Jump to content

Искам да си вкарам Audi от Германия. Помогнете!!!


Recommended Posts

Здравейте, 

 

Моля, който има яснота, да ми обясни каква е процедурата да си вкарам кола от Германия. Харесала съм си няколко в mobile.de.

Интересува ме:

 

1.Какви разходи има около това ( аз ли да отида, да помоля някоя автокъща да ми я докара или да помоля приятелка в Германия да ми я докара )?

2.Какво е необходимо от моя страна? (документи или нещо друго?)

3.Как се случват там нещата? ( минават ли пазърлъци, как стоят нещата с номерата, ако искам аз или приятелката да я докараме?)

4.Всякакви такси, за които се сещате?

 

Нищо не знам и не разбирам от тия работи и много ще ми помогнете!

Благодаря много на всички отзовали се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кво очакваш пич:nixweiss:

автовозите взимат около 1000лв

кво друго да ти смятам пътни такси 30-50€ зависи откъде ще минеш

ко кажеш Кво искащ да купиш ще ти сметна и среден разход ,а да ако кажеш кога ще идваш мога да ти проверя и цените ма билета .

ако приятелката в Германия не знае нищо по въпроса по добре не я пращай и да купува.

номерата са около 150€ със застраховката 

ако я купиш от частно лице ще ти трябва банкова сметка за да ти дръпнат данъка за колата

кво още ,пазарлъци може да правиш ма не с жестове а с думи и всичко е много относително

пак питам, ква е идеята на цялото мероприятие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм решила на 100% да бъде от там, но плюсовете за мен са:

1. Няма да е карана по прекрасните ни пътища от още по-прекрасните ни шофьори :)

2. Цените, които гледам са доста по-евтини от тези тук ( тук не знам какъв е крайният разходи и затова е темата)

3. Има много по-голям избор

 

И сега не се смейте моля, но бюджета е към 4000лв. ( Иска ми се да беше повече, но това е положението в момента, а компромиси с марката някакси не мога да направя! )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквания нямам господа, нали затова питам тук, за да ме светнете :) 

Тук има доста коли до тази сума, които включват всичко което искам, но все пак са карани тук! 

Профила е на мъжа ми :) Женичка съм, затова не ме съдете строго :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е мъжа ти кара S6-ца дето дискове, накладки и някоя друга шукария са му 4000лв, пък за теб някакъв кофтор. :hilezh: За тия пари кола от Германия е лишена от смисъл, по-добре си вземи оттук и парите за транспорт и прочие ги дай за обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си заделил/а 4000 лева, започваш да вадиш 500-800 лева за номера и път, тук имаш регистрация и еко такса поне още 300/400, не съм проверявал колко е в момента. То не остана за покупка на кола... и това при положение, ме не роди по пътя. Ако нямаш поглед над пазара там е почти сигурно, че ще нагълтал вода. Търговията в Германия с коли се държи предимно от турци руснаци поляци сърби, които в практиките си са по-зле и от нашите търгаши... другото е да попаднеш на читав търговец (но не търгуват с коли по 1000 ввро), или на читав частен продавач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ех, ама що сте такива заядливи?

Вече я нямаме S6 - цата :( 

Знаем и две и двеста, когато сме имали сме си позволили шестицата, сега имаме за кофтор и това е положението. ;)

преди 10 минути, Audi V6 написа:

Щом си заделил/а 4000 лева, започваш да вадиш 500-800 лева за номера и път, тук имаш регистрация и еко такса поне още 300/400, не съм проверявал колко е в момента. То не остана за покупка на кола... и това при положение, ме не роди по пътя. Ако нямаш поглед над пазара там е почти сигурно, че ще нагълтал вода. Търговията в Германия с коли се държи предимно от турци руснаци поляци сърби, които в практиките си са по-зле и от нашите търгаши... другото е да попаднеш на читав търговец (но не търгуват с коли по 1000 ввро), или на читав частен продавач.

Харесала съм няколко по 1300Е там, с всички екстри, които искам, явно обаче не може да се има доверие, въпреки че пише, че са в добро състояние.

Тук в БГ съм си харесала до 4000хил. пак няколко аудита с екстрите, които искам.

Идеята ми беше, тъй като ще излезе горе-долу едно и също, тази от тук или тази от там ? :)

 

Редактирано от pepelopess
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де хвани напиши кои са тия екстри дето толкова си набелязала и в кои модели на марката която "не може да търпи промяна" (което е фундаментална грешка според мен с оглед на бюджета)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, PESHO OT MARS написа:

добре де хвани напиши кои са тия екстри дето толкова си набелязала и в кои модели на марката която "не може да търпи промяна" (което е фундаментална грешка според мен с оглед на бюджета)

 Направо ще Ви отговоря нагледно, за да добиете представа :)

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=247314420&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&fuels=CNG&fuels=DIESEL&fuels=ETHANOL&fuels=LPG&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=8&makeModelVariant2.makeId=1900&makeModelVariant2.modelId=9&makeModelVariant3.makeId=1900&makeModelVariant3.modelId=10&maxPrice=2000&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=AUTOMATIC_GEAR

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, PESHO OT MARS написа:

вие да не сте семейство мазохисти.........душегуп с шитроник в 21-ви век......нямам думи просто.:stupid:

Мъжа ми ауди си има, аз си търся за мен.

Вместо да се подигравате, не можете ли да дадете съвет?

Явно е, че нищо не разбирам, затова питам.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Passi написа:

Е ти да не си сериозен/а.

 

Жена съм, по-горе отговорих вече.

Вие за какво сте в този форум? Да помагате на хората, които нещо питат или да им се подигравате?

Очевидно е, че нищо не разбирам....затова пояснете, ако обичате какво му е на това ауди?

Just now, skype68 написа:

Quattro ми трябва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хубаво не разбираш ама да смяташ предполагам можеш.

1300евро-2500лв сега ми обясти как с останалите 1500лв смяташ да отидеш и да го докараш този изгнил гюм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто е, когато имаш идея какво искаш.
От едно Ауди не искаш да е с v6 2.5tdi мотор.

Имай предвид, че кола от подобен клас, при положение че си тръгнала с 4000лв, ще те вкара в поне още 4000лв разходи.
Кола не се продава защото е прекрасна - продава се защото и е дошло времето друг да и мисли кахърите, когато говорим за стари гробници.

С 4000лв тръгнала, си преко сили за нещо от рода на 1.9тди 110кс или 1.8Т 150кс. Само че в А4. Защото А6 за подобни пари ще е гробница страшна.
На този автомобил, само пълно обслужване - масла, филтри, ролки, ремъци, водна помпа, термостат, накладки, антифриз и спирачна течност, със труда, ако нямаш приятел с отстъпки, отива към 1800-2000лв.
Може да е дърт кенеф, ама е бил 100 000лв нов и поддръжката си остава такава.

За тия пари не търси конкретна кола и модел, а най-читавата кола като цяло.
За А6, с тия пари можеш да се вместиш в предния модел, читав екземпляр. Макар да не вярвам да има такъв останал.

С подобна сума си за нещо от рода на Опел Вектра, защото по логичен път, като дойде време за ремонт на автоматичната кутия, който струва 2500лв, ще я оставиш пред блока или ще си в огромни лишения заради купчината желязо.
Ако е ръчка с дизел - като ти кажат 1500лв за съединител с маховик, мисля ще ти призлее.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, HEPBAKA написа:

Просто е, когато имаш идея какво искаш.
От едно Ауди не искаш да е с v6 2.5tdi мотор.

Имай предвид, че кола от подобен клас, при положение че си тръгнала с 4000лв, ще те вкара в поне още 4000лв разходи.
Кола не се продава защото е прекрасна - продава се защото и е дошло времето друг да и мисли кахърите, когато говорим за стари гробници.

С 4000лв тръгнала, си преко сили за нещо от рода на 1.9тди 110кс или 1.8Т 150кс. Само че в А4. Защото А6 за подобни пари ще е гробница страшна.
На този автомобил, само пълно обслужване - масла, филтри, ролки, ремъци, водна помпа, термостат, накладки, антифриз и спирачна течност, със труда, ако нямаш приятел с отстъпки, отива към 1800-2000лв.
Може да е дърт кенеф, ама е бил 100 000лв нов и поддръжката си остава такава.

За тия пари не търси конкретна кола и модел, а най-читавата кола като цяло.
За А6, с тия пари можеш да се вместиш в предния модел, читав екземпляр. Макар да не вярвам да има такъв останал.

С подобна сума си за нещо от рода на Опел Вектра, защото по логичен път, като дойде време за ремонт на автоматичната кутия, който струва 2500лв, ще я оставиш пред блока или ще си в огромни лишения заради купчината желязо.
Ако е ръчка с дизел - като ти кажат 1500лв за съединител с маховик, мисля ще ти призлее.
 

Ето това е полезен коментар. Благодаря за което!

Аз по принцип искам 1.9тди, само че такива автоматици не намирам. Опел няма да карам, ако ще и пеша да си ходя. Интересно ми е тогава, защо има толкова много предложения за тези коли в този ценови диапазон. Аз си отговарям, че те по толкова си вървят.... 

Като цяло най-важно ми е:

Да е куатро

Да е автоматик

Волан, нави и др. глезотийки мога да си ги подменя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждай - не е твоята кола.
А6 С5 е скъп за поддръжка автомобил.
Дизелите им се чупят на V6 моторите неща струващи около 4000лв ремонт.
Скоростните кутии на 4*4 са по-здрави, но на кола наближаваща 20г. взета от човек имащ пари, на дали е карана от тях до близката църква - демек МНОГО амортизирана.
В тоя смисъл, със сигурност ще си платиш в даден момент ремонт на скоростната кутия, който е около 2500лв.
Както казах - ролки и ремъци и тн. неща дето се обжлужват на старт автомобил, наближават 2000лв с труда.

Вървят си по толкова, точно така. Само че и си вървят гробници. Продават се, защото вече не са това което са били и имат наближаващи големи харчове. Няма луди, които инвестират едни 10 000 евро (горе долу толкова ще струват ремонтите по-горе изброени, ако се правят в Германия) и после да пусне колата на 1200 евро.

Перфектен автомобил не се продава и не съществува. Всички искат поддръжка, а стартите и ремонти.

А6 С5 е автомобил който предполага финанси и ако не си готова да дадеш без притеснение едни 2000-3000лв във всеки един момент, за да оправиш някои от евентуалните по-скъпи проблеми, тази кола не е за теб.
Дори 1.9 АФН (който няма куатро и автомата е СУПЕР чуплив на колите на предно от тия години на Ауди) 110кс да вземеш, я помпата, я маховика (защото са ръчки) ще е за смяна. Едното е към 500лв, другото 1000-1500.

Откажи се от такъв автомобил, защото ще плачеш.
След като сте имали S6 или там каквото и да е 4.2, трябва да сте запознати с разходите по този 20г. автомобил (кош).

Горното ти го казвам, като собственик, приятел и познат с много други хора с такива автомобили.

Разбира се, ако не ти пречи нещо да ти тропа, да не върви, да пуши, да пали от 10тия път, или понякога изобщо да не пали, да ти работи само 2-ра скорост на автомата, а на зад да го буташ и всякакви подобни аномалии, то кола за 1300Е ще ти е ОК.

П.с Естествено, ако нямаш проблем да извадиш 3-4 хилки без да им трепериш, колата е супер. Предвид въпросите дето задаваш, обаче, се съмнявам, че си предвидил/а този фактор и просто търсиш кола за около тия пари с надеждата за до към 500лв всичко да и оправиш.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди + куатро+добро състояние =4000лв. в дори и в математиката го няма това реално можеш да вземеш нещо от тоя тип но след това се мяташ на едни такива ремонти в който сама ще се чудиш леле гробница или кола си взимах.
Аз от личен опит мога да кажа преди време на моята приятелка взех едно ауди което беше куатро за скромните 2000лв. И смятах че съм хванал бога за рога и накрая така се случиха нещата че 1800лв за ремонт. Колата  беше на много годинки обслужването и беше 600кинта макар и за дърта кошница...
Ако има опция да се лишиш от куатрото и автомата може и да сколасаш нещо което пак не е сигорно че няма да се метнеш в ремонти другото което тия 4к само за колата ли си ги заделила или кола + обслужване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, красимирчо написа:

Ауди + куатро+добро състояние =4000лв

Айде бе! Преди 5 години съм купувал такава конфигурация за 3000 лв. и още е жива без нито един скъп ремонт /разбирай над 300 лв./.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, HEPBAKA написа:

Не се обиждай - не е твоята кола.
А6 С5 е скъп за поддръжка автомобил.
Дизелите им се чупят на V6 моторите неща струващи около 4000лв ремонт.
Скоростните кутии на 4*4 са по-здрави, но на кола наближаваща 20г. взета от човек имащ пари, на дали е карана от тях до близката църква - демек МНОГО амортизирана.
В тоя смисъл, със сигурност ще си платиш в даден момент ремонт на скоростната кутия, който е около 2500лв.
Както казах - ролки и ремъци и тн. неща дето се обжлужват на старт автомобил, наближават 2000лв с труда.

Вървят си по толкова, точно така. Само че и си вървят гробници. Продават се, защото вече не са това което са били и имат наближаващи големи харчове. Няма луди, които инвестират едни 10 000 евро (горе долу толкова ще струват ремонтите по-горе изброени, ако се правят в Германия) и после да пусне колата на 1200 евро.

Перфектен автомобил не се продава и не съществува. Всички искат поддръжка, а стартите и ремонти.

А6 С5 е автомобил който предполага финанси и ако не си готова да дадеш без притеснение едни 2000-3000лв във всеки един момент, за да оправиш някои от евентуалните по-скъпи проблеми, тази кола не е за теб.
Дори 1.9 АФН (който няма куатро и автомата е СУПЕР чуплив на колите на предно от тия години на Ауди) 110кс да вземеш, я помпата, я маховика (защото са ръчки) ще е за смяна. Едното е към 500лв, другото 1000-1500.

Откажи се от такъв автомобил, защото ще плачеш.
След като сте имали S6 или там каквото и да е 4.2, трябва да сте запознати с разходите по този 20г. автомобил (кош).

Горното ти го казвам, като собственик, приятел и познат с много други хора с такива автомобили.

Разбира се, ако не ти пречи нещо да ти тропа, да не върви, да пуши, да пали от 10тия път, или понякога изобщо да не пали, да ти работи само 2-ра скорост на автомата, а на зад да го буташ и всякакви подобни аномалии, то кола за 1300Е ще ти е ОК.

П.с Естествено, ако нямаш проблем да извадиш 3-4 хилки без да им трепериш, колата е супер. Предвид въпросите дето задаваш, обаче, се съмнявам, че си предвидил/а този фактор и просто търсиш кола за около тия пари с надеждата за до към 500лв всичко да и оправиш.

Благодаря Ви за изчерпателния отговор! Направо ме отказахте! Тоест до 4000лв. ни А6, ни А4 куатро автоматик няма читаво, това разбрах.

S6 цата, която имахме изобщо не беше кош, обаче. Въпреки годините й, сме правили минимални ремонтчета, като накладки, биалетки и тн. Тогава имаше пари бол и не сме ги усещали нито ремонтите, нито 40.9 разход при кик и 18 при нормално каране.

Откраднаха ни я и си я взехме срещу откуп, е тогава беше наистина гробница или 8000лв. ремонт.

Сега обаче положението е друго, но аз пак си искам ауди и ми идва да ревна след всички коментари по-горе ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...