Jump to content

3.0 дизел или 3.2 бензин


Recommended Posts

Здравейте,

имам намерение да си купя Ауди А6 /F4/ около 2007-2008г. Знам, че искам да е автоматик и да е quattro, но незнам дали дизел или бензин. Годишно минавам около 7000 км. Карам само градско.

Какво според вас е по-добре дизел или бензин?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В A6/4F/ 2007-2008 г. се вграждат 3.2 FSI V6 и 4.2 FSI V8.

Стария мотор 4.2 V8 е 2004-2006 г.,в случай,че се търси монтаж на газ.

Осмака е серийно с quattro задвижване и автоматична кутия типтроник.

Шестака-предно или quattro.Автоматика при quattro е типтроник,а при предно-мултитроник.Типтроника е по-доброто решение.

Предлага се също и с ръчна 6 степенна кутия.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

Моля, само да ми обясните, защо бензина е по-добър, а всеки търси дизел. Според мен бензиновите са доста пренебрегвани. 80% от колите които се продават са дизел. Почти всеки търси дизел.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел търсят хората, които карат по 20к на година. Незнам, за какво ти е такива кола с такъв малък пробег, но ти си знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото някой имат грешна представа за харчене градско и си мислят че навтата ще им харчи 10, а реално е 12-14 даже и повече, а като се строши нещо по системата е олеле майко!! За малък пробег не си атрува да се нашиеш с някой дизелов милионник и да псуваш марката после!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при този пробег,бензина е твоя мотор.

Един приятел правещ на автомобил по малко от 7000км на година ( но пък на автобус по над 80000км) си закупи тройка дизел и сега намрази марката - а го предупредих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само това - съвременните дизели с очистващите системи не са за градско. Много бързо ще се пълни ДПФ-а и ще има драми.

Аз имам дизел, но карам 95% извън града. АКо е за града редовно каране ще си взема бензин.

 

Защо да не си купи човек за малкото км, които кара нещо, което да му е приятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, я споделете колко харчи градско бензинката 4,2 /може да е определящо за колегата при изборът му/. Въртят ми се в главата едни цифри около 20л.- 30л./100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LPG
16,43 
Карано разстояние
5 175 km
Общо заредено
850,31 l
Стил на каране Разход Изминато Количество
Нормален 16,63 l/100km 4 799 km 798,31 l
Гуми Разход Изминато Количество
Летни 16,63 l/100km 4 799 km 798,31 l
Пътища Разход Изминато Количество
Магистрала 15,37 l/100km 1 457 km 223,99 l
Градско 16,80 l/100km 1 353 km 227,32 l
Извънградско 16,64 l/100km 1 977 km 329,00 l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приблизителни числа, чак не са абсолютна стойност.

Тези за градското даже ми се виждат малко нереални.

За Шопия, на газ под 20 предполагам е невъзможно.

Това за 4.2 MPI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега vasil petrov, ако не те събаря разхода отнасяй един осмак, въпреки, че не виждам нито един разумен довод, човек да мъчи този мотор в града! Какви са твоите мотиви за покупката на три и нагоре литрови мотори за градско шофиране?

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че са надеждни, затова се насочих към тях. Не съм състезател, не ми пречи и по-малък мотор стига да е ОК, но мисля, че по-големия ще е по здрав. Може и да бъркам. Разхода не ме бърка много. От служебните коли, които карам има и дизелови и на бензин. Определено бензиновите са по приятни за каране. Имайки предвид и вашите коментари, вече е почти сигурно, че ще си търся бензинова.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Vasil_Petrov написа:

Чувал съм, че са надеждни, затова се насочих към тях. Не съм състезател, не ми пречи и по-малък мотор стига да е ОК.......

До скоро карах двулитров дизелак 143к.с., но в А5 и за мен лично е напълно достатъчно за града, виж извънградско ми малееше. Нямам наблюдения върху бензиновите мотори, но мисля, че 2.0tdi е много добър и читав двигател, стига да не е удушен от каране. Ако е бензин си мисля, че 1.8 или 2.0 е приемлив вариант, а и няма да ти къса джоба от разход и поддръжка.

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера каква е тази теория, че големите мотори се мъчат в града, а малките - не.

Всеки двигател "мрази" тръгване-спиране, работа в ниски предавки и обороти, работа на място.

Лично мое мнение е, че по-големия двигател само може да помогне за решаване на най-разнообразни ситуационни задачи в градски условия.

Освен това за комфорта на градското шофиране има голямо значение дали колата е с автоматична скоростна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теорията ми е на база личен опит и субективно мнение, притежавах и карах основно в града Q7 4,2tdi с 8-степенен типтроник, колата се побъркваше да сменя предавки. Определено звяра си искаше път и повече не бих си купил глям мотор за градско. А решението ситуационните задачи в града са свързани със съедния на газта педал и силно развито периферно зрение :razz: Е за автомата съм напълно съгласен, повече на ръчка не се качвам.

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със смяната на предавки не е точно така, по-скоро зависи от възможностите на мотора и софтуера. 40д на бмв примерно също сменя на всяко докосване на газта, други дизели обаче с по-голям диапазонили не знам какво не правят така.

Иначе не виждам никаква мъка голям мотор в града, като изключим разхора всичко останало се случва в пъти по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 3.0 бензин (не знам това се класира за голям двигател тук) с автомат и то предимно само градско. Изобщо не се мъчи нито мотора нито скоростите, не съм забелязал бясно/често превключване на скоростите. Шофирането в града е изключително комфортно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За градско най важно да е автомат, а след 15-ти септември дали ще си с 2.0 или 6.5 би турбо се тая пак ще пъплил като охлюв!! Голямия двигател в за извънградско според мене , но хора много коли също:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 minutes ago, nichirenshu said:

Все тая е друг път, един път покараш ли шестак и нагоре няма да искаш 4 цилиндров миксер.

Карал съм, затва пиша по темата, пъплил съм точно като охлюв и кво като карам осмак, ще ми дадът тиквен медал че балъците карат малолитражки а аз големия бензин в задръстването!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 minutes ago, Mobile said:

Щот понякога малолитражките повече чадят от 6-и и 8-ци с тез екстри.

заеби тая работа :hilezh: Голямото предимство на голяма кола с голям двигател, е че все някога ще излезнеш извънградско и тогава ще се изкефиш както си трябва. Даже може да провокира човек повече да пътува да види свят и да си обогати общата култура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...