Yanislaviv Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Здравейте, имам следния проблем, на скоро си купих първата кола Audi a3 8l 1998г. 1.9tdi 110кс. И както със всяка вета кола започнаха да излизат проблеми по нея. Като я взех беше обслужена но постоянно пада нивото на маслото и все доливам. Казаха ми че е хубаво да я карам с кастрол 10w40, а маслото което беше сложено като я взех беше бизол протект или нещо от сорта пак 10w40. Та се чудя да сменя ли маслото изцяло или проблема е от самия автомобил. И ако реално проблема е в колата, ако някой може да ме насочи какво трябва да се сменя ще съм много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Маслото трябва да е с вискозитет 5W40.Ако няма течове,а го гори проблема може да е в турбото,гумичките на клапаните,сегменти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Да, пълна синтетика 5w40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Ако не капе отдолу, значи го гори. Но което и да е от двете, смяната на маслото няма да оправи положението. Трябва да отидеш на майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2018 Само да напомня че говорим за кола на 20 години, просто няма как да се кара с 5w. Аз бих пробвал с 15 и ако тогава го гори на майстор. Имал съм няколко БМВта стари и все с 15 при препоръчани 5 съм ги карал без ядове. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Колега,не е препоръчително за зимния сезон да караш с 15.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 6 Март 2018 Доклад Share Публикувано 6 Март 2018 10/40 е маслото за тея коли. Стига с това 5/40. А относно темата на колегата, маслото дори и 10/40, ако е някаква измислена марка пак ще го гори. Преди доста години когато не разбирах ми слагаха Вайко и т.н масла, които колата си ги гореше спокойно. От доста време вече слагам само Мотул 10/40 и за 10 000 км доливам, около 500 грама, което за мен е нормално защото колата ми е надута и давам яко газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 6 Март 2018 Доклад Share Публикувано 6 Март 2018 Има си спецификация на маслата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Почнаха се пак гаражните легенди за това 10/40, аман! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Имаш натрупани депозити и лакови отлагания по сегменти. Получава се от калпави масла, ненавременна смяна, както и въобще от работата на двигателя . Качествена промивка на база детергенти ( да не е на база разтворител! Да се внимава! ) и слагане на каквото трябва масло. Погледни и дали не е блокирал ПЦВ клапана на капака, на главата. И това за 10в-40 масла. Има някои масла които са с този вискозитет и са много добри , дори някои от тях по-добри от масата калпави 5в-40 . Но аз се съмнявам, че ще се слага такова Щото ценово са на кантар с добро 5в-40 Няма коментирам марки, избора си е твой, и запомнете: не винаги някое по-малко известно масло е задължително да бъде по-калпаво от някое от хай марките на пазара. Където пък има вариант, да се нахендриш на преопакован боклук. Препоръката е да се сложи 5в-40 с хубави параметри ( което не значи да е скъпо такова! ) Има масла , които са добри и абс. поносима цена. Ако се чудиш какво примерно, пиши ми на ЛС , да не става реклама, ще ти препоръчам някое и друго . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 (Редактирано) Извинявам се за офф-а, но като стана въпрос за промивка на двигателя, имам мераци и аз да правя. Колега дали можеш да дадеш примерна добавка за промиване на двигателя(помпа-дюза), непосредствено преди смяна на масло, с долните критерии. Набелязъл съм на Pro Tec - Engine flush, но нямам представа дали не е на база разтворител. Няма да давам сайтове, да не се приеме, като реклама. На 22.03.2018 г. at 11:12, samo_pechka написа: Качествена промивка на база детергенти ( да не е на база разтворител! Да се внимава! ) и слагане на каквото трябва масло. Редактирано 24 Март 2018 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 (Редактирано) детергенти ......... Редактирано 25 Март 2018 от parconi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Аз от опит мога да споделя следното,направих промивка със промивно масло на Б4 1z мотор,и с учудване установих че почти спря да гори масло,преди му доливах 7-800 грама максимум до литър на 10 000кил. а сега за 4000 почти не е мръднало,но имам проблем със А 3 на дъщера ми,ALH мотор,гори масло като бяс,като му отворих капака на клапаните щях да припадна,никога не съм виждал такава гняс,ще опитам с двойна промивка,добавка за промиване,работа на място 15 мин на празен ход с нея,източване на ' говната' ,наливане на промивно масло,то е по тънко,работа 4-5 мин,така го дават по инструкция,пак източване и наливане на новото масло,но ще сложа етино масло за пробата,и каквото сабя покаже.Вариантите са два или ще има някакво подобрение незнайно какво,или рязко ще се влоши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 (Редактирано) Аз на моята 1.9TDi 110 коня AHF съм правил промивка на маслото с Xenum M-Flush и X-Flush за дюзите. Доколкото четох навремето тази не е много агресивна, защото я дават след като се налее колата да се покара около 100км и веднага след това да се източи маслото. Аз така направих навремето. Като цяло нито преди това съм имал проблем, нито след това вече 3 години откакто я промих, но трябваше да си начеша крастата. Колата се кара само с масло Motul 5w40 X-cess. Харчи около 500-700мл масло за 10000км като зависи колко агресивно се кара. Редактирано 25 Март 2018 от pufa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 XENUM M-FLUSH е качествен препарат , също и на Амсойл AMSOIL Engine and Transmission Flush (FLSH) . Със сигурност има и други . С ПроТек нямам мнение, ще видя по-късно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване