Jump to content

Компресор на климатик


svetd89

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Карам А6 4f 2005 3.0 ТДИ БМК и се оказа, че компресорът на климатика е издал багажът.

 

Въпросът ми е мога ли от друг модел да търся (2.7 ТДИ примерно) и знаете ли какъв е моделът на компресора, който ми трябва.

 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да стане,имай само напредвид че има два модела компресори,смисъл той е един и същи компресор но с два диаметъра шайби,вчера сменях на 3.0тди и се оказа че клиента е взел компресор с по голяма шайба пак от 3.0 тди та се наложи да сменям ремъка.По малкия ремък е 6PK2460 а по големия 6PK2490.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е най-размуният вариянт за ремонт на този компресор? Дали е удачно да се взема втора употреба или има някакъв вариянт да се сменят части с нови, за да работи по-дълго? Защото този втора употреба, не се знае колко ще изкара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между нов и 2ра употреба е около 300 лева....въпрос на финансови възможности :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес едно приятелче маха кората да гледаме модела на Компресорът. Това което се видя е 6SEU14C.

 

И тук  почва моето чудене, защото с това номер излизат много и все на различни цени...от 500 до 900лв.

 

Къде да се насоча да си купя нов компресор? И дали този ще свърши работа - https://autoprofi.bg/kompresor-za-audi-a6-(4f2-c6)-30-tfsi-quattro-30370-p1819373.html

 

Определено няма да откажа съвети. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето/преди повече от 4 г./ и аз взех Денсо,нали те доставят оригиналните. Струваше около 800 лв. с отстъпките ми. Не си спомням някакви проблеми при монтажа. Работи си,вярно,че не карам много.

П.С. Пазя кашона някъде в гаража. Утре ще видя за някакъв номер по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който сменя нов компресор задължително да смени и филтър дехидратора за да не откажат гаранцията на компресора при евентуална повреда!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес обслужихме компресора и заредихме фреон, но на място като работи с включен компресор, остана тази пулсираща вибрация. Дали е пътник компресора ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, sunshai написа:

Който сменя нов компресор задължително да смени и филтър дехидратора за да не откажат гаранцията на компресора при евентуална повреда!!!

Ооо да и това поръчах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би закъснях,но да напиша номерата от кутията:

6SEU14C

DCP02037

447150-1580

Колата е 3.0 ТДИ БМК.

Майсторът ми смени,освен филтър,и някаква "капилярка". Първото е струвало 90 лв. оригинално,второто-40 лв..

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дехидратора е 46 лева в Косер а капилярката 10-15 лева :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...