Jump to content

AUDI A6 4F 3.0TDI VS 3.0TFSI


Recommended Posts

  Здравейте,

изчетох доста теми, но все още дилемата е голяма.

Клоня повече към бензина, защото годишно ще се кара до 10к км.

Ако разхода е 15-16 градско мисля че няма проблем :razz:

Гледам коли между 2008-2010г.

Спрял съм се на няколко обяви, като едната е има и във форума:

Къде и за какво да се внимава по колата?

 

Благодаря :)

Редактирано от Yefto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен мотор! Колата на колегата изглежда перфектно,няма много такива на пазара,така че погледни я на живо за тест драйв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обмислям другата седмица да погледна няколко на място. 

Къде във Враца ще препоръчате сервиз да я прегледат евентуално? Или близко до Враца?

Редактирано от Yefto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, tonko2.0T написа:

Цитиране на предходно мнение!

Да и като цяло няма оплакване от колегата, той си е търговец попринцип!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудито е модел 2009, но е произведено на 20.09.2008 г. За човек, който всеки ден "чете" рами това е ясно от пръв поглед даже без да ползва ЕТКА.

Поне няколко пъти месечно се сблъсквам с подобни неща и нека продавачите пишат коректно именно годината на производство, а не моделната година! Не са рядкост даже автомобили, които например са модел 2010, но са произведени още юни 2009.

Надявам се разбирате защо правя тази забележка и нищо лично към продавача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, KOKO 100 C4 said:

Не са рядкост даже автомобили, които например са модел 2010, но са произведени още юни 2009.

Моделната година е различна от годината на производство и започва третото тримесечие на предходната година...кое е третото тримесечие :nixweiss:....но съм имал автомобил юли месец, който се водеше следваща моделна година (съответно частите и екстрите бяха такива).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нужно ли е да спорим Стояне?

 

VIN WAUZZZ4DZ1N000897
Брэнд AUDI
Модель Audi A8 qu. 4,2
Модельный год 2001
Регион Программа продаж для ФРГ
Код модели 4D2GGZ
Код двигателя AUW
Тип двигателя 4.2
Мощность 228 кВт / 310 л.с.
Трансмиссия FBE
Код и название лакокрасочного покрытия 8N - Зелёный перламутр racinggruen
Код и название обивки салона WA - Soul (черный) /
Изготовлен 31.05.2000г.
Страна сборки DE

 

Тази А8-ца беше на bubsan, а след това наша. Сега е на колега от Шумен.

Нямам време, но ако се разтърся ще намеря поне още 2 подобни случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята бивша (В5) по ВИН излизаш 2001,а реално беше Юни или Юли 2000 година.

 

Сегашното Ауди ако не бъркам е Юли 2007,а по ВИН май излиза 2008 но не съм за него на 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нерядко датата на първа регистрация се отличава с над 6 месеца от производствената дата. Да не говорим, че се среща и разлика повече от година.

Паметен ще остане за мен русенският Голф 4, който беше произведен октомври 2001, но с първа регистрация април 2003 г.

Пак Ви повтарям, че това се знае отлично от хора, на които им се налага да "четат" рами. Всяка тяхна грешка се наказва и то много жестоко от майсторите тип "падна ли ми в ръцете".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да се знае истинската дата на производство, примерно когато от определена дата има промяна в модела -  модифицирана скростна кутия, модифициран двигател, нова версия на мултимедийна система....но пък който е запознат ще си провери vin-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

От 2 години  имам поредното ауди/пьрвата ми среща с ауди 1991г. ауди 80 1.6 д/ - то е а6 3.0 тфси седан куатро  4F,C6 290 hp  мотор CAJA   с вериги.Перфектно като купе идвигател .Колата е от Швейцария пробег към момехта 250 х.км.Разход около 11.5л  л градско/софия/,10,5 л извънградско с 4 човека и багаж до германия при 140 -150 км на магистрала и 9.5л на обратно с 2 -ма.Страхотен мотор като динамика и разход  + типтроника.Двигателя е с МЕХАНИЧЕН компресор на които се сменя шаибата с по малка ,сменя се пистовия ремък и се отваря дросела на 100% резултат +100коня/клип в you tube/ .Колата е с въздушно окачване и почти всички екстри  .Пробег при мен 50 000км.Сменени  термостсати  и водна помпа  в Австрия   в сервиз на ауди за около 800 евро без ддс преди година.Шофираме я цялото семейство.Един прекрасен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градското ако си я бутал може да е било 11.5, реално е по скоро около 15-16. След смяна на шайбата конете са повече. Само със софт са толкова колкото си писал. И те така. 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...