Jump to content

Моля за помощ


baagsi

Recommended Posts

Здравейте,много ще съм благодарен ако някой ми помогне.Колата е Ауди тт 1.8т 225кс  с ремап на чип 275кс и 350 нм/Ремап на MPPS/ .

Оригиналния ми компютър изгоря и го смених със друг със същите номера,адаптираха го в сервиз на Ауди, и колата започна да прави проблеми.Предърпва на 3000 об/м и след 4000об/м забива.Колата е със спортен филтър/нов вътрешен на KN/,Спортна генерация на 60мм/нова със един спортен катализатор/,нови :свещи    -   ngk bkr7e/регулирани на 0,6мм/, нови бобини,нови МАП и  МАФ сензори,нов N75,всички маткучета са нови,има буст контролер но е сложен на 1,2 бар/занулен/,нова ламбда сонда,нова горивна помпа/оригинална на 4 бара/.При тестовете не ми дава никакави грешки.

  Днес направих тест,в движение: STFT от   0 до -17, на място 0 до +6, LTFT -7.5;
предварение ъгъла на запалване /: на празен ход -8,9 при натискане на педала на газта +28 +30:
MAF сензор +5 до +150: Буст 1,4 бара
След 4000 оборота,  дроселовата  клапа е затворена и налягането пада.

Всичко друго е в норма и не натрупва грешки.

Ще съм благодарен за някакви идей.........тук направо се побъркахме.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеЙ нямам, мога само да те посъветвам да се върнеш там, където са ти правили "ремап" и да ги помолиш да го направят отново. На новияТ компютър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...