bonevstiliyan Публикувано 19 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 КоУеги, имам едно питане. Каква е разликата между кутия шест степенна ръчна кутия от 2.5, 2.7 или 4.2..само предавателните числа ли са различни или и надеждността също е на различно ниво. Също така за набождането на ръчна кутия от S6 върху S6 автомат, освен кутия, педали, кардан, диф и стартер, ще трябва ли..полуоските различни ли са между автомат и ръчка и какво друго трябва да се вземе от колата донор? Колегата @cvetan83 какво ще каже по въпроса, като по-запознат с S-ките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 20 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 (Редактирано) Онзи ден говорих с колега, който е насадил ръчна кутия на A6 C5 4.2 ARS. Скоростна кутия, полуоски, диференциал, педали, с помпите и тръбите за съединителяот Passat B5.5 2.5TDI, кардан от А6 2.5TDI, на пасата бил по-къс. Махових и съединител от S6 с ръчна кутия. Каза, че всичкото го е нахвърлял за 3 дни, колата е запалила и тръгнала, без грешки, без чек енджини и така нататък. Пиши на лично ако искаш, може да ви свържа Но и на мен ми е интересно Цецо какво ще каже по въпроса. Ако е толкова лесно, има сериозната опасност след известно време да им отворя малко работа Редактирано 20 Юли 2017 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 20 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 Аз си говорих точно с него, но не разбрах каква е разликата в кутиите..само предавателните числа ли са водещите или има и нещо друго. Намерил съм кутия от S6 ръчна и се опитвам да преценя дали си заслужава да се взема такава, при положение че от 2.5 с лопати да ги ринеш. Въпросният колега каза че единствено 5-6 и са бая дълги, но за надеждност някой нещо може ли да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 25 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 До колкото чета и разбирам, по повод конверсия автомат S6 към ръчка S6 само демпферния маховик изглежда да е бутиковата част..кутията дали от 2.7 или S6 разликата би трябвало да е минималан в предавателните числа..друг въпрос имам сега...кардан от S6 ръчка еднакъв ли е с всяка А6-ца куатро ръчка..полуоските и каретата също различават ли се от тези за стандартните А6-ци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 Кардан, полуоски с вътрешни карета, диф, педали, тръби за съединителя, кутия естествено, механизма за превключване, махагона около скоростния лост( тука чепа е голям ако си с двоен дин и си претенциозен за цвета) , маховик, съединител комплект(като за 8 цилиндровите маховика не е като на 6 цилиндровите)... за друго не си спомням сега. DQT казват, че е най-здрава, 4-5-6 са по-дълги и колата е доста приятна на дълго като моя опит беше с 2.7т с чип което си извади 500нютона и си теглеше доволно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Най- къса е на S6 (340hp) , след нея е тази от 4.2 (300hp) и най- дълга е от 2.5 TDI. Като здравина всички са еднакви ,разликата е в числата на дифовете и предавкте. Слагай от дизела и хем динамика хем икономично на дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 31 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 4.2 няма ръчна кутия..ръчката е само при S6. А дали имате инфо относно полуоските..дали полуоските на ръчната S-ка са различни от тези на 2.7 или на което и да е друго A6 ръчка куатро На 28/07/2017 at 20:28, TiL написа: DQT тая кутия от каква кола е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 (Редактирано) Моя съвет е да вземеш всичко от 1 кола, не от различни. За 2.7 не знам, но с всичко от А6 2.5TDI и подходящ маховик е plug and play Уж. И най-евтино ще ти излезе. Кутия от S6 ръчна ще ти излезе колкото всичко нужно да си го свалиш от 2.5тди Редактирано 31 Юли 2017 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 31 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 То е хубав тоя съвет и съм намерил всичко от една кола, но ако нещо не ми хареса от нея искам да знам кое с кое е съвместимо, за да преценя с кое мога да се пазаря и с кое не..кутия от 2.5 не ми се ще, заради дългите последни скорости, но иначе всичко изглежда да е плъг енд плей без значние дали е от 2.5 или 2.7..интересно ми е къде са разликите и по-точно има ли такива сред кардан, диф и полуоски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 Dqt е кутия от 2.5, именнотакава сложих на моята бившата. Разлика в полуоските има между автомат и ръчка. Най-добре намери Наско(tvard) се пише тук и говори с него(номера му мога да ти го дам на лс). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 На 7/31/2017 at 16:15, bonevstiliyan написа: То е хубав тоя съвет и съм намерил всичко от една кола, но ако нещо не ми хареса от нея искам да знам кое с кое е съвместимо, за да преценя с кое мога да се пазаря и с кое не..кутия от 2.5 не ми се ще, заради дългите последни скорости, но иначе всичко изглежда да е плъг енд плей без значние дали е от 2.5 или 2.7..интересно ми е къде са разликите и по-точно има ли такива сред кардан, диф и полуоски Можеш да поровиш за предавателни числа на диф о кутия от S6 и от дизел и да направиш лек анализ на стойностите и да си направиш извод дали те устройва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване