Jump to content

Ауди Б3 купе куатро


Recommended Posts

Дойде време и аз да се реша на един проект.

Понеже ще имам много питанки реших да го оформя като проект.

Накратко:

 

Още от малък завиждах на батковците, които си оправяха сами москвичите пред блока и си казах: Един ден като порасна и аз ще се пробвам.

И ето че деня настана. Купих си едно Ауди Купе 1989година////-------/понеже преди много години имах такова и много ми харесваше / и сега трябва да го върна на магистралата.Колата пали и върви -карах я около 5 мили Колата не е използвана от 4 години стои в гараж..Проблемите са много ,но един по-един ще се мъча да ги решавам.

Започнах със закупуването на някои инструменти.Професионална гедория и няколко инструмента на батерия./защото искам да мязам на профи/

Цялия този ремонт ще се извършва на ПОЛЕВИ УСЛОВИЯ----ГАРАЖ НЯМАМ.

Ремонта ,ако може да се нарече такъв,ще е замяна на разни части със нови такива или отремонтирани.

Ще протича бавно--ИМАМ САМО ЕДИН ПОЧИВЕН ДЕН .

И разбира се парите които мога да отделям за хобито са около 200-300 на месец/ не са много но все пак имам и други коли за подръжка и разходи по живота, семейство.......

 

 

Човека на сервиза за прегледи каза ,че толкова писане отдавна не е писал.

/Да вметна само ,че проекта ще се осъществява в Англия./

Двигателя е 2226- KV 136к.с. и работи като часовник/издържа теста за отделени газове/.

Спирачните апарати затегнаха като я спрях пред нас-изглеждат много зле ,май направо нови ще поръчвам.

Основния проблем с който ще се боря е да сваля преден и заден мост-минаване на пясъкоструй ,боядисване със антикорозионна боя , смяна на тампоните,амортисьорите,полуоски,дискове,накладки и ПОВЕЧЕТО ЧАСТИ ОТ ОКАЧВАНЕТО.

Салона не е много зле просто е много мръсен.

Имам някои познания по автомобилите но не достатъчно.ПО  ЕЛ.СХЕМИТЕ СЪМ ЗЛЕ.

Затова ще имам някои питания-Много са засега.

Ще се радвам на някаква подкрепа от хора които знаят кое-как.

Ще спра засега с писането ,че се поизпотих.

 

 

Лек ден

 

 

 

20170613155300_IMG_3234.JPG

20170613155416_IMG_3240.JPG

20170613155410_IMG_3239.JPG

20170613162002_IMG_3242.JPG

20170613155332_IMG_3238.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пожелавам ти успех.

За спирачните апарати мога да те посъветвам да сложиш предни от 2.8 Coupe или Cabriolet ...или седан 80 б4 но те са по редки седаните. Спирачните апарати са двубутални и дисковете са на същите цени като нормалните. Разглеждал съм им цените в Англия.

Има фейсбук група Audi 80 Coupe Cabriolet enthusiasts и там много информация може да получиш и също в дъщерната група за резервните части да си набавиш нещо. Ако нямаш фейсбук си струва да си направиш не личен профил, а само за колата и да контактуваш с хора само със стари Аудита и да си набавиш емблема куатро за решетката ;)

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за идеите колега за спирачки-обмислям да ги рециклирам мойте засега/като сваля и задните ще преценя дали рециклиране или нови

във фейсгрупите съм и аз постоянно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започваме с предното окачване,за  да мога да разделя работата и да не се бъркам.

Днес пристигнаха първите поръчани части по предното окачване-чисто новички.

Реших като набавя всичко необходимо ми за подмяната да започна тогава.

И ето го първото ми питане : да сменя ли тези фабрични тампони със полиуретанови?

20170525132459_IMG_3198.JPG

20170525132526_IMG_3199.JPG

20170525132553_IMG_3200.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6/21/2017 at 22:37, caligula73 написа:

да сменя ли тези фабрични тампони със полиуретанови?

 Остави си ги така, все пак са чисто нови, като заминат тогава слагай полиуретанови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК  засега ще ги оставя тампоните както са си,само защото не искам да си отварям допълнителна работа.Понеже както знаете при стари коли ,като свалиш едното и се разваля другото.

В неделя докато свалях спирачните апарати скъсах едната спирачна тръбичка-металната.Беше много корозирала и когато я завъртях тя се откъсна направо.Така че занапред ще сменям и металните тръбички към спирачните апарати- всичките.

Също така едното болтче на спирачния апарат -това което служи за обезвъздушаване се скъса и то и остана половината вътре.

Така ,че днес носих предните спирачни апарати на един сервиз да ми изкарат спирачния цилиндър и разбира се да изкарат счупения вътре болт.

Започвам да търся ремонтен комплект за спирачните апарати-цилиндър и двата О пръстена.

Днес като ги взема от сервиза /апаратите/ ако има време ще ги занеса на пясъкоструйка.

Когато се боядисват спирачни апарати слага ли се основа отдолу боята??????

Имам вече боя за висока температура.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Да не си помисли някой ,че не се работи по колата а?

След като ги занесох на пясъкоструйка се оказа ,че апаратите ми са и хубави/особено като си ги боядисах собственоръчно/.

Предните спирачни апарати  са вече боядисани и чакат реда си за монтаж.

Дано само като сваля амортисьорите да не се окажат за смяна.Ще ми оскъпят проекта още повече.

Следваща стъпка-разглобяване на предницата.Сваляна на рамата -пясъкоструй,боя антикорозионна,монтиране на тампони.......

Остана да си поръчам само тампони за предната рама и антиролбара.

Някой да даде съвет/линк/ какви да търся????????

А между временно някои части пристигнаха

 

 

20170712183701_IMG_3341.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Дойде време да поизтупане прахааааааа..........

Събирането на части продължава , но както обясних в началото--СЕМЕЙСТВОТО ми е ПРИОРИТЕТ НЕ КОЛАТА.

По предното окачване ми остана за купуване/намиране:

-лагерите на главините

-тампони на двигателя и скоростната кутия

-тампони на рамата и анти рол бара

По мои сметки дори и да са от по-скъпия вариант за тампони ,не повече от 150-200 кинта разход.

В момента в който сваля предните аортисьори ще преценя дали ще се сменят и те.Когато карах колата (всичко на всичко около 5-6 километра) нямаше никакво тропане откъм амортисьори.

Докато чакам времето да си минава се занимавам с каквото мога аз и което не изисква мангизи.

Например имах едни задни седалки от ес2 купе и ги монтирах отзад.Голям зор ако ги сменяш сам.Винаги си трябва допълнителен чифт ръце. Имах и едни кожени кори за предните врати от кабрио и си пастнаха идеално.Нямам дръжките отвътре ама все ще изпаднат отнякъде.

За отпред имам едни кожени от ТТ- със тях ще падне рязане и заваряне.Ще използвам базата от мойте седалки.Ако някой го е правил преди мен --нека да сподели ,че нямам идея засега.

Купих си малък флекс а сега ще трябва да пазаря и нещо за заваряне.Това допълнително ми забавя проекта.

И накрая за капак -жената реши да ходим на почивка в България за две седмици.

Така ,че ще продължим със колата като се върна .(АКО СА МИ ОСТАНАЛИ МЪНГИЗИ )

Нещо не мога да качвам снимки-някаква идея къде и как?

20170702160253_IMG_3321.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

alexvan  мерси за съвета

Ще качвам тук снимките докато и този сайт не го направят платен.

Няма нищо безплатно на този свят ей.

http://www.img-share.eu/albums/my_album/406334

Редактирано от caligula73
забравих да прикача линка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...