sa6obravoto Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Колеги, 1.8 112 коня има ли температурен датчик? Питам, защото когато колата е на бензин докато е студена при подаване на газ в ниските обороти, направо забива муцуна и се чуват детонации, а на загряло няма проблем (на газ като е няма проблеми). Има ли други заподозрени към които да се насоча? Дали това ограденото в червено е датчика който търся и ако не какво е? И тази букса за какво е - намира се до датчика върху стойката на масления филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Това,не ели буксата на точно този датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6obravoto Публикувано 22 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Нама как да стигне до него и гледам че седят червени парченца пластмаса до пиновете на датчика, а тази която съм снимал е здрава. Буксата на този датчик май е изрязана, защото намерих два кабела зелен и червен, които вървят в снопа кабели на датчика за таблото (вижда се каналчето, през който мяинават, между жилото на газта и кабела на свеща). Само незнам кой кабел на кой пин да свържа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Мисля,че няма значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanchev Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 (Редактирано) Като гледам мотора е DZ и е със газов инжекцион, което е впечатляващо - можеш да споделиш как върви на газ и разход. Иначе относно питането - този кафевия е точно температурният датчик за управление на допълнителната стартова дюза за палене при студен двигател и ускорение и е напълно възможно от това да имаш проблеми. Този датчик обаче не е със червена, а с кафява букса същата като на датчика. Хубаво /препоръчително/ би било ако може да се замери и Управляващото налягане - от него зависи абсолютно всичко за правилната работа на този изключителен мотор. Надявам се да съм бил полезен. Успех. Редактирано 30 Октомври 2017 от Kanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване