Jump to content

Новото Audi A8


Wizi

Recommended Posts

 

На 11ти юли очакваме официално Ауди да представи новия модел А8! :) До тогава можем да събираме инфо тук, в тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От това, което чета из нета ще е нещо феноменално като технологии, което и би трябвало да е защото BMW 7 и S klass са на супер високо ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера видях два броя с немски номера и доста камуфлажирани (целите облепени със стикери не се виждаха ясно линиите на автомобилите), от начало си помислих, че тестват а7, но сега съм почти сигурен, че са били новите осмици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен историята ще се повтори когато преди години Ауди изкараха D3 и Мерцедес заедно с БМВ се почувстваха (доста) изостанали с материала. 

 

Надявам се да ги смачкаме по продажби и по тест ревютата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, sweep написа:

Вчера видях два броя с немски номера и доста камуфлажирани (целите облепени със стикери не се виждаха ясно линиите на автомобилите), от начало си помислих, че тестват а7, но сега съм почти сигурен, че са били новите осмици.

Къде това?

преди 35 минути, Wizi написа:

За мен историята ще се повтори когато преди години Ауди изкараха D3 и Мерцедес заедно с БМВ се почувстваха (доста) изостанали с материала. 

 

Надявам се да ги смачкаме по продажби и по тест ревютата!

Може да стане. Мерцедесът и БМВ-то са доста повторяеми като дизайн. Това А8 към момента ми се струва малко по-свежо. Дизайнът е 70% фактор в този клас. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Движеха се по Тракия с точно 150, даваха мигачи при всяка маневра. Терминирах ги и двата :hilezh:

нищо не мога да кажа за дизайна, имаше лепенки дори по фарове и стопове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че всяка от 3-те марки като си пусне новия флагман минава другите. Все пак не ги пускат по едно и също време. Дори БМВ с петицата си минаха седмицата пусната година по-рано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Vonko said:

Естествено, че всяка от 3-те марки като си пусне новия флагман минава другите. Все пак не ги пускат по едно и също време. Дори БМВ с петицата си минаха седмицата пусната година по-рано.

 

Това е на теория. Има производители, които твърдо убедени, че традицията е всичко, отказват да показват сериозни раздвижване на дизайн, както в интериора така и в екстериора. БМВ например.

 

Спомям си, че Мерцедес тестваха такава система за контрол на окачването през камера на предното стъкло, която следи за неравности по пътя, но така и не видя бял свят. Интересно на практика как ще се справя с конкуренцията.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата Ес-класа допреди последния си ъпдейт, който се случи буквално "онзи ден", имаше 7 скоростна кутия, ревизия навярно 72-ра, когато ZF вече отдавна бяха забравили от колко време имат на пазара 8-степенна. Чак сега ги ъпгрейднаха на 9 скоростни.

Всеки нов модел, без изключение, без значение в кой клас, идва с ново по-голямо шаси и увеличено междуосие за повече комфорт. Не и актуалната Ес-класа, която има до милиметър същото междуосие като предходния си модел. Go figure.

 

Новата 7ца освен паркиране през ключа сега предлагат и двигател с 4 турбини. Второто го намирам за впечатляващо, наистина! Интериорът с носталгия от 80те обаче твърдо отказва да ги напусне, барабар с това уникаТно оранжево, което продължава да те огрява зад волана. Нищо лошо, явно десетилетия продължава да се харчи! Имаха един истински раздвижен модел на 7цата, който апропо се счупи от продажби, но за сметка на него г-н Бенгъл повече така и не стъпи на работа.....

 

Ауди абсолютно винаги са подхождали радикално с дизайна си, който винаги съчетава динамика с модерен стил. Винаги А8 технологично е превъзхождала БМВ 7-ма серия и дори в голяма степен Мерцедес Ес-класа, които категорично са пионери в нововъведенията в конкретно този сегмент. Очаквам нищо по-различно от този модел А8!

 

 

16 hours ago, robobug said:

Ако продължават да игнорират електродвигателите ще смачкат таралеж с голо дупе.

 

Би ли посочил кой модел Мерцедес Ес-класа или БМВ 7-ма серия с електродвигател трябва спешно да конкурираме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остър си, но без основание.

S класата има 3.0 битурбо + електромотор над 100кс, води се S500 нещо си.

А8 има 2.0ТФСИ 211кс + електромотор 50кс.....това, ако не е подигравка....всъщност подигравката е още по-голяма.... когато хората разберат, че на лапотпите си имат по-големи батерии.....

 

БМВ не ги закачай, те са напред. Имат си дори отделна линия ixxx, която да конкурира Тесла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедес си произвеждат сами скоростните кутии и подхождат с различна концепция към тях. 7 степенната и особено 7+ беше достатъчно добра дълго време, за да нямат нужда от повече степени. Тази кутия е изключително мазна и пефектно подхожда на концепцията на мерцедес. Аз лично не й харесвам забавянето на кикдаун, но при + -а това е оправено. 

 

Като фен на БМВ ще кажа, че това с многото турбини хич не ми допада. Да и трите марки вече компенсират работен обем с турбини, ама БМВ просто се уливат с това. И смятай след 10 години този мотор в какво състояние ще е и какви ремонти го чакат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ама чакай сега - последно говориш за хибридни двигатели, онази тотално неразбрана ниша в автомобилостроенето или за електродвигатели ала Тесла, поглед в бъдещето? Защото първото е някакво недоразумение към днешна дата или си готов да ме разубеждаваш как в най-добрия случай 50на км рейндж на батерии e най-голямата турбо далаверата на века. :huh: Разбирам двигателите да харчеха като преди 15 години по минимум 15л градско и да трябваше да се търси всякакъв начин да се намалява разхода, но в момента всичко харчи безумно малко. Даже точно Мерцедес бяха онези, които съвсем сериозно и официално оповестиха още миналата година, че нямат особен интерес да произвеждат дизелови двигатели. Никакви! 

 

Апропо в момента Ес-класа не се предлага с хибрид. Имаше S400 предходните на два модела.

 

Тази 7G-Tronic може и да е добра, но знам само, че имаше десетки ревизии, което за мен лично означава само едно - била е добра само на хартия. Онези спецификации монтирани на AMG моделите най-вероятно са били коренно различни. И не говорим дали 7 или 17 предавки са достатъчни, а какво допълнително стимулира хората да си купуват даден продукт. Когато видиш, че отдавна 8-степенна супер-мега мазния ZF го монтират на всичко след Голф би било логично да се зачудиш Мерцедес к'ви ги мислят? Поне евала, че сами си ги правят скоростните кутии, а не чакат някой да им свърши тази работа.

 

@Vonko не виждам грам нищо лошо в двигател с 4 турбини, особено от БМВ, които са абсолютните майстори по отношение точно на двигатели. Единствено времето ще покаже дали е достатъчно надежден, но предвид това, че към днешна дата се монтира само в 7ма серия мисля ние да сме последните, които ще се вълнуваме от това :) Най-малкото самото маркетингово послание, че освен Бугати Вейрон/Широн можеш да си вземеш и БМВ с quad-turbo за мен лично е пре-достатъчен стимул много хора да търчат през глава към тях.

 

p.s.

@robobug чакай, че ми стана интересно за тази S400 Hybrid и реших да прочета първия линк от Гугъл:

 

Quote

Where the S500 Plug-in has a 329bhp 3.0-litre 'six' mated to a large electric motor that gives an 18 mile electric-only range, this S400 has a 306bhp 3.5-litre V6 mated to a much smaller 27bhp motor and only claims an electric-only range of around a mile.

 

Признавам. Уникална. Е. :flehan::gut: 

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес четох интересна статия, според която за производството на батерията за една тесла се отделят вредни емисии колкото от средно силен бензинов мотор ако минава по 15к километра за осем години. А батерията на великите електрички заминава. Та дотук с екологията на теслите и брадвите.

 

За 7Г троника - аз карам с такава кутия, само че стария 7Г без плюс. Ами да ти кажа сменя по-мазно според мен от 8 степенния ЗФ(който признавам съм карал само един час), обачепък и по-бавно. На едно ускорение със 7г най-много веднъж усещаш каквото и да е превключване и то като изрежеш по-мъжката. Ако натиснеш по-бавно все едно нямаш скоростна кутия. А имай предвид, че 7Г е една от най-здравите откъм механика АСК правени някога. Има проблем единствено с платката, но тя се ремонтира сравнително евтино(да не дърпам дявола за опашката). Да, АМГ не са със 7Г просто защото 7Г не е изчислена за повече от 700-800нм. Особено за 65АМГ се слагаше преди 5 степенния по-стар автомат, а после не помня какво започнаха да слагат(май 7Г плюс). Но тази кутия има едно предимство пред ЗФ от това поколение - адаптивна е към стила ти на шофиране. Та искам да кажа, че броя на предавките не единственото решаващо нещо.

 

п.с. Седмак с 4 турбини защо като стане на 10 години да не можем да си го позволим? Точно за това се чудя дали тогава ще става за нещо :D

Редактирано от Vonko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, robobug said:

S класата има 3.0 битурбо + електромотор над 100кс, води се S500 нещо си.

 

11 hours ago, Wizi said:

чакай, че ми стана интересно за тази S400 Hybrid .....

:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Vonko said:

Днес четох интересна статия, според която за производството на батерията за една тесла се отделят вредни емисии колкото от средно силен бензинов мотор ако минава по 15к километра за осем години. А батерията на великите електрички заминава. Та дотук с екологията на теслите и брадвите.

 

Може ли линк към слтатията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я погледнах "по-интересната" статия.

По логиката на автора радиационното замърсяване от аварията във Фокушима може да се сметне към емисиите на електрическите коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...