svetd89 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Здравейте колеги, Карам А6 4f 2005 3.0 ТДИ БМК и се оказа, че компресорът на климатика е издал багажът. Въпросът ми е мога ли от друг модел да търся (2.7 ТДИ примерно) и знаете ли какъв е моделът на компресора, който ми трябва. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Би трябвало да стане,имай само напредвид че има два модела компресори,смисъл той е един и същи компресор но с два диаметъра шайби,вчера сменях на 3.0тди и се оказа че клиента е взел компресор с по голяма шайба пак от 3.0 тди та се наложи да сменям ремъка.По малкия ремък е 6PK2460 а по големия 6PK2490. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 21 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Благодаря колега. Да разбирам, че най-много да ми се наложи и ремъка да сменя, ако намеря с различният размер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Какъв е най-размуният вариянт за ремонт на този компресор? Дали е удачно да се взема втора употреба или има някакъв вариянт да се сменят части с нови, за да работи по-дълго? Защото този втора употреба, не се знае колко ще изкара... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Разликата между нов и 2ра употреба е около 300 лева....въпрос на финансови възможности :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Значи няма никакъв смисъл от втора употреба, още повече ако ползваш отстъпки в някой магазин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 27 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Колеги днес едно приятелче маха кората да гледаме модела на Компресорът. Това което се видя е 6SEU14C. И тук почва моето чудене, защото с това номер излизат много и все на различни цени...от 500 до 900лв. Къде да се насоча да си купя нов компресор? И дали този ще свърши работа - https://autoprofi.bg/kompresor-za-audi-a6-(4f2-c6)-30-tfsi-quattro-30370-p1819373.html Определено няма да откажа съвети. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Навремето/преди повече от 4 г./ и аз взех Денсо,нали те доставят оригиналните. Струваше около 800 лв. с отстъпките ми. Не си спомням някакви проблеми при монтажа. Работи си,вярно,че не карам много. П.С. Пазя кашона някъде в гаража. Утре ще видя за някакъв номер по него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetd89 Публикувано 28 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Благодаря Колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Аз пазарувам от Ауто+. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Който сменя нов компресор задължително да смени и филтър дехидратора за да не откажат гаранцията на компресора при евентуална повреда!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
defjam Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Днес обслужихме компресора и заредихме фреон, но на място като работи с включен компресор, остана тази пулсираща вибрация. Дали е пътник компресора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetoslav_sd Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Преди 4 часа, sunshai написа: Който сменя нов компресор задължително да смени и филтър дехидратора за да не откажат гаранцията на компресора при евентуална повреда!!! Ооо да и това поръчах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 (Редактирано) Може би закъснях,но да напиша номерата от кутията: 6SEU14C DCP02037 447150-1580 Колата е 3.0 ТДИ БМК. Майсторът ми смени,освен филтър,и някаква "капилярка". Първото е струвало 90 лв. оригинално,второто-40 лв.. Редактирано 29 Юни 2017 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Дехидратора е 46 лева в Косер а капилярката 10-15 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Той колегата е писал, че става дума за преди 4 години. Сега вече нещата са други, модела е морално остарял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване