Jump to content

Падане на акумулатора


Лъчезар Шишков

Recommended Posts

Здравейте колеги, от известно време имам сериозен проблем с падане на  акумулатора на Ауди А6 4F 2006 година 2.0дизел. Като че ли някоя система не изключва и малко по малко изтощава акумулатора. Няма видими симптоми като лампички които да остават включени. Алтернатора зарежда нормално . Колата се кара основно уикенда и за 5-6 дена нивото пада до 10 процента. 

Имате ли идеи какво може да причинява това и как да се открие проблема

Благодаря ви предварително

Редактирано от Лъчезар Шишков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 129
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, колко стар ти е акумулатора?

Ако си с оригиналния (т.е. повече от 8-9г.) значи е време за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменям вече три акумулатора, все гаранционни. Последният е на по-малко от два месеца. Не виждам възможност проблема да е в акумулатора . 

Бош 95 амперчаса 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замери какъв ток черпи в покой - закачи амперметър на едната клема на акумулатора, затвори и заключи всички врати, изчакай 10-на минути всички модули да заспят и виж каква е консумацията.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще замеря.

има ли възможност проблема да е от алтернатора? Казаха ми че поради дефектни диоди, алтернатора може да точи ток от акумулатора?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

54 minutes ago, nickgaidarov said:

Ами следва да отстраниш утечката, какво друго да следва?

 

54 minutes ago, nickgaidarov said:

 

На теория ясно че е така. Малко подробности, не съм много наясно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като елиминираш алтернатора, откачи навигацията и виж без нея как ще е.

Ако намериш предпазителя махни него, ако не цялата машина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

28 minutes ago, Лъчезар Шишков said:

 

На теория ясно че е така. Малко подробности, не съм много наясно. 

Пише го на много места, в този форум например добре е обяснено в тази тема: 

Аз лично първо с мултицет установявам дали наистина има утечка или не. Ако има, намирам проблема по метода с вадене на бушоните - в никакъв случай обаче не твърдя, че това е най-добрият метод, просто така съм свикнал. Прочети и за другите методи и си избери някой, ако имаш утечка.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма отделен модул аларма. Тя е в няколко модула и е софтуер. Не можеш да го спреш хардуерно.

Предполагам, че колегите имаха предвид допълнителна аларма.

 

Провери за грешки. Може да има нещо, което да насочи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, по-скоро може да е от проблем с навигацията, тв тунера (ако имаш) или усилвателя (ако ти е авант колата). Тези неща се намират отзад вляво зад кората, а предпазителите им са отзад вдясно зад кората (там където е крика). Виж си в книжката кои предпазители са и ги махни за през нощта за да видиш дали ще спре утечката. Все пак трябва да премериш колко дърпа от акумулатора с амперметър за да има някаква насока къде да се търси.

 

Понякога се наводнява кутията на компютъра отпред вдясно под пластмасовата кора пред челното стъкло (от страна на пасажера). Въпросната кутия има едни зъбчета отзад на горния капак, които при свалянето му не ги нацелват и кутията остава отворена отзад при затваряне. Като вали се пълни с вода и почва да мокри релетата и предпазителите вътре, може да стигне и до компютъра. Това се получава и ако са запушени дренажните отвори отпред - става аквариум под пластмасовата кора след като е валяло.

 

При мен се беше получило и от двете места и понякога акумулатора ми падаше до нула за една вечер, понякога държеше по няколко дни. След като оправих нещата утечката падна под 150ма и вече нямам проблеми с акумулатора. Пусках тема по въпроса, потърси я.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как бих могъл да заключа колата без да включвам алармата? 

Като заключвам с ключ от шофьорската врата, алармата също се включва. Няма предпазител за алармата от който да я деактивирам. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,  започнах по метода на изключването, не мога да намеря предпазителя за стъклата на шофьорската врата . Става въпрос за кола с десен волан-стъклата от дясно. 

Няма в упътването, няма и на капака на предпазителите. Има само за лявата страна.

И може ли проблема да е в чипа за тунинговане? Мисля че и ми е вдигнат разхода на гориво напоследък 

Някой може ли да помогне. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...