Jump to content

А6 с5 asn редуктор/изпарител


Recommended Posts

Къде е най удачно да се подвърже водата към изпарителя. Последователно на охладителя на маслото или с разклонители на маркучите захранващи парното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6-цилиндровите двигатели съм забелязал, че по-късно започва да върти антифриза през охладителя. Под по-късно имам предвид като отвори термостата, та според мен по-добрия вариант е да се свърже при маркучите за радиаторчето на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.7та ми охладителя е на големия кръг. Но на асна е доста по различно изпълнено цялото охлаждане. След 5 10 мин работа охладителя е вече топъл. Затова искам да събера мнения от колеги с този мотор и газови инсталации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тройници успоредно на маркучите за парното става най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като идея, някой пробвал ли е с тройници паралелно на масления охладител? Чисто физически мисля ще е много по-лесно като изпълнение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тройници на маркучите на парното е ок, но. Винаги има Но. Маркучите стават по 1.5м и температурата на водата при редуктора се понижава заради разстоянието. Най вероятно що експериментирам да го вържа последователно на охладителя, ако не  е ок ще преработвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този изпарител едва ли да имаш голям успех където и да вържеш водата. Повечето Томасетовци се характеризират с недобър топлообмен, склонност към самоволия в поддържането на налягането и куп дребни недостатъци които, поне според мен, го правят ненадежден. Преди време махнахме едно такова Томасето от ASN в А4-ка и го заместихме с КМЕ GOLD, като веднага се почувства осезаема разлика във поведението на автомобила. Ако искаш да не са дълги маркучите, можеш да го позиционираш до акумулатора, говоря за КМЕ-то.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.01.2018 г. at 13:29, Vankata_84 написа:

Само като идея, някой пробвал ли е с тройници паралелно на масления охладител? Чисто физически мисля ще е много по-лесно като изпълнение. 

И на двете ми коли изпарителите съм ги вързал за маслените охладители последователно без тройници. работат чудесно. на старото ауди (2.3 NG) пак го бях вързал последователно но след парното. без тройници и пак работеше без проблем и без вмешателство в маркучите на парното... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.01.2018 г. at 20:49, vladi написа:

На 6-цилиндровите двигатели съм забелязал, че по-късно започва да върти антифриза през охладителя. Под по-късно имам предвид като отвори термостата

това не е възможно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото охладителя трябва да е след термостата и да е на дебелите маркучи към радиатора за да работи след като отвори термостата. До сега не съм виждал такъв вариант. Всички маслени охладители които съм вииждал са с тънки маркучи 16 и са на малкия кръг. Т.е. щом запали колата започва да циркулира антифриз и през парното и през охладителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, ама по-тъп отговор не бях получавал. Диаметъра на маркучите няма нищо общо с това на кой кръг е вързан охладителя. На 6 цилиндровите двигатели 2.6, 2.7 и 2.8 охладителя е с диаметър 16 мм и е вързан към големия кръг, както по-горе вече писа колегата prokopoff . И охладителя се загрява след като отвори термостата. Това, че ти не си виждал такъв мотор не значи че е невъзможно това изпълнение.  

П.п. Извинявам се за отклонението от темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е на малкия, при около 70гр по таблото редуктора нямаше и наченки от загряване. Не ми се чакаше повече и възстанових охладителя  и пуснах 2 маркуча по около метър и половина и всичко е ок. Като довърша останалата част от газовата ще видим как ще се държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади беше писал по горе, че изпарителите на шестаците се подгряват чрез тройници от парното.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Аз днес човърках по един ASN и реших да замеря с термометъра какво се случва :) Та при 90 градуса според vcds охладителя започва да се загрява доста бързо. Преди това  термометъра показваше 30 градуса, според мен маслото загрява  охладителя до тази температура. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само ASN-на, и АСК-то също не топли изпарителя от масления охладител.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един приятел с пасат В5 2.8 30v и не мога да стигна до охладителя да вида и на него дали ще затопли заедно с парното или след като отвори термостата. Дойде си с газова (LandiRenzo) но и на него редуктора, който е чак под фара, е вързан с тройници от парното и дълги маркучи по метър и половина. Явно има такива които не греят веднага, а мен не ми се верваше 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...