Jump to content

Проблем с маслото


Yanislaviv

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем, на скоро си купих първата кола Audi a3 8l 1998г. 1.9tdi 110кс. И както със всяка вета кола започнаха да излизат проблеми по нея. Като я взех беше обслужена но постоянно пада нивото на маслото и все доливам. Казаха ми че е хубаво да я карам с кастрол 10w40, а маслото което беше сложено като я взех беше бизол протект или нещо от сорта пак 10w40. Та се чудя да сменя ли маслото изцяло или проблема е от самия автомобил. И ако реално проблема е в колата, ако някой може да ме насочи какво трябва да се сменя ще съм много благодарен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото трябва да е с вискозитет 5W40.Ако няма течове,а го гори проблема може да е в турбото,гумичките на клапаните,сегменти.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не капе отдолу, значи го гори. Но което и да е от двете, смяната на маслото няма да оправи положението. Трябва да отидеш на майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Само да напомня че говорим за кола на 20 години, просто няма как да се кара с 5w. Аз бих пробвал с 15 и ако тогава го гори на майстор. Имал съм няколко БМВта стари и все с 15 при препоръчани 5 съм ги карал без ядове.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

10/40 е маслото за тея коли. Стига с това 5/40. А относно темата на колегата, маслото дори и 10/40, ако е някаква измислена марка пак ще го гори. Преди доста години когато не разбирах ми слагаха Вайко и т.н масла, които колата си ги гореше спокойно. От доста време вече слагам само Мотул 10/40 и за 10 000 км доливам, около 500 грама, което за мен е нормално защото колата ми е надута и давам яко газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имаш натрупани депозити и лакови отлагания по сегменти. Получава се от калпави масла, ненавременна смяна, както и въобще от работата на двигателя . Качествена промивка на база детергенти ( да не е на база разтворител! Да се внимава! ) и слагане на каквото трябва масло.  Погледни и дали не е блокирал ПЦВ клапана на капака, на главата. 

 И това за 10в-40 масла. Има някои масла които са с този вискозитет и са много добри , дори някои от тях по-добри от масата калпави 5в-40 . Но аз се съмнявам, че ще се слага такова :)  Щото ценово са на кантар с добро 5в-40 Няма коментирам марки, избора си е твой, и запомнете: не винаги някое по-малко известно масло е задължително да бъде по-калпаво от някое от хай марките на пазара. Където пък има вариант, да  се нахендриш на преопакован боклук. 

Препоръката е да се сложи 5в-40 с хубави параметри ( което не значи да е скъпо такова! ) Има масла , които са добри и абс. поносима цена. Ако се чудиш какво примерно, пиши ми на ЛС , да не става реклама, ще ти препоръчам някое и друго . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офф-а, но като стана въпрос за промивка на двигателя, имам мераци и аз да правя.

Колега дали можеш да дадеш примерна добавка за промиване на двигателя(помпа-дюза), непосредствено преди смяна на масло, с долните критерии.

Набелязъл съм на Pro Tec - Engine flush, но нямам представа дали не е на база разтворител. Няма да давам сайтове, да не се приеме, като реклама.

 

На 22.03.2018 г. at 11:12, samo_pechka написа:

Качествена промивка на база детергенти ( да не е на база разтворител! Да се внимава! ) и слагане на каквото трябва масло. 

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от опит мога да споделя следното,направих промивка със промивно масло на Б4  1z мотор,и с учудване установих че почти спря да гори масло,преди му доливах 7-800 грама максимум до литър  на 10 000кил.  а сега за 4000 почти не е мръднало,но имам проблем със А 3 на дъщера ми,ALH мотор,гори масло като бяс,като му отворих капака на клапаните щях да припадна,никога не съм виждал такава гняс,ще опитам с двойна промивка,добавка за промиване,работа на място 15 мин на празен ход с нея,източване на ' говната'  ,наливане на промивно масло,то е по тънко,работа 4-5 мин,така го дават по инструкция,пак източване и наливане на новото масло,но ще сложа етино масло за пробата,и каквото сабя покаже.Вариантите са два или ще има някакво подобрение незнайно какво,или рязко ще се влоши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моята 1.9TDi 110 коня AHF съм правил промивка на маслото с Xenum M-Flush и X-Flush за дюзите. Доколкото четох навремето тази не е много агресивна, защото я дават след като се налее колата да се покара около 100км и веднага след това да се източи маслото. Аз така направих навремето. Като цяло нито преди това съм имал проблем, нито след това вече 3 години откакто я промих, но трябваше да си начеша крастата. Колата се кара само с масло Motul 5w40 X-cess. Харчи около 500-700мл масло за 10000км като зависи колко агресивно се кара.

 

xenum-m-flush-motor-oil-cleaning-1.JPG

Редактирано от pufa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

XENUM M-FLUSH  е качествен препарат , също и на Амсойл  AMSOIL Engine and Transmission Flush (FLSH) . Със сигурност има и други . С ПроТек нямам мнение, ще видя по-късно .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...