Jump to content

1.8Т (BFB) + Landi Renzo Omegas III OBD


Recommended Posts

Смятам на тази да сложа такъв клас газовинжекцион.

Старата придобивка 1.8Т (AWT) беше с Ланди Ренцо Ево + Турбо Кит,минах и 100.000 без ама никакви проблеми,колегата който я кара в момента също не се е оплакал.

На тази сегашната смятам да сложа,по думите на сервиза от който съм изключително доволен от монтаж и поддръжка,именно гореспоменатия последен за момента на пазара ГИ.

Питането ми е,някой кара ли с въпросната уредба има ли преки впечатления?

Единственното дето разбрах,че спрямо старата ми,тази вече която ЕКУ-то на самата газова си комуникира и ъпдейтва стойностите си спрямо ЕКУ-то на автомобила.

Пакета в който се предлага си е с Турбо Кит и това,че рейката и дюзите са подобрени,впредвид ужасната и мръсна газ в БГ.

 

Мерси предварително за отговорите.

(Това е целия кит от клипа)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има колеги във форума с тази комбинация, не съм видял да се оплакват. Аз също съм с Ланди, само че без обд, доволен съм от тях.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите.

Към колегата с такава,ако е в купето на В7-ца,да попитам,копчето/превключвателя къде го монтирахте?

Мееси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, VBI питай, той мисля, че беше точно с БФБ и Ланди. Даже има няколко коли с Ланди ГИ. А аз слагах чип след монтирането на Ландито и после след чипа ходих само за настройка и колата вървеше екстра.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, MAPTO7007 написа:

Мерси за отговорите.

Към колегата с такава,ако е в купето на В7-ца,да попитам,копчето/превключвателя къде го монтирахте?

Мееси предварително.

Копчето е монтирано от дясната страна на ключа за фаровете но не на лайсната,а на пластмасовата кора малко по надолу.За обд то адаптира си в  реално време постоянно.Наблюдавам тримовете често и досега несъм забелязал някакъв проблем STFT 0,8% LTFT 1,6 до 2 %/.До прекъсвач си върви добре на газ без да гори бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, carfan написа:

Копчето е монтирано от дясната страна на ключа за фаровете но не на лайсната,а на пластмасовата кора малко по надолу.

 

Може ли една снимка ... щото Аз имам идея къде да е но не съм сигурен дали ще се побере и дали няма се наложи да слаожа от стария тип квадратни копчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето на А4-ката е монтирано до ключа за фаровете, на пластмасовата тапа (ще потърся снимка ако искаш). Отличен избор за ГИ Марто :gut: . Къде ще го монтираш?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, ole said:

Има колеги във форума с тази комбинация, не съм видял да се оплакват. Аз също съм с Ланди, само че без обд, доволен съм от тях.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

А искаш ли да си спомниш за един дето не иска и да си спомня че някога е стъпвал там....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, VBI написа:

Моето на А4-ката е монтирано до ключа за фаровете, на пластмасовата тапа (ще потърся снимка ако искаш). Отличен избор за ГИ Марто :gut: . Къде ще го монтираш?

 

Ще ти бъда благодарен ако издириш снимка - щото мисля,да го сложа точно на пластмасата до ключа дето са врътките за DRL,реглаж на фарове или Comming Home ... в случая Аз имам само DRL и по-голямата част е свободна от въпросната пластмаса.

Монтажа ще е в Кюстендил ... имам две направени там коли,предното Ауди и сега Пасат-а на нашите и нямам никакви оплаквания и забележки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.

И Аз там мисля да го монтират ... с малката разлика,че на тоя инжекцион копчето е кръгло от новите ... а това е стария вариант но е важно естетически да стане добре и ще направим предполагам замяна ако са взаимозаменяеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с Ланди Ренцо Омегаз по ОБД 2 каквото и да значи това, знам че компа на газта взима данни от компа на колата. Много съм доволен засега от уредбата за 9 месеца и 15к.км никакви проблеми, само в началото трябваха донастройки.Колата е Б7 BFB на куатро. На извънградско при около 100-120 разхода е точно 9,5-10. Копчето за газта е монтирано до това за фаровете както е на горната снимка. Единственото нещо, което ме дразни е че майсторягите казаха, че заради куатрото не могат да ми монтират по голяма бутилка. Сегашната е пура 40 литра, монтирана зад задните седалки в багажника и се пълни на 32-33 литра. Колата няма чип, сток е.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С новото копче от клипа ли си или старото?

Ако може една снимка?

Относно бутилката,смятам моята да е тороидална,на мястото на резервната гума и пълначката да е до капачката на резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,щото мерих от другата ми кола размера на самото копче и се оказва,че на тази пластмаса няма се събере,имам врътка за DRL ... ще се наложи да е в улея май при контактния ключ да се изреже и монтира ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Романо и копчето е квадратно, като това на колегите. Монтираха ми го долу до запалката в една дупка, която е за разни неща. Просто не се разбира, че колата има ГИ, а пак си го виждам перфектно.

Ей за тука става въпрос. Не дразни грам ;)

audi_a4_audi_a4_b6_1_9tdi_130_s-line_2003_157762.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето копче на Б5-ца също е там и много ми харесва локацията му, въобще не ми допада да е по лайсните около волана.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/07/2017 at 6:42, MAPTO7007 написа:

Смятам на тази да сложа такъв клас газовинжекцион.

Старата придобивка 1.8Т (AWT) беше с Ланди Ренцо Ево + Турбо Кит,минах и 100.000 без ама никакви проблеми,колегата който я кара в момента също не се е оплакал.

На тази сегашната смятам да сложа,по думите на сервиза от който съм изключително доволен от монтаж и поддръжка,именно гореспоменатия последен за момента на пазара ГИ.

Питането ми е,някой кара ли с въпросната уредба има ли преки впечатления?

Единственното дето разбрах,че спрямо старата ми,тази вече която ЕКУ-то на самата газова си комуникира и ъпдейтва стойностите си спрямо ЕКУ-то на автомобила.

Пакета в който се предлага си е с Турбо Кит и това,че рейката и дюзите са подобрени,впредвид ужасната и мръсна газ в БГ.

 

 

 

Вече 26K от ноември 2016 досега и никакви оплаквания. 

Комбинацията е B7 1.8Т 163hp + Landi Renzo. 

Вече два пъти ходих на планувани гаранционни обслужвания 10К/20К, пак никакви проблеми. 

Копчето ще ти пусна снимка ако искаш, сложил съм го отляво в горния край на джобчето под волана. Така исках, така го направиха.

Бутилката ми е на мястото на резерваната гума 44 л, ефективни 35 л. 

Чашката за зареждане до отвора за бензин.

Редактирано от Ven777
Инфо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни две три снимки - на пълначката и копчето.

Относно филтрите - доколкото ми каза газаджията - единия се сменя на 40.000 другия на течната фаза който е в изпарителя вътре е на 50.000 ... ти твойте превантивно ли ги сменяваш на 10-20.000?

- Това е копчето за превключване на Omegas III OBD в комплекта. (1)

- Това е копчето за превключване на EVO и ONE в комплекта. (2)

 

(1)

Landi-Renzo-Omegas-3-switch-288x300.png

 

(2)

www.landi.it_repository_image_nuovo_20co

 

Разликата е че (2) е нужна малка дупчица колкото да мине кабела и се залепя.

Първия тип (1) т.е новия си трябва дупка щото е на щипки и има гумено уплътнение както се вижда на клипа и е по-голямо по размер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, MAPTO7007 написа:

Пусни две три снимки - на пълначката и копчето.

Относно филтрите - доколкото ми каза газаджията - единия се сменя на 40.000 другия на течната фаза който е в изпарителя вътре е на 50.000 ... ти твойте превантивно ли ги сменяваш на 10-20.000?

- Това е копчето за превключване на Omegas III OBD в комплекта. (1)

- Това е копчето за превключване на EVO и ONE в комплекта. (2)

 

(1)

Landi-Renzo-Omegas-3-switch-288x300.png

 

(2)

www.landi.it_repository_image_nuovo_20co

 

Разликата е че (2) е нужна малка дупчица колкото да мине кабела и се залепя.

Първия тип (1) т.е новия си трябва дупка щото е на щипки и има гумено уплътнение както се вижда на клипа и е по-голямо по размер.

преди 26 минути, MAPTO7007 написа:

Пусни две три снимки - на пълначката и копчето.

Относно филтрите - доколкото ми каза газаджията - единия се сменя на 40.000 другия на течната фаза който е в изпарителя вътре е на 50.000 ... ти твойте превантивно ли ги сменяваш на 10-20.000?

 

Няма превенция има договор по 7 годишна гаранция или 150K. На всеки 10K влизам гаранционно. Е, надали ще направя 7 години с това каране, най-вероятно ще дойдат километрите първи ;)

Копчето ми е второто. Omega 3 OBD, по мое време (11/2016) не са ми предлагали друго. 

Смяна на филтър газова и течна фаза е на всеки 10K по книжка. 

Ремонт на инжекторна рейка идва на 50K, а ремонт на изпарителя на 80K. По договор. 

Ако се наложи те си правят намеси и по-рано разбира се, затова е гаранцията!

 

 

IMG_20170717_183604.jpg

IMG_20170717_183713.jpg

IMG_20170717_183640.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.

Благодаря ти за снимките.

Но така или иначе,ти пак си правил дупки за планката дето е копчето или където си искал да бъде.

Аз смятам,че най-добре ще се върже срещу контактният ключ в нишата (B7) визирам ... ще снимам и Аз само да дойде ред да я монтират/м

п.п Това ли е максималният обем на бутилката дето се събира в нишата за резервната гума или просто такава са имали в наличност като големина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дупките за копчето са вертикални, невидими ако го демонтираш, не е все едно с пробиване по табла и корпуси според мен, но е дребен детайл все пак. Не е голяма работа. 

Моята съвсем не е най-голямата бутилка. Най-голямата бутилка беше 51 л ефективни!!! Това са около 15 л отгоре. 

Но аз избрах тази 44/35л, защото с нея мога да добавя някоя "патерица" над бутилката (между нея и сгъваемото дъно) като резервна гума. Все още не съм слагал обаче! Не съм търсил още. Карам с флакони за "първа гумаджийска помощ" ;), смело и безрасъдно (имам предвид без гумено подсигуряване, не дивашко препускане ;))... 

Успех с избора и само каране! ;)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.

Интересувам се щото на предното ми Ауди ми сложиха 40 литрова (34 литра) ефективни.

Сега ми се искаше поне 40 литра ефективни да сложа - багаж не карам - купил съм един калъф за резервната за в багажника и така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай смело по-голяма тогава, избор има всичко е налично. 

Момичето, което сключва договорите там на Ланди, ми спомена, че е с 51 л. и казва София-Варна с една бутилка на нейното Ауди A6. Има си предимства голямата бутилка, а за пътуване из Европа 35 л. си е санитарен минимум направо. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...