Jump to content

Новото Audi A8


Wizi

Recommended Posts

Аха. Ти си карал Волво и било жестоко. Ние не сме карали нищо с тъч екран и говорим само с предполагане :)

 

Ясно, case closed.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ясно е, че екрана събира упрвалението на повече функции на едно място. В подменюта се слагат по-рядко използвани функции. По-употребяваните, включително в движение, е хубаво да са на отделни бутони: управление на стъкла, шибидах, щори, светлини, авариен бутон.

Дали екрана е "тъч" или не не е от голямо значение - винаги трябва да го погледнеш и да видиш в кое меню си, а после да нацелиш обекта - дали с пръст или с джойстик.....

 

За мен е непонятно защо радиото при Ауди е изнесено на екран и станциите се сменят през менюта. Крещящ пример на самоцел и функционалност, жертвана заради дизайн и някаква върешнофирмена политика за "мултимедиен интерфейс".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам, ама на мен ми е по-лесно да си набирам номера от Нокиата с бутони(докато шофирам), отколкото да се оглеждам в тъча, коя буква натискам.И аз съм на мнение, че копчетата са по-удобни.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм много разочарован, че и ауди се подхлъзнаха по тая мода с шарените екранчета и липса на физически бутони.

 

Неслучайно всички френски чекии и останалата ширпотреба като волво и прочее са със сензорни екранчета от няколко години насам и само премиум марките държаха фронта досега... Щото физическите бутони са по-скъпи и по-трудни за проектиране и производство, а с екранчета е просто и евтино...

 

peugeot-308-dashboard.jpg?itok=eScF5cPK

 

Това което искам да кажа е, че ако тази технология имаше реални предимства от ергономична гледна точка, щеше да се наложи в S-клас и А8 през 2004-та, а не в пежо 308 и рено меган през 2015-та ;)

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тъпия юзер иска дизайнерска "изчистена визия". Не някакви си копчета да му се пречкат. И без това колите стават автоматични кому са притрябвали врътки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, nichirenshu said:

В крайна сметка каро толкова не ви харесва просто не ги купувайте.:hilezh::hilezh:

Методи, тъча е ужасен като юзабилити. Жената се прехласваше по ситроен кактус- на това чудо без жокер от приятел не можеш да му пуснеш парното от тъча или да си настроиш зоните за обдухване. Дано остане като екстра да си поръчваш хардуерни бутони:blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та аз я харесвам новата А8, само леко ме дразни по-грубата предница.. като на "Петербилт". На фона на изящния дизайн на всякъде другаде....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.06.2017 г. at 14:11, congo написа:

 

500км с Merc S-Class и А5 са две коренно различни неща, един и същи път по едно и също време от денонощието .. но при едната кола когато пристигнах имах чувството че съм тръгнал преди 10 мин ... Мисля че и при тази А8 ще е така.

Масонясваш. Вземи покарай Астра Г 1.7 ДТИ 500 км да се пооправиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Точно го гледах и щях да го поствам тук... :flehan:

 

Понеже английските фрази навлязоха доста във форума... Mercedes/BMW - take that bitches!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...