Jump to content

Recommended Posts

16 minutes ago, martinich said:

Ще прецакаш маховика и съединителя ако я караш така.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Иначе не прецаквам ли турбото така? Студен мотор и високи обороти, поне така съм чел. А и не карам на 4-та с тия 2к. а на 2-ра или макс 3-та, поне докато не мина на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 246
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нищо няма да прецакаш. Само не надавай цялата газ на 1500-2000 оборота.

Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама как ще прецакаш турбото бе човек. То по-скоро ще сдуха от не развъртане :D Мойта като не и раздавах шутове редовно, почваше да не върви както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Krisko_A6 said:

Нищо няма да прецакаш. Само не надавай цялата газ на 1500-2000 оборота.

Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk

Аз това на Б4-та не го правя, а какво остава за турбо мотор.

1 hour ago, kosio85 said:

Ама как ще прецакаш турбото бе човек.

На студен двигател , дори и през лятото и да му раздавам газ нема как да ми се случи, дори и служебната си кола не карам така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли по-добре да си направиш отделна тема, обсъжданото няма нищо общо със заглавието на тази.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, NITRO1 написа:

Иначе не прецаквам ли турбото така? Студен мотор и високи обороти, поне така съм чел. 

Сега мотора е студен една минута, след това е в работна температура. В тая една минута не я пържи след това колкото искаш давай газ. Турбо се прецаква най много ако си карал на заварка на магистралата и гасиш веднага, или ползваш неподходящо масло. Двумасовия маховик обира вибрациите (сецането при по старите автомобили) на ниските обороти и висока скорост. С времето пружините омекват и трябва да се смени. Най тежкия му режим е да подаваш много газ на 3-та, 4-та, 5-та от 1500 оборота, за това е по добре да караш на 3-та и 2000+ оборота и Х скорост, отколкото на 4-та с 1500 и Х скорост, или 5-та с 1200 оборота и Х скорост. 

ПП: При дизилите е още по зле, поради по големия въртящ момент и малкия му диапазон.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@loshdancho Както каза колегата по-напред,свържи се с doctorec за твоя бъдещ и сложен проект.Ако още се занимава с 2.5 TDI V6 мотори.

 

преди 18 минути, NIKO написа:

Не е ли по-добре да си направиш отделна тема, обсъжданото няма нищо общо със заглавието на тази.....

+1

Накрая и чип май няма да има.Ще заминава за пазара BFB-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

59 minutes ago, NIKO said:

Не е ли по-добре да си направиш отделна тема, обсъжданото няма нищо общо със заглавието на тази.....

Питането ми тръгна от препоръка за читав чип сервиз.

31 minutes ago, tonko2.0T said:

@loshdancho Както каза колегата по-напред,свържи се с doctorec за твоя бъдещ и сложен проект.Ако още се занимава с 2.5 TDI V6 мотори.

 

+1

Накрая и чип май няма да има.Ще заминава за пазара BFB-то.

Не май, а със сигурност. И това какво общо има с питането ми? Питане обвързано ли е с поставяне на чип? И да ще иде на пазара BFB-то.

Други коментари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам,че се палиш от няма нищо.Незнам,защо не поемаш и капка от това което ти споделиха колегите.

Аз карам същата кола,но малко по различна от твоята.Едно само ще кажа,колата е тежка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемам съветите на колегите и на тази база преценявам че не съм за чип.Не се паля а се дразня на глупави коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, cvetan83 написа:

Конкретно за 1,8Т 163 кс Stage 1 струва 936 лв с ДДС и има сетъп 210 ps и 325 NM.

Смятам, че цената е смешна на фона на това което стои зад нея!

Чисто информативно ... Досега сложили ли сте на някое 1.8Т у нас този софтуер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, robobug написа:

Каква всъщност е тази газова, че трябва всичко да се преправя?

При добър ГИ винаги има опция за довпръскване на бензин, а не за минаване на бензин. Ако не е използвана тази опция (т.е. газовите компоненти не са подбрани "на ръба") ГИ ще понесе един елементарен чип без махане на катализатор и друга компресорна перки.

Точно при ланди няма вариант да не довпръсква бензин. Почти ежедневно пред очите ми  Муцев преправя газови на "чипнати" турбо мотори и не само "чипнати" и не само турбо, които или са сгънали цирка или горят колкото газ толкова и бензин защото с довпръскването  господата газаджий са прикрили мърлявия евтин монтаж и неподходящи компоненти. Споделям от опит и го правя защото много от коментарите в темата са подвеждащи и хората се подлъгват по мнения лишени от физически смисъл! 

преди 41 минути, МММ1 написа:

Чисто информативно ... Досега сложили ли сте на някое 1.8Т у нас този софтуер?

 

Ако питаш дали е повече от един да, слагали сме. И за да е точна справката повечето с 1,8т направени са голф 4 и а3 8л и разни сеати. Колкото до актуалните модели, в последно време често идват за REVO автомобили вече флашнати с конкурентен софтуер и не го правят в името на гъзарията, стикера на задния капак или защото просто им се дават едни 900 + лева. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, cvetan83 said:

Точно при ланди няма вариант да не довпръсква бензин. Почти ежедневно пред очите ми  Муцев преправя газови на "чипнати" турбо мотори и не само "чипнати" и не само турбо, които или са сгънали цирка или горят колкото газ толкова и бензин защото с довпръскването  господата газаджий са прикрили мърлявия евтин монтаж и неподходящи компоненти.

Още при избора на ГИ за мотора на НИТРО се спомена, че монтажниците на Ланди в БГ имат проблеми с чипнати мотори. 

И явно проблема не е в марката, след като има коли с големи турбини, мапнати на дино с такъв ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
Здравейте всички, повече от месец се опитвам да намеря специалист, който може да конфигурира ECU за Toyota с двигател 2az, искам да инсталирам турбо комплект, но проблемът е в настройката на ECU, всички казват "не работим с японците"
Редактирано от melesendo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, melesendo написа:

Здравейте всички, повече от месец се опитвам да намеря специалист, който може да конфигурира ECU за Toyota с двигател 2az, искам да инсталирам турбо комплект, но проблемът е в настройката на ECU, всички казват "не работим с японците"

Може да се свържещ с Николай от O.E.Motorsport - Powertrain Engineering.
Според мен той е най-опитния специалист в България. Подготви се с точен модел компютър HW/SW (предполагам говорим за Denso) за да го ориентираш по-добре. 

 

https://www.facebook.com/groups/288385298452239/user/1401131078/
https://www.facebook.com/oemotorsport

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Да поизтупаме темата от прахта. Към днешна дата има ли кой да настрои 1,8т с мотроник 7.5 с лагерно турбо на около 1,4-1,5 бара, с дебитомер? На пръв поглед изглежда лесно, но удрям на камък за не знам кой път. РадеФФ отпада - не му било рентабилно да се занимава с такива коли, въпреки че му казах че за мен е важно да стане както трябва,а не за без пари. Евтимов също не става, пробвах го с друг мотроник с к24-7000 - трагична е към момента, "настроена" е без дебитомер. Та, идеи за някой дето няма да поломи двигателите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...