daramusss Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Някой водил ли е Б8цата на тая нова мода и ако има впечатления да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Не колега, какво е това? Някакво почистване на салона ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 15 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Почистване на двигателя от въглероден нагар с годините и километрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 И на мен ми е интересно, до сега чувам много противоречиви мнения... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey86 Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Аз ходих. Колата е 3.0дизел почти час я държах на 2500 оборота и нищо. не усетих никаква разлика, малко след това ми се запуши ДПФ-а и така. Някой показват снимки как се изчистило, но аз не намерих разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Точно това казват някои майстори тук,че всички боклуци минават през мотора и се набиват в дпф-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 16 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Искаш да кажеш че не е много полезно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Бензиновите турбини често виждат температури над 900 градуса. Принципно карбоновия проблем касае ФСИ моторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Трябва си разглобяване и стържене. Така не става нищо. Аз го правих това преди 2 дена. С fsi мотор съм. При дизелите не знам как е, но при мен се сваля всмукателния колектор и клапаните "лъсват" в цялата си чернота и нагар. Страшна свинщина е. Има и някакви метални пластини, които се "законтрят" на входа при всяка двойка клапани. Бяха станали 3-4мм дебели от нагар. Общо взето се пълни с някакъв препарат и се почва яко стържене,духане, смучене....ужасия...Като цяло мога да кажа, че колата стана по-динамична, по-отзивчива и разхода падна малко. Който е с fsi мотор е добре да го направи това. Но с без разглобяване няма да стане...страшна гад е това и не ми се вярва без механична намеса да се изчисти. СМеня се и гарнитурата на колектора и на всеки инжектор има ремонтен комплект уплътнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 къде ти я правиха процедурата по сваляне на колектора и чистене на клапаните? Аз пробвах това карбоновото чистене, честно казано не намирам разлика преди/след. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 21 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Даа гледах клипове трябва си разглобяване на всмук колектор иначе само се пече мотора 1час я стане нещо я не стане мен ме притеснява дали всичко няма да се набие в ДПФ и после и той трябва да се чисти. При TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 (Редактирано) Ако от процедурата падне някакъв нагар...то той трябва да излезе по някакъв начин от мотора. Демек през "аспуха" Предполагам, че вероятно ще има задръстване.... Иначе с доста гледане в тубата и тук таме четене сам го направих това. Ама пада разглобяване. Редактирано 21 Юни 2017 от DimitarBT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Въглеродното почистване е много яко на теория, но на практика Димитър е прав. За да се изчисти трябва механично да се свали нагара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Карбон клийна чисти само буталата заради високата температура при изгаряне, на дизелите и ФСИ проблема е в смукателния колектор и около стеблото на клапана. Въглерода няма как да почисти колектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Аз съм чистил два пъти FSI мотора, действително няма как да стане само с въглерода. НО това, което препоръчвам, е еднократно разглобяване и почистване и след това на всяка смяна на маслото да се пуска въглерод. Реално тва с въглерода е маркетингова измислица, защото просто не е толкова скъпо да ти разглобят и изчистят колектора. На мен ми струваше от порядъка на 200лв. Довечера ще пусна снимки преди/след. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Къде я прави тази интервенция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Сервиза се казва Scar https://www.facebook.com/scarsofia Шефа е супер свестен и коректен, фен на Ауди, никога не ме е връщал, не е стотинкар и няма невъзможни ремонти. Изобщо съм много приятно изненадан от всички, които работят там. Препоръчвам с две ръце! 0892222191 Емо се казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 1 hour ago, galeksiev said: просто не е толкова скъпо да ти разглобят и изчистят колектора. На мен ми струваше от порядъка на 200лв. Проблемът е стеблата на клапаните. На мен ми е интересно, като се чистят механично - къде пада боклука и как се вади от мотора. С интерес ще чакам снимките. Има още един проблем (заради които казвам, че профилактиката на 2.0ТФСИ е най-добре да се направи от собственик, който ще си кара дългосрочно колата....и да не е в официален сервиз:) ). Проблемът е, че въпросния нагар по стеблата всъщност попада и по работната повърхност на клапаните. А оттам се маха само с разглобяване и махане. Стандартната процедура на Порше по ремонт на 2.0ТФСИ НЕ включва тази профилактика. Т.е. тя е предвидена за (почти) нови коли в гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 (Редактирано) Клапаните се чистят два по два....когато са затворени. За това по-горе бях писал, че е разправия. Налива се препарат и се четка. После всичко се изсмуква и пак отново се налива...и така няколко пъти. Като си готов въртиш коляновия вал да затвори останалите два и почваш и тях. Не казвам, че и така няма вероятност да попадне нещо в цилиндъра де....но аз така го правих. Редактирано 29 Юни 2017 от DimitarBT Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Продават се шомполи за чистене на нагар в ибей. С тях е лесно. Дори да попадне в мотора парче нагар ще го изгори. При мен на ML-а дори мотора не искаше да превърти в началото, щото беше паднало парче и обезмаслител също и затегна мотора...След 30 минути запали като поизпари обезмаслителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Нали се изпарява, аз ползвах brake cleaner на Delphi. Не съм го сменял маслото след процедурата, но след почистването на нагара ми свали 10% разхода, но два цилиндъра 4-ти и 5-ти ми бяха на 80% запушени. Все пак аз го правих на ОМ642 3.0 tdi v6, много рядко съм виждал запушен 2.7/3.0 тди по тоя начин. На 3.2 ФСИ два пъти съм чистил нагар и вътре беше нещо страшно. Но там чегъртах нагара с отвертка и после го издухвах с компресора с пистолет с дълга тръбичка, няколко часа ми отне всичко. На 3.0 тфси, което карах нагара беше зад стеблото основно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 със шомпол става да...на винтоверта и е по-лесно...ама пак си е занимавка....при мене заминаха 2 шомпола. И наистина зад стеблото на клапана като чели имаше повече нагар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 След почистването на 3.0тфси на нагара зад стеблото на клапана, може би да е паднал разхода макс с 1 литър - 5-7% демек, но почна да се форсира по-чисто, когато беше студен мотора, преди това имаше нещо като предене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 29 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 (Редактирано) Мммм да като няма залепнал нагар по клапаните газовете по бързо и без пречка се извеждат и се усеща.На Тойота сме го правили с баща ми.Ръчно. Редактирано 29 Юни 2017 от daramusss Спелинг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Ако колата често регенерира и вкарва нафта в маслото съм забелязал, че тия коли нямат нагари, всичко излглежда промито в колектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване