заради високата температура при изгаряне, на дизелите и ФСИ проблема е в смукателния колектор и около стеблото на клапана. Въглерода няма как да почисти колектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чистил два пъти FSI мотора, действително няма как да стане само с въглерода. НО това, което препоръчвам, е еднократно разглобяване и почистване и след това на всяка смяна на маслото да се пуска въглерод. Реално тва с въглерода е маркетингова измислица, защото просто не е толкова скъпо да ти разглобят и изчистят колектора. На мен ми струваше от порядъка на 200лв. Довечера ще пусна снимки преди/след.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза се казва Scar https://www.facebook.com/scarsofia Шефа е супер свестен и коректен, фен на Ауди, никога не ме е връщал, не е стотинкар и няма невъзможни ремонти. Изобщо съм много приятно изненадан от всички, които работят там. Препоръчвам с две ръце! 0892222191 Емо се казва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, galeksiev said:

 просто не е толкова скъпо да ти разглобят и изчистят колектора. На мен ми струваше от порядъка на 200лв.

Проблемът е стеблата на клапаните. На мен ми е интересно, като се чистят механично - къде пада боклука и как се вади от мотора.

С интерес ще чакам снимките.

 

Има още един проблем (заради които казвам, че профилактиката на 2.0ТФСИ е най-добре да се направи от собственик, който ще си кара дългосрочно колата....и да не е в официален сервиз:) ).

Проблемът е, че въпросния нагар по стеблата всъщност попада и по работната повърхност на клапаните. А оттам се маха само с разглобяване и махане.

Стандартната процедура на Порше по ремонт на 2.0ТФСИ НЕ включва тази профилактика. Т.е. тя е предвидена за (почти) нови коли в гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните се чистят два по два....когато са затворени. За това по-горе бях писал, че е разправия. Налива се препарат и се четка. После всичко се изсмуква и пак отново се налива...и така няколко пъти. Като си готов въртиш коляновия вал да затвори останалите два и почваш и тях. Не казвам, че  и така няма вероятност да попадне нещо в цилиндъра де....но аз така го правих.

Редактирано от DimitarBT
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се шомполи за чистене на нагар в ибей. С тях е лесно. Дори да попадне в мотора парче нагар ще го изгори. При мен на ML-а дори мотора не искаше да превърти в началото, щото беше паднало парче и обезмаслител също и затегна мотора...След 30 минути запали като поизпари обезмаслителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали се изпарява, аз ползвах brake cleaner на Delphi. Не съм го сменял маслото след процедурата, но след почистването на нагара ми свали 10% разхода, но два цилиндъра 4-ти и 5-ти ми бяха на 80% запушени. Все пак аз го правих на ОМ642 3.0 tdi v6, много рядко съм виждал запушен 2.7/3.0 тди по тоя начин. На 3.2 ФСИ два пъти съм чистил нагар и вътре беше нещо страшно. Но там чегъртах нагара с отвертка и после го издухвах с компресора с пистолет с дълга тръбичка, няколко часа ми отне всичко. На 3.0 тфси, което карах нагара беше зад стеблото основно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със шомпол става да...на винтоверта и е по-лесно...ама пак си е занимавка....при мене заминаха 2 шомпола. И наистина зад стеблото на клапана като чели имаше повече нагар. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След почистването на 3.0тфси на нагара зад стеблото на клапана, може би да е паднал разхода макс с 1 литър - 5-7% демек, но почна да се форсира по-чисто, когато беше студен мотора, преди това имаше нещо като предене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мммм да като няма залепнал нагар по клапаните газовете по бързо и без пречка се извеждат и се усеща.На Тойота сме го правили с баща ми.Ръчно.

Редактирано от daramusss
Спелинг
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата често регенерира и вкарва нафта в маслото съм забелязал, че тия коли нямат нагари, всичко излглежда промито в колектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...