NITRO1 Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 16 minutes ago, martinich said: Ще прецакаш маховика и съединителя ако я караш така. Sent from my iPhone using Tapatalk Иначе не прецаквам ли турбото така? Студен мотор и високи обороти, поне така съм чел. А и не карам на 4-та с тия 2к. а на 2-ра или макс 3-та, поне докато не мина на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Нищо няма да прецакаш. Само не надавай цялата газ на 1500-2000 оборота. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Ама как ще прецакаш турбото бе човек. То по-скоро ще сдуха от не развъртане Мойта като не и раздавах шутове редовно, почваше да не върви както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Тръца трябва да се натиска ежедневно, иначе се чупи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 1 hour ago, Krisko_A6 said: Нищо няма да прецакаш. Само не надавай цялата газ на 1500-2000 оборота. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Аз това на Б4-та не го правя, а какво остава за турбо мотор. 1 hour ago, kosio85 said: Ама как ще прецакаш турбото бе човек. На студен двигател , дори и през лятото и да му раздавам газ нема как да ми се случи, дори и служебната си кола не карам така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Не е ли по-добре да си направиш отделна тема, обсъжданото няма нищо общо със заглавието на тази..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 (Редактирано) Преди 2 часа, NITRO1 написа: Иначе не прецаквам ли турбото така? Студен мотор и високи обороти, поне така съм чел. Сега мотора е студен една минута, след това е в работна температура. В тая една минута не я пържи след това колкото искаш давай газ. Турбо се прецаква най много ако си карал на заварка на магистралата и гасиш веднага, или ползваш неподходящо масло. Двумасовия маховик обира вибрациите (сецането при по старите автомобили) на ниските обороти и висока скорост. С времето пружините омекват и трябва да се смени. Най тежкия му режим е да подаваш много газ на 3-та, 4-та, 5-та от 1500 оборота, за това е по добре да караш на 3-та и 2000+ оборота и Х скорост, отколкото на 4-та с 1500 и Х скорост, или 5-та с 1200 оборота и Х скорост. ПП: При дизилите е още по зле, поради по големия въртящ момент и малкия му диапазон. Редактирано 21 Септември 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 @loshdancho Както каза колегата по-напред,свържи се с doctorec за твоя бъдещ и сложен проект.Ако още се занимава с 2.5 TDI V6 мотори. преди 18 минути, NIKO написа: Не е ли по-добре да си направиш отделна тема, обсъжданото няма нищо общо със заглавието на тази..... +1 Накрая и чип май няма да има.Ще заминава за пазара BFB-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 59 minutes ago, NIKO said: Не е ли по-добре да си направиш отделна тема, обсъжданото няма нищо общо със заглавието на тази..... Питането ми тръгна от препоръка за читав чип сервиз. 31 minutes ago, tonko2.0T said: @loshdancho Както каза колегата по-напред,свържи се с doctorec за твоя бъдещ и сложен проект.Ако още се занимава с 2.5 TDI V6 мотори. +1 Накрая и чип май няма да има.Ще заминава за пазара BFB-то. Не май, а със сигурност. И това какво общо има с питането ми? Питане обвързано ли е с поставяне на чип? И да ще иде на пазара BFB-то. Други коментари? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Виждам,че се палиш от няма нищо.Незнам,защо не поемаш и капка от това което ти споделиха колегите. Аз карам същата кола,но малко по различна от твоята.Едно само ще кажа,колата е тежка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Приемам съветите на колегите и на тази база преценявам че не съм за чип.Не се паля а се дразня на глупави коментари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Преди 13 часа, cvetan83 написа: Конкретно за 1,8Т 163 кс Stage 1 струва 936 лв с ДДС и има сетъп 210 ps и 325 NM. Смятам, че цената е смешна на фона на това което стои зад нея! Чисто информативно ... Досега сложили ли сте на някое 1.8Т у нас този софтуер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Преди 9 часа, robobug написа: Каква всъщност е тази газова, че трябва всичко да се преправя? При добър ГИ винаги има опция за довпръскване на бензин, а не за минаване на бензин. Ако не е използвана тази опция (т.е. газовите компоненти не са подбрани "на ръба") ГИ ще понесе един елементарен чип без махане на катализатор и друга компресорна перки. Точно при ланди няма вариант да не довпръсква бензин. Почти ежедневно пред очите ми Муцев преправя газови на "чипнати" турбо мотори и не само "чипнати" и не само турбо, които или са сгънали цирка или горят колкото газ толкова и бензин защото с довпръскването господата газаджий са прикрили мърлявия евтин монтаж и неподходящи компоненти. Споделям от опит и го правя защото много от коментарите в темата са подвеждащи и хората се подлъгват по мнения лишени от физически смисъл! преди 41 минути, МММ1 написа: Чисто информативно ... Досега сложили ли сте на някое 1.8Т у нас този софтуер? Ако питаш дали е повече от един да, слагали сме. И за да е точна справката повечето с 1,8т направени са голф 4 и а3 8л и разни сеати. Колкото до актуалните модели, в последно време често идват за REVO автомобили вече флашнати с конкурентен софтуер и не го правят в името на гъзарията, стикера на задния капак или защото просто им се дават едни 900 + лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 8 hours ago, cvetan83 said: Точно при ланди няма вариант да не довпръсква бензин. Почти ежедневно пред очите ми Муцев преправя газови на "чипнати" турбо мотори и не само "чипнати" и не само турбо, които или са сгънали цирка или горят колкото газ толкова и бензин защото с довпръскването господата газаджий са прикрили мърлявия евтин монтаж и неподходящи компоненти. Още при избора на ГИ за мотора на НИТРО се спомена, че монтажниците на Ланди в БГ имат проблеми с чипнати мотори. И явно проблема не е в марката, след като има коли с големи турбини, мапнати на дино с такъв ГИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
melesendo Публикувано 13 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2020 (Редактирано) Здравейте всички, повече от месец се опитвам да намеря специалист, който може да конфигурира ECU за Toyota с двигател 2az, искам да инсталирам турбо комплект, но проблемът е в настройката на ECU, всички казват "не работим с японците" Редактирано 13 Ноември 2020 от melesendo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2020 Mаднес в Пловдив? https://www.madness-motorsport.com/brand/109 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 13 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2020 Преди 2 часа, melesendo написа: Здравейте всички, повече от месец се опитвам да намеря специалист, който може да конфигурира ECU за Toyota с двигател 2az, искам да инсталирам турбо комплект, но проблемът е в настройката на ECU, всички казват "не работим с японците" Може да се свържещ с Николай от O.E.Motorsport - Powertrain Engineering. Според мен той е най-опитния специалист в България. Подготви се с точен модел компютър HW/SW (предполагам говорим за Denso) за да го ориентираш по-добре. https://www.facebook.com/groups/288385298452239/user/1401131078/https://www.facebook.com/oemotorsport Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 Няма почти никакви знания за Денсо Тойота. Дамоси почти няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 13 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2023 Да поизтупаме темата от прахта. Към днешна дата има ли кой да настрои 1,8т с мотроник 7.5 с лагерно турбо на около 1,4-1,5 бара, с дебитомер? На пръв поглед изглежда лесно, но удрям на камък за не знам кой път. РадеФФ отпада - не му било рентабилно да се занимава с такива коли, въпреки че му казах че за мен е важно да стане както трябва,а не за без пари. Евтимов също не става, пробвах го с друг мотроник с к24-7000 - трагична е към момента, "настроена" е без дебитомер. Та, идеи за някой дето няма да поломи двигателите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 17 Януари Доклад Share Публикувано 17 Януари В Проспийд казаха, че мотроник не настройват. @Iborisov @vermeer @robobug, Изглежда сте в час с материята, можете ли да препоръчате някой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Януари Доклад Share Публикувано 17 Януари Намери мапер в nefmoto. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 19 Януари Доклад Share Публикувано 19 Януари Опитах да се регистрирам, не пристига activation email Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване