Jump to content

Проблем със паленето след монтаж на ГИ


Recommended Posts

Здравейте не отдавна реших да газифицирам и аз колата.

До тук добре вози ефтино върви прилично но има един проблем.

Преди палеше на четвърт оборот а сега върти върти и чак като се навърти стартера пали,

но не винаги е така.

На студен двг. пали на четвърт  след като я изгася и реша да запаля веднага-пали пак от четвърт об.

но ако я изгася и решим да палим след 10мин. е тогава вече върти доста и ,чак тогава пали.

Забелязох,че помпата тогава не се чува като я цъкна на контакт.

А газаджията каза,че помпата работи нон стоп дори и на газ,

и твърди,че запалването няма нищо общо с газовата.

Викам му преди да се монтира ГИ немаше такива прпблеми

А той си пее неговата песен.

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква кола става на въпрос, каква газова, изпарител и рейка сте монтирали? Така с общо название ГИ нищо не може да се каже.

Според мен се дави колата, или рейката изпуска или изпарителя е дефектен. А може и при неправилна настройка бензиновото ECU да трупа грешни адаптации и от там да се ебава паленето.

Най-елементарната проверка става, като затвориш крана на бутилката и оставиш колата да работи докато не върне на бензин. След което да покараш колата няколко дни на бензин и да видиш дали проблема ще изчезне. Ако изчезне значи драмата е в газта, ако ли не изчезне означава, че има някаква друга драма и е необходимо да се посети специализиран сервиз където да открият причините за проблема.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, barash написа:

Забелязох,че помпата тогава не се чува като я цъкна на контакт.

А газаджията каза,че помпата работи нон стоп дори и на газ,

 

Да помпата ти работи ама като завъртиш ключа.

Докато си на контакт не върти.

За останалото следвай плана от Муцев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колата е 1.8т б6 2005 bfb

Е като подадеш контакт помпата прави налягаме подкачва и спира въртим да палим пали от етвурт.

Гасим колата след 10мин искам да пашим двам контакт яма цъкане от помпата ,въртим да палим и върти върти и чак като се на върти тогава пали.

На празна бутилка с газ пробвах пак същото.

Изпарител Шарк фобос комютър а рейката не я знам-инжекторите са бяло сиви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи малкия мъркуч към регулатора на налягането на бензиновата рейка и виж дали не изпуска бензин, другият вариант е бензинов инжектор да не затваря като хората и да дави колата.

Най-добре някой който е наясно да прегледа всички възможни причини.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кай честно, че един път помпата върти като си на контакт друг път не или поне това се разбира от това което си "надраскал".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така,при първо палене е ок 

След каро я изгася и запаля веднага или до 10 мин е ок,

но ако изгася и решим да палим след 20 25 мин не се чува да жиши помпата и върти и върти и чак тогава пали.

Иначе инжекторите ги смених и пак същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега, разреши ли проблема, че откакто направих АДР-а на газ и стана като при теб? Малко се подобриха нещата като настроиха да пали на газ, ако е над 50 градуса. Пак върти повече от нормално, но не чак толкова отколкото като беше настроена да пали винаги на бензин. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...