Jump to content

ауди а4 1.9тди гасне при първо палене


veskol

Recommended Posts

колата е 98г. 1,9тди110к.с. проблема е ,че след сутрешно палене или  след престои на колата има момент в който подаваш газ и тя гасне,говоря за пълна газ ако е пипаш нежно няма проблем но ако искаш да ускориш колата угасва няма значение да ли е в движение или на място...

Този проблем го няма когато загрее колата,или  поне не го сме усетили да го прави имам клапан за обратна нафта с  него без него няма значение...

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.10.2017 г. at 17:06, veskol написа:

колата е 98г. 1,9тди110к.с. проблема е ,че след сутрешно палене или  след престои на колата има момент в който подаваш газ и тя гасне,говоря за пълна газ ако е пипаш нежно няма проблем но ако искаш да ускориш колата угасва няма значение да ли е в движение или на място...

Този проблем го няма когато загрее колата,или  поне не го сме усетили да го прави имам клапан за обратна нафта с  него без него няма значение...

Закачи, я на диагностика и виж грешки има ли. Виж си и клапана, който спира горивото, намира се в задната част на ГНП-то, над елемента, има кабелче на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.10.2017 г. at 10:38, marin.ganchev написа:

Закачи, я на диагностика и виж грешки има ли. Виж си и клапана, който спира горивото, намира се в задната част на ГНП-то, над елемента, има кабелче на него.

няма грешки,горивата са добре може ли да е от клапана ххххх.

Преди 23 часа, Бат Сашо написа:

Угасва или загубва мощност и почва да притриса?

притриса и угасва след което пали доста трудно...

да нее  гнп-то нещо гърбичен диск или кой знае

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, veskol написа:

няма грешки,горивата са добре може ли да е от клапана ххххх.

притриса и угасва след което пали доста трудно...

да нее  гнп-то нещо гърбичен диск или кой знае

Може и от клапана да е, макар че като е от него, при палене пали, но се форсира до към 2к оборота и после се нормализира и това става в порядъка на 1-2 сек.

 

Пробвай да почистиш, електронния блок на ГНП-то, ето ти линк как става:

http://www.forum-auto.com/pole-technique/mecanique-electronique/sujet381015.htm

 

Не казваш сменяли ли сте ремъци, центровката как е и т.н, оскъдна е информацията, която даваш, а възможности много.

 

Редактирано от marin.ganchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и една цедка в резервоара за чистене, особено ако си фен на тубите с нафта от неизвестен източник.

 

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата щом загрее работи добре перфектно този проблем изчезва,ако е ангренаж проблема ще е постоянен  а то е на моменти студена  примерно при ускорение.

сондата в резервоара е чистена без резултат,ще прочета за ел.блока на помпата как се чисти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...