Jump to content

смяна на Турбо


Germanecaa

Recommended Posts

здравейте колеги вчера ми гръмна турбото въпроса ми е там мога ли да сложа от примерно 2.5 - 3.0 и кой е по - добрия вариянт стоковото или .. ? колата е а3 2.0 БКД Колата е с чип 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес дойде ред и на моето. Решил съм да го рециклирам в годеч. Гледам хапва доста масалце и искам да питам мога ли да го изолирам така че да мога да го закарам оттатък балкана през петрохан. Опасява да не изгори маслото и за капак на този проблем да не доведе до по сериозен?

 

 В пълна мъгла съм що се отнася за работата по двигателя, ако някой може да даде съвет ще го приема при сърце. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко турбо по-голямо от оригиналното 1749, изисква нов колектор, даунпайп и спортен съединител. С турбина от 2.7tdi процедурата е грубо 2000 лева.

 

Ако искате имам турбо от 2.7, карано е  на BKD, в перфектно състояние, без теч, без луфт. 

 

@deox87, да изолираш турбината да не работи ли ? ? Аз даже съм почти сигурен, че няма да стигнеш и до отбивката за Годеч без турбина. Пълна скръб е без турбина, аз с изключена от пренадуване на равно зорлем вдигаше 90 и то на 4-та предавка. На леко изкачване се слизаше до 2-ра предавка и на включени аварийни светлини.

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През целия път от Монтана до Ботевград където се случи проблема карах с не повече от 100 км. В случая, когато чух силен удар, като метал в метал колата не показа никакви признаци, качване на обороти, пушене или грешки по борда. След 500 метра катане инстинктивно спрях и при излизането видях как от капака излиза пушек, при отварянето му, видях, че пушека идва от турбината, където мястото беше омаслено. Оставих колата на паркинга на Омв-то и на следващия ден ми я докараха, когато я запалих реших да вкарам оборотите в червено и нямаше никакъв страничен ефект, колата работеше нормално. 

 Днес говорих с хората които ще извършат ремонта, та на кратко им обясних ситуацията и ми казаха, че може да е маркуч  или просто турбината да си е отишла. Посъветваха ме да не карам колата,а да ми я транспортират и вече те ще се оправят. 

   

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, запалих я първия път, когато отбих и трябваше да я закрам на паркинга и втория път, когато трябваше да я вкарам в гаража и в тези две ситуации колата не издаде никакви симпоми че правя нещо нередно.  

  Ще я оставя така и при ремонта ще разбера каки съм ги свършил.. Надявам се да не съм допринесъл за увеличение на щетите с тези две паленета. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, удара който съм чул и пушека също който съм видял не е бил от тубото днес ми се обадиха да ми кажат,че турбото е ок и казаха,че колата започна да работи грубо и да тресе.  Дали не е спукало глава или нещо хептем по сериозно? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можем само да гадаем, а предположенията, които биха се дали най-вероятно ще те депресират.

Изчакай да ти кажат майсторите какво й е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Други ден ще я докарам в града,понеже където съм я оставил се занимават със силов тунинг и ревизиране на турбини и това не им влиза в специалността и не искат да се заемат.  Предполагам,че е нещо сериозно и тъй,като не ги разбирам много искам да чуя всякакви предположения за да не се изненадвам в движение и предприемам нелепи действия.  
 Мисля си да не е прескочило зъб и някое бутало да е избило, но това вие може да го кажете. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като визуалната инспекция не дава данни , едиственият вариант е отваряне на двигателя. Стига разбира се наистина да е от него проблема , а не от някоя друга периферия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска си прибрах колата и това което ми казаха е странно. Колата имала проблеми който сами изчезвали и появявали, като това с тресенето на двигателя. От началото имало проблем с работата му,след дни като го запалили пак започнал да работи чисто. Не показвало регистрирани грешки. При тестването й колата била мудна в ниските обороти и това се дължи на нещо друго,което не могат да ми кажат.
 

 Впечатленията ми докато я прибирах бяха. 
 Колата наистина вървеше мудно голямо колебание има от 1200 до 2100 оборота. 
 Ускорението е мудно и слабо
 Голямо впечатление ми направи обортомера докато се прибирах.Реагират неадекватно на работата на двигателя,реагира насечено на моменти забелязах как вече махам  крака от газта и оборотите се вдигат (по онзи роботизиран начин) След изключване от скорост има голям интервал на изчакване докато стрелката започне да спада.И последното, което видя в нея беше при гасенето на двигателя така застана в покой все едно си я застрелял. 
   Пак ще повтора,че компютъра не сигнализира грешки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че не отчита грешки е доста лошо . Най вероятно са се ровичкали в еку-то за да не ги записва при положение , че явно има проблем . Мене ако питаш води я при някой който е на ТИ с този модел и двигател и тогава решавай ще  я правиш или продаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес докато я карах останах с впечатление,че удара е бил от избил маркуч на маслото за турбото и пушека който съм видял е бил от него.Днеска цял ден я карах супер агресивно и нормално, и не показа  никакви проблеми освен във вървежа. За това отидох да я замерят и да видят турбото дали надува както трябва. Установиха,че турбината надува 1,2бара в пика си,като се чува съскане  от пред(явно като слушам музика и за това не съм го чул). За това звъннах в Адлер да им кажа,че има отклонения в надуването на турбината и се чува съскан при двигателя. Те ми отвърнаха,че при тях стойностите били в норма и не са били чули за въпросното съскане. Сега ми предстой проверка на кулер и пътища и ако открия процепи и неизправности по въздушните пътища и самия кулер,ще приема,че Адлер не са си свършили работата както трябва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето защо не е регистрирала грешки .... 

Много често "тунерите" махат или редът с грешки, или максималната стойност за надуване на турбината. И двете са опасни за колата и водят до сериовни разходи в последствие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам известни притеснения в това,да не са ми направили и турбината да надува по късно от фабричното,защото им се носи славата ( ще го кажа както го каза момчето днеска) да скопяват мощността на турбокомпресора с цел по дълъг живот.  И от там да казват,че са най-добрите с най дълъг живот на турбокомпресорите. 
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем общо казано колкото по-високи са оборотите, толкова по-висок е товара на турбото. На стоково турбо не мож му удължи живота с по-късно надуване, това са глупости. Щом имаш теч по турбо пътищата най-вероятно всичко идва оттам. Оправи това и след това мисли за друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува се свистене точно където е турбото, обадих се в адлер и ми казаха, че всичко е изправно и проблема идва от друго мясно но не и от турбото или пътищата. Филма вече ми е започнал, може да се залага след коя на брой намеса ще установя проблема.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си гарнитурите, няколко пъти съм смелнял заради свистене. Попринцип ако изпуска от някъде ще е очернено. Ремапа с цел по дълъг живот ако е в Адлер, означава пускане на повече гориво и турбината не я пипат. Поради тази причина счупих 4 турбини за 1 месец, не надуват на високите обороти и прегаря, както и да е дълга и широка е с моя опит при тях. 

 

Провери за очерняване, гарнитури, EGR охладителя също има гарнитура която дава фира, или самата тръбичка на кулера се къса- сменял съм я 3 пъти и накрая го изолирах и премахнах. Съскането кога се появява, от какво до какви обороти ?

 

Свистенето като възможности е - маркучи към кулера, колектора, ЕГР кулер тръбичка/гарнитура, самата турбина може да ипзпуска от средата ( моята след посления ремонт беше захваната с един грешен болт и беше като хармоника и съскаше от топлата част и беше очернена).

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хих, +1 за горното мнение :D

Не се сетих за изпускателната система, грешно приех автоматично, че са турбо пътищата. Наистина е добре да кажеш кога се чува свистенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В понеделник ще продължа с нея. Чува се при високите от 2,2 започва до към 3,5 - 4к оборота. Турбото е прясно ревизирано не би трябвало да е от него. 
 Говорих с тях снощи и ми казаха,че при тях турбото е ок и щом машините който го настройват показват,че са го направили добре значи е добре и повече да не коментирам. 
 Най странното беше,когато ми каза,че колата като загрее на моменти турбото надувало както трябва,но това се получавало при мн агресивно каране. От както съм я взел не съм спрял да цедя предавките до 4,5к и до сега не съм видял колата да е наред. Лага който се образува при превключването на предавките си остава. С момче занимаващо се с електроника правихме да дава повече гориво и да задържа клапана ( А75 или беше ) турбото да не се разтоварва толкова бързо и пак лага си оставаше. За момента съм се насочил към EGR и DPF-a.Вече,ако нещата останат същите след смяната на егр и махането на дпф ще я правя селскостопанска автомобил и няма да се занимавам с дрепове.  
 Не си заслужава времето и парите тая ламарина. 

Редактирано от deox87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лага е от демфера, на едномасов няма никакво забавяне. На машината им показва че е наред, и моето уж беше наред след ревизиране, изязох от гаража им и засвири като линейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С демфера има  изразен проблем сутрини при студео време трака лека за около 5 мин и спира,но не мисля,че е от това. Ще премисля няколко дена преди да почна да я карам по майстори, дали няма да е по добре да я закарам в оторизиран сервиз да си я оправят там. А с тия гаражни майстори да се сбогувам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Моят майстор е с A3 BKD и си ги правим каквото и да им стане, просто не всеки може да хване проблема, ние сме минали през всичко и си знаем кое как е и къде са проблемите ??

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...