koceto555 Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Здравейте колеги, от вчера при включване на климатика започва едно тракане от компресора. Продължава да охлажда но тракането е много силно и имам чувството че колкото повече работи повече се усилва тракането. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Дано не съм лош пророк, но мисля, че това което чуваш е шума на заминаващия си компресор. Поздрави и успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceto555 Публикувано 21 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Най вероятно, ще го водя на доктор.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 не го пускай докато не видиш какво е ,защото може и да се ремонтира.Най вероятно буталото е ударило по смукателния пластинчат клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 И аз май ще си имам разправии скоро с моя компресор понеже се случва нещо странно напоследък. Например когато колата работи на място и пусна климатика - при подаване на газ до около 2000об/мин се чува едно изщракване. Нещо такова: Щрак, после се чува едно съскане сякаш някакво налягане се освобождава и накрая пак щрак. Студеното си го има, ама това щракане не ми харесва. Случва се и в движение, особено като и дам по рязко газ. Отскоро го забелязах, при спрян климатик няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 ако имаш възможност свали го и го отвори да видиш дали нещо не е тръгнало,но лошото е ,че при отваряне на компресора трябва да се смени осевото и челното уплътнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli933 Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Моя също трака, но ми казаха, че не подлежи на ремонт и ще го карам така докато даде фира. За сега се държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceto555 Публикувано 25 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 Има развитие при мен. Свалихме компресора и едни ламаринки се бяха счупили и бутслата бяха удряли по тях. Реших да взема втора ръка. Монтирахме го с нов дехидратор и си работи.Зареден е на 100% наляганията са бетон, интересно че при бруталните жеги като че ли температурата на струята не е ледена. Може би е нормално. Незнам дали е възможно от дунапрените на клапите да не духа толкова хладно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mystang Публикувано 25 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 На 22.06.2017 г. at 9:55, evg_eni написа: И аз май ще си имам разправии скоро с моя компресор понеже се случва нещо странно напоследък. Например когато колата работи на място и пусна климатика - при подаване на газ до около 2000об/мин се чува едно изщракване. Нещо такова: Щрак, после се чува едно съскане сякаш някакво налягане се освобождава и накрая пак щрак. Студеното си го има, ама това щракане не ми харесва. Случва се и в движение, особено като и дам по рязко газ. Отскоро го забелязах, при спрян климатик няма проблем. Нямаш проблем..Заложено е като екстра.За да е по лесно на мотора когато набира скорост компресора се изключва автоматично и след като върнеш газта се включва отново...Съскането което чуваш е от изравняването на наляганията когато не работи..Нормално е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Писах в тази тема относно моят компресор но сега искам да попитам за друго. От известно време чувам един метален звук при работещ двигател. По някои път го има и без да е пуснат климатика. Дрънчи точно зад бронята където е компресора. Тук се опитах да го запиша. https://www.youtube.com/watch?v=CwEZgsaYsEI&feature=youtu.be Поогледах какво се случва отдолу и установих че частта посочена със синя стрелка е адски хлабава, другото което съм посочил с червено е фиксирано добре. Какво трябва да се направи и опасно ли е да карам така. Да VBI снимката не е примерна,а е моят компресор Редактирано 19 Декември 2017 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Ако снимката е от твоя компресор - скъсани са ушите на горната планка, затова е хлабава долната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spgi Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Колега, освен всичко не е ли нацъфкан много пистовия ремък. От колко хиляди не е сменян. Редактирано 19 Декември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) съединителя на компресора се сменя лесно ,по принцип се сваля с специален инструмент ,но може и с клещи да се застопори,но най лесно става с гайковерт и вложка 14.Трябва да видиш само дали е с 21 или 22 шлици и височината на шийката от основата. Редактирано 19 Декември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Значи доколкото разбирам ще трябва да се смени само шайбата, а няма ли някакъв парт. номер по които да търся друга че не съм много сигурен че разбирам какво ми обясняваш. Ще използвам момента и за ремъка spgi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Няма само шайбата или само нещо друго, цял комплект е електромагнитния съединител. Има парт. номер, но е различен за различните компресори в А3. Комплектите са 3 или 4. Като гледам цените, приготви се психически. Редактирано 19 Декември 2017 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 А завари го и си карай.Тоя ремък и него в никакъв случай не го сменявай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Е със сигурност няма да се изръся за нов,в най лошия случай ще взема от някоя морга цял компресор за 100-тина лева гледам че и по евтино се намират. Идеята на Passi също не е лоша(за заваряването) Редактирано 19 Декември 2017 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Някои някога ако има същият проблем - съединителя на Thermotec KTT 020022 е отличен заместител на оригиналния. Пасва идеално и като цена е далеч от по изгоден. Има си гумените демпфери под нитовете и качеството е добро като цяло. https://s10.postimg.org/6rrawemex/DSC00076.jpg https://s10.postimg.org/duz6c2255/DSC00077.jpg https://s10.postimg.org/nsa753mll/DSC00078.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OkObOkO Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 (Редактирано) Моя съм го сменял преди 4.5 години и по спомен беше 40-50лв. На снимката се вижда сваления и марката и модела на китаеца, който е сложен. Смених и лагера на компресора, така и така беше свален съединителя. Редактирано 18 Март 2018 от OkObOkO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване