OvivO Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 колеги, как се лъже колата, че предните врати са затворени, респективно багажника, за да може да заспи колата и да се измери акумулатор и след това бушоните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Just now, OvivO написа: колеги, как се лъже колата, че предните врати са затворени, респективно багажника, за да може да заспи колата и да се измери акумулатор и след това бушоните? С една отвертка затваряш бравите. Натискаш и щраква, но се ослушвай, че степените на затваряне са две! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 @cvetan83: благодаря, Цецо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 22 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2018 Ако мериш за утечка става само с ампер клещи. Колата се “събужда” ако свържеш мултицет. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2018 Няма проблем с мултицет - оставяш го свързан на амперметър и изчакваш докато колата си заспи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване