Jump to content

смяна на Турбо


Germanecaa

Recommended Posts

Лага е от демфера, на едномасов няма никакво забавяне. На машината им показва че е наред, и моето уж беше наред след ревизиране, изязох от гаража им и засвири като линейка.

Това с лага и демпфера предполагам можеш да го обясниш? Аз също съм с демпфер и нямам лаг. Не мога да измисля дори хипотетично положение при което 2те са свързани.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми карал съм същата кола с демфер и плътен, при плътния няма забавяне при превключване на предавките докато при демфера има, при мен също с демфера има леко забавяне при превключване. Но е минимално, ако му обърнеш внимание се усеща, а на плътните е като бензинка превключването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв лаг от маховик ве, малиииии......, вземете се в ръце моля!!:hilezh:

Приплъзванет  вече "лаг" ли му се казва?^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има разлика в килограмите на двата маховика(в комплект с притискателен диск)с по -тежък  може да стане по-мудна, но с по-плавен ход и по-равномерна работа.

Тия с тунинга за това пилят и олекотяват маховици,....на цената на твърда и неравномерна  работа.

Физически маховика се явява акумулатор на кинетична енергия. И една от функциите му е да намали колебаенията в ъгловата скорост на въртене на коляномотовилковият механизъм.

Сега питам каква е разликата в килограмите между съединител с твърд маховик и с демферен? Разбира се мерено в комплект с феродо и притискател.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Йордане тука говорим за стоковите варианти на един и същ маховик, единия демпферен, това е, не за сериозния хардуерен тунинг, където се смята всеки грам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли да ли маркучетата за вакума се продават и дали знае сериен номер. Днес видях  една спукана тръбичка и я подмених ( излизаща от  картерните газове ) а другите на места са по разтопени. Импровизирах със спукания, но проблема с колата си остава. Вече започва да ми  влиза в режим като мина 3к оборота.  Остана една  кривка да подменя на турбо пътищата и вакуумните маркучета преди да я закарам на сервиз.  
 По въпроса ще съм много благодарен,ако някой може да ми каже номер ( днес обиколих 2 сервиза и не можаха дами помогнат ) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ето и двата проблема които възпираха колата да върви.  Запушен DPF( при което е започнал да се топи ) и сцепен маркуч на турбината. 

IMG_1289.JPGIMG_1296.JPG
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на колко ти е по табло, но DPF-а при А3 става такъв най-рано след 3-4к в километри.

А да не говорим, че такъв маркуч (и такава скоба) към турбината фабрично НЯМА. Сменян е по "клошарския" метод от някой предишен собственик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мое съжаление доста неща смених по направа на тоя метод. Надявам се вече да няма изненади. 

  

Колата от около година попушваше сиво и тогава все съм си мислел, че е заради филтъра понеже нямах загуби на течности явно е трябвало още тогава да го махна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги днес ми се счупи тубото на колата кочто е Audi  A4 B6 1.9tdi 101 к.с. искам да знам дали ще има проблем да сложа турбо от 131 к.с. и каква е разликата между двете турбини?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако взема турбо от 1.9tdi 131 коня и го сложа на моя мотор които е 1.9 101коня ще има ли проблем?

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте,преди три дни след смяна на N75 ми гръмна турбото взех друго втора употреба но майстора при смяната не е почистил турбо пътищата и кулера и след като запали колата след 5 мин гръмна и това турбо за което той си пое разходите,взех друго за сега всичко е наред но след колко време спира това кадене че направо съм еко катастрофа като загрее но и сутрин като е студена пак кади и другия ми въпрос е като загрее за момент се затриса възможно ли е да е от това че кади.Колата е ауди а3 2.0тди .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странен въпрос. Как пушенето ще спре от самосебе си,че питаш за период от време? Щом пуши значи нещо не е ок.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...