Jump to content

Audi A4 1.8T Black Edition


ole

Recommended Posts

  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 16 часа, petrishki написа:

Баси майката, тука е отнело 1 седмица да се прочетат внимателно два реда текст :hilezh:



Малко лагва, но всичко е точно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много почна да ме изнервя факта, че това ми е основната кола и няям кво да карам и съм се задействал да я сглобя, да тръгне и после да продължа с модификациите, те няма да спрат при тази кола :hilezh: всичко каквото съм си замислил ще го направя, но на два етапа, като първия е цялостния ребилд на окачване, спирачки, дифове, скорости и мотор. Този почти съм го завършил. Последно взех това

6e89cfc2956ce46fb6a70e7914186503.jpg

+ Гумички за клапаните и нови болтове за главата. Тва е всяка гарнитура, семеринг и о пръстен за блок и глава. Главата е занесена за разглобяване, шлайф, проверка на водачи/легла и смяна на гумичките. Тия дни ще сглобя блока, чакам главата и отива в колата.

Втория етап е ясен, ще гоня 200кс на колела.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся, понеже преди да почна този ребилд бачках скапана работа и след това учих 1 година, за да мога да работя сега това, което ме кефи, което ми харесва колата беше в занемарено състояние, няма кво да крия или да залъгвам някой. Следствие на което, преди да почна да повишавам мощността и други интересни неща, се наложи, понеже искам да имам хубава основа занапред, да се ребилдне над 95% от окачването, мотора, спирачките, дифовете, скоростите и т.н. , всичко това отива почти към 3к лв за сега. В същото време всичко си правя сам, опитвам се да е готова колата за събора другия месец защото ми се кара! Кара ми се по пистата, на драга и т.н.

Знам, че е скучно това сменяне на части за обслужване, но не е никак малка и лесна задача и ми отнема време, доста ми писна на да не казвам кое, искам да правя по-интересните неща планирани за колата ама кво да се прави. И да, приключа ли с скучните неща, мине ли събора, не ми пречи, пак ще сваля мотора за да му сменя биели, основни и биелни лагери и сегменти. Трупам си инструментариум в едно гаражче, правя си всичко сам и с помощта на приятели и ще дойде време за всичко планирано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз те разбирам... но бих пропуснал карането на КГА събора за да довърша проекта, и да карам примерно на Междени есента. Ако е за един ден каране на Калояново само, не си струва... помисли пак.

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1

Събори колкото щеш,всяка година ги има, ако ти се кара толкова много на Калояново, има и свободни дни. Но 2 пъти да сваляш и разглабяш мотор заради това е тъпотия.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз, мисля, че не е необходимо да бързаш. Кътай си я скромната , както до момента си я караш в отношение на поставените цели. На финала, винаги ще има 'УАУ' ефект-a от тъпанари.
И съм жестоко разочарован, че на форумите в България им липса публика и то уважителна. На този форум публика не му липсва, липсва уважението, май.

Редактирано от killfame
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, killfame написа:

И аз, мисля, че не е необходимо да бързаш.

Това е едно от нещата, които са постигнати...:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не мислех да бързам, даже въобще. Ама ми писна леко на фуя да си губя 2 часа от деня в пътуване от и до работа с градския, при положение, че същото упражнение с кола е под 1 час.

По прогреса. Носих главата, шлайф отдолу, имаше -0.5 отклонение, шлайф контактни повърхности на клапаните и техните легла, нови гумички. Сега коляновия вал е за шлайф на основни шийки, биелните са ок. Уикенда следва сглобяване. Малко цени ако на някой му е интересно.

Гореописаните процедури по главата: 130лв

Шлайф основни шийки на колянов вал: 50 (с биелните е 90лв)

Нови основни лагери Глико: 39лв

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ole написа:

имаше -0.5 отклонение

 Да не се бъркаш с 0.05...Половин мм си е разстояние за преминаване на хлебарка с цялото си поколение.

Моте като ги шлайфаха бяха взели 0.016, и пак ми казаха, че е много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вала минахме на първи ремонт, взех съответните сегменти и стана чук. Знам, че по принцип има правило за петите на коляновия вал е строго че не трябва да се слагат други щото са индивидуални за всеки блок. А същото правило важи ли за петите на разпределителните валове? Питам щото сложих моите валове и техните пети на новата глава щото ми се видяха по ок а и бяха бая по чисти.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втори ден се прибирам по това време от гаража, мотора е вътре, всичко около него е закачено, свързано, има всички течности, одеве за пръв път пробвах да я паля, ама не иска да запали. Утре ще я видя на диагностиката какво ще покаже. Сипах си една бира да удавя мъката.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деба тая кошница, с откачен датчик на разпределителния вал пали, с него не иска да пали. Имам два, и с двата е такова положението.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105 пъти са проверявани валовете в главата и ангренажа, всичко е на белези, има 16 звена на веригата.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се разбира се мега простотия... Момчето, с което сглобявахме колата неуморимо преди събора беше обърнал едната букса на комутатора. Уж са направени тия букси така, че да не могат да се обърнат. Сложихме правилно буксата и колата вече палеше нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...