17 мнения в тази тема

Здравейте, имам следния проблем.

 

Колата е Audi A4 Avant 2.0TDI 140 кс. 2006 година. Преди 2 седмици направих диагностика нямаше грешки дюзите бяха точно в нормата колата си вървеше перфектно. Точно след 4 дни започна да работи на 3 цилиндъра естествено веднага в сервиз. Оказа се че дюзата на първи цилиндър не работи добре. С добавки я отпушиха и като смениха горивния филтър нафтата беше черна, но на момента не се съобразихме, че е масло. Но колата работеше като преди като и наляхме чиста нафта. Вървя 3 дни нормално и на 3тия като тръгнах на дълъг път се оказа че за 300 км. 1 литър масло изчезна. Та това масло пак се е смесило с горивото. От какво може да е този проблем?

 

Предварително благодаря на тези които се отзоват. :unsure:

IMG-5f5dd33e9142da7b4875fdc7ab5ccf35-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Може да го "хапва" турбото, предполагам че нямаш течове на масло от двигателя? Прегледайте турбината за луфтове в някой сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Течове няма, а турбото е на 5 месеца.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Спукана глава. Приятел го игра същия филм със същия мотор, ама на Пасат 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Моя грешка. При него дизела отиваше в маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Just now, bobi1234 написа:

Тандем помпа

 

Преди 4 часа, VBI написа:

Може да го "хапва" турбото, предполагам че нямаш течове на масло от двигателя? Прегледайте турбината за луфтове в някой сервиз.

Благодаря за мненията. До момента предполагат: О пръстени на дюзите, глава или тандем помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Да ти кажа моя опит: когато замине тандем помпата почва да прави горивото черно. Не знам с какво го замърсява, но същото нещо преебава гумичките на дюзите и вкарва гориво в маслото. Много е възможно маслото да ти намирисва на нафта. При мен беше проблемна тандем помпа, която след себеси беше сътворила описаните чудесии. Ако имаш мирис на нафта в маслото е желателно да не си караш колата, понеже си миеш мотора в момента. След като смениш тандем помпата може да ти се наложи да подмениш и ремонтен комплект на дюзи (не е скъп, към 30-40 лв за дюза на VAG). Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Първото нещо което бих направил е да сменя уплътненията на дюзите щом видя черен горивен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара

И ето проблема... Двигатела е тотал щета, бутала, глава, блок, и само 2 дюзи работят нормално.

2.0 TDI 140 ps 2004 - 2008 НИКОГА!!!

IMG-30cdd8443db81b58263e020168016b03-V.jpg

IMG-587f29e3d4ea2a4c83f2594a34e360f3-V.jpg

IMG-90907011080069321d4817633990a0be-V.jpg

IMG-508789732cb500d1f22e2286a0d6fd6f-V.jpg

IMG-6c5ea13df028605f779af35392ba7685-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
преди 7 минути, Leooon написа:

 

2.0 TDI 140 ps 2004 - 2008 НИКОГА!!!

и по каква причина? Това че си взел милионник, минал през всякакви палачьорски ръце, значи, че модела е боклук ли? 

Типичната ситуация, спрягана хиляди пъти.^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Стопено бутало от помпа дюза и друг път съм виждал. Но всяка технология си има предел на моточасове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Като я оправите и проверете софта,така стопено бутало на пд въобще не е нормално.или тая кола е карана с някво измислено гориво.Има ли дпф?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Имаше но го махнах преди няколко месеца защото беше запушен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Маслото в нафтата също може да е помогнало за стопяването(прави доста висока температура при изгряне),то е и една от причините да се прецакат дюзите,Направо взимай нов(стар) мотор комплект!

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Публикувано (Редактирано)

Търся, за сега само в Германия намирам. Трябва да е BPW Code.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!


Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.


Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.