Vasil_Petrov Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Здравейте, имам намерение да си купя Ауди А6 /F4/ около 2007-2008г. Знам, че искам да е автоматик и да е quattro, но незнам дали дизел или бензин. Годишно минавам около 7000 км. Карам само градско. Какво според вас е по-добре дизел или бензин? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 (Редактирано) Бензин естествено!! даже 4,2 взимай, разликата с 3,2 не е голяма ! Редактирано 14 Август 2017 от pacoran Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 +1 за бензина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 В A6/4F/ 2007-2008 г. се вграждат 3.2 FSI V6 и 4.2 FSI V8. Стария мотор 4.2 V8 е 2004-2006 г.,в случай,че се търси монтаж на газ. Осмака е серийно с quattro задвижване и автоматична кутия типтроник. Шестака-предно или quattro.Автоматика при quattro е типтроник,а при предно-мултитроник.Типтроника е по-доброто решение. Предлага се също и с ръчна 6 степенна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil_Petrov Публикувано 14 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Благодаря за отговорите. Моля, само да ми обясните, защо бензина е по-добър, а всеки търси дизел. Според мен бензиновите са доста пренебрегвани. 80% от колите които се продават са дизел. Почти всеки търси дизел. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Дизел търсят хората, които карат по 20к на година. Незнам, за какво ти е такива кола с такъв малък пробег, но ти си знаеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Щото някой имат грешна представа за харчене градско и си мислят че навтата ще им харчи 10, а реално е 12-14 даже и повече, а като се строши нещо по системата е олеле майко!! За малък пробег не си атрува да се нашиеш с някой дизелов милионник и да псуваш марката после! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 при този пробег,бензина е твоя мотор. Един приятел правещ на автомобил по малко от 7000км на година ( но пък на автобус по над 80000км) си закупи тройка дизел и сега намрази марката - а го предупредих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil_Petrov Публикувано 14 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 От по-малките бензинови мотори има ли читави? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Не само това - съвременните дизели с очистващите системи не са за градско. Много бързо ще се пълни ДПФ-а и ще има драми. Аз имам дизел, но карам 95% извън града. АКо е за града редовно каране ще си взема бензин. Защо да не си купи човек за малкото км, които кара нещо, което да му е приятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Колеги, я споделете колко харчи градско бензинката 4,2 /може да е определящо за колегата при изборът му/. Въртят ми се в главата едни цифри около 20л.- 30л./100км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 LPG 16,43 Карано разстояние 5 175 km Общо заредено 850,31 l Още Стил на каране Разход Изминато Количество Нормален 16,63 l/100km 4 799 km 798,31 l Гуми Разход Изминато Количество Летни 16,63 l/100km 4 799 km 798,31 l Пътища Разход Изминато Количество Магистрала 15,37 l/100km 1 457 km 223,99 l Градско 16,80 l/100km 1 353 km 227,32 l Извънградско 16,64 l/100km 1 977 km 329,00 l Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Приблизителни числа, чак не са абсолютна стойност. Тези за градското даже ми се виждат малко нереални. За Шопия, на газ под 20 предполагам е невъзможно. Това за 4.2 MPI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Menethil Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 S8 D2 4.2 2000 г. От 17/100 бензин нагоре. Като 17 е при много леко каране и почти без задръствания. Реалистичен разход е 20+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 (Редактирано) Колега vasil petrov, ако не те събаря разхода отнасяй един осмак, въпреки, че не виждам нито един разумен довод, човек да мъчи този мотор в града! Какви са твоите мотиви за покупката на три и нагоре литрови мотори за градско шофиране? Редактирано 17 Август 2017 от ivelin_1976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil_Petrov Публикувано 17 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 (Редактирано) Чувал съм, че са надеждни, затова се насочих към тях. Не съм състезател, не ми пречи и по-малък мотор стига да е ОК, но мисля, че по-големия ще е по здрав. Може и да бъркам. Разхода не ме бърка много. От служебните коли, които карам има и дизелови и на бензин. Определено бензиновите са по приятни за каране. Имайки предвид и вашите коментари, вече е почти сигурно, че ще си търся бензинова. Редактирано 18 Август 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 (Редактирано) Преди 8 часа, Vasil_Petrov написа: Чувал съм, че са надеждни, затова се насочих към тях. Не съм състезател, не ми пречи и по-малък мотор стига да е ОК....... До скоро карах двулитров дизелак 143к.с., но в А5 и за мен лично е напълно достатъчно за града, виж извънградско ми малееше. Нямам наблюдения върху бензиновите мотори, но мисля, че 2.0tdi е много добър и читав двигател, стига да не е удушен от каране. Ако е бензин си мисля, че 1.8 или 2.0 е приемлив вариант, а и няма да ти къса джоба от разход и поддръжка. Редактирано 18 Август 2017 от ivelin_1976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Аз не мога да разбера каква е тази теория, че големите мотори се мъчат в града, а малките - не. Всеки двигател "мрази" тръгване-спиране, работа в ниски предавки и обороти, работа на място. Лично мое мнение е, че по-големия двигател само може да помогне за решаване на най-разнообразни ситуационни задачи в градски условия. Освен това за комфорта на градското шофиране има голямо значение дали колата е с автоматична скоростна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 (Редактирано) Теорията ми е на база личен опит и субективно мнение, притежавах и карах основно в града Q7 4,2tdi с 8-степенен типтроник, колата се побъркваше да сменя предавки. Определено звяра си искаше път и повече не бих си купил глям мотор за градско. А решението ситуационните задачи в града са свързани със съедния на газта педал и силно развито периферно зрение Е за автомата съм напълно съгласен, повече на ръчка не се качвам. Редактирано 18 Август 2017 от ivelin_1976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Това със смяната на предавки не е точно така, по-скоро зависи от възможностите на мотора и софтуера. 40д на бмв примерно също сменя на всяко докосване на газта, други дизели обаче с по-голям диапазонили не знам какво не правят така. Иначе не виждам никаква мъка голям мотор в града, като изключим разхора всичко останало се случва в пъти по-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Аз карам 3.0 бензин (не знам това се класира за голям двигател тук) с автомат и то предимно само градско. Изобщо не се мъчи нито мотора нито скоростите, не съм забелязал бясно/често превключване на скоростите. Шофирането в града е изключително комфортно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 За градско най важно да е автомат, а след 15-ти септември дали ще си с 2.0 или 6.5 би турбо се тая пак ще пъплил като охлюв!! Голямия двигател в за извънградско според мене , но хора много коли също:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Рече и отсече някои пък се кефат на миксери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 19 minutes ago, nichirenshu said: Все тая е друг път, един път покараш ли шестак и нагоре няма да искаш 4 цилиндров миксер. Карал съм, затва пиша по темата, пъплил съм точно като охлюв и кво като карам осмак, ще ми дадът тиквен медал че балъците карат малолитражки а аз големия бензин в задръстването! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 13 minutes ago, Mobile said: Щот понякога малолитражките повече чадят от 6-и и 8-ци с тез екстри. заеби тая работа Голямото предимство на голяма кола с голям двигател, е че все някога ще излезнеш извънградско и тогава ще се изкефиш както си трябва. Даже може да провокира човек повече да пътува да види свят и да си обогати общата култура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване