Jump to content

Тракане от компресор.


koceto555

Recommended Posts

Здравейте колеги, от вчера при включване на климатика започва едно тракане от компресора. Продължава да охлажда но тракането е много силно и имам чувството че колкото повече работи повече се усилва тракането. Някакви идеи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не съм лош пророк, но мисля, че това което чуваш е шума на заминаващия си компресор. Поздрави и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не го пускай докато не видиш какво е ,защото може и да се ремонтира.Най вероятно буталото е ударило по смукателния пластинчат клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз май ще си имам разправии скоро с моя компресор понеже се случва нещо странно напоследък. Например когато колата работи на място и пусна климатика - при подаване на газ до около 2000об/мин се чува едно изщракване. Нещо такова: Щрак, после се чува едно съскане сякаш някакво налягане се освобождава и накрая пак щрак. Студеното си го има, ама това щракане не ми харесва. Случва се и в движение, особено като и дам по рязко газ. Отскоро го забелязах, при спрян климатик няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаш възможност свали го и го отвори да видиш дали нещо не е тръгнало,но лошото е ,че при отваряне на компресора трябва да се смени осевото и челното уплътнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има развитие при мен. Свалихме компресора и едни ламаринки се бяха счупили и бутслата бяха удряли по тях. Реших да взема втора ръка. Монтирахме го с нов дехидратор и си работи.Зареден е на 100% наляганията са бетон, интересно че при бруталните жеги като че ли температурата на струята не е ледена. Може би е нормално. Незнам дали е възможно от дунапрените на клапите да не духа толкова хладно... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.06.2017 г. at 9:55, evg_eni написа:

И аз май ще си имам разправии скоро с моя компресор понеже се случва нещо странно напоследък. Например когато колата работи на място и пусна климатика - при подаване на газ до около 2000об/мин се чува едно изщракване. Нещо такова: Щрак, после се чува едно съскане сякаш някакво налягане се освобождава и накрая пак щрак. Студеното си го има, ама това щракане не ми харесва. Случва се и в движение, особено като и дам по рязко газ. Отскоро го забелязах, при спрян климатик няма проблем.

Нямаш проблем..Заложено е като екстра.За да е по лесно на мотора когато набира скорост компресора се изключва автоматично и след като върнеш газта се включва отново...Съскането което чуваш е от изравняването на наляганията когато не работи..Нормално е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Писах в тази тема относно моят компресор но сега искам да попитам за друго. От известно време чувам един метален звук при работещ двигател. По някои път го има и без да е пуснат климатика. Дрънчи точно зад бронята където е компресора. Тук се опитах да го запиша. https://www.youtube.com/watch?v=CwEZgsaYsEI&feature=youtu.be Поогледах какво се случва отдолу и установих че частта посочена със синя стрелка е адски хлабава, другото което съм посочил с червено е фиксирано добре. Какво трябва да се направи и опасно ли е да карам така.

DSC000303.jpg

 

 

Да VBI снимката не е примерна,а е моят компресор

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако снимката е от твоя компресор - скъсани са ушите на горната планка, затова е хлабава долната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега,  освен всичко не е ли нацъфкан много пистовия ремък. От колко хиляди не е сменян.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съединителя на компресора се сменя лесно ,по принцип се сваля с специален инструмент ,но може и с клещи да се застопори,но най лесно става с гайковерт и вложка 14.Трябва да видиш само дали е с 21 или 22 шлици и  височината на шийката от основата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи доколкото разбирам ще трябва да се смени само шайбата, а няма ли някакъв парт. номер по които да търся друга че не съм много сигурен че разбирам какво ми обясняваш. Ще използвам момента и за ремъка spgi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма само шайбата или само нещо друго, цял комплект е електромагнитния съединител. Има парт. номер, но е различен за различните компресори в А3. Комплектите са 3 или 4. Като гледам цените, приготви се психически.:steinigung:

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е със сигурност няма да се изръся за нов,в най лошия случай ще взема от някоя морга цял компресор за 100-тина лева гледам че и по евтино се намират. Идеята на Passi също не е лоша(за заваряването) :D

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Някои някога ако има същият проблем - съединителя на Thermotec KTT 020022 е отличен заместител на оригиналния. Пасва идеално и като цена е далеч от по изгоден. Има си гумените демпфери под нитовете и качеството е добро като цяло.

https://s10.postimg.org/6rrawemex/DSC00076.jpg

https://s10.postimg.org/duz6c2255/DSC00077.jpg

https://s10.postimg.org/nsa753mll/DSC00078.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съм го сменял преди 4.5 години и по спомен беше 40-50лв. На снимката се вижда сваления и марката и модела на китаеца, който е сложен. Смених и лагера на компресора, така и така беше свален съединителя.

IMG_20140705_162039.jpg

Редактирано от OkObOkO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...