Jump to content

start-stop system спря да работи


allessandro

Recommended Posts

здравейте момчета!!

карам а6 313 би турбо днес ми спря да работи  start-stop system!!

закачихме я на комп - не дава никакви грешки!!

дайте някакъв съвет от какво може да е ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж аз съм от Варна !!в момента в целия град има ремонти по пътищата и съответно страшни задръствания !!

досега всеки ден работи тая система без проблеми гаси на светофари ,на задръствания !днес цял ден карах в града и нито един път не загасна !просто ми направи впечатление че цял ден не проработи нито веднъж и я заведох при един приятел да я закачи да не е набила грешка нещо-и нямаше нищо 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да това го знам за иконката и го виждам!

удивителните бяха по инерция при писането-нищо друго

досега просто не е правила така и ме притесни.

а всъщност каква е ползата от тая система икономия или екология?

Редактирано от allessandro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И икономия. Градският разход в София на V8 бензин пада от 20 на 16 благодарение на старт-стопа.

 

Иначе основно градско по задръстванията с този би-тди май не е много полезно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега пак стигаме до въпроса -тя сама ли си решава кога да го пусне или да я карам в Ауди на инспекция?

и един друг въпрос може ли да се деактивира от -мми в някое меню или само от бутона на таблото?

Редактирано от allessandro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене при слаб акумулатор понякога не се активира старт-стоп системата докато не се по зареди акумулатора.Не ми свети ,че не е активна.Просто има защита,но колата е Мазда

Редактирано от arsenal88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на втори майстор я водих и пак на КОМП нищо не излиза -всичко е наред и пак не работи след това .

пфуууу ебати нервите с тая система 

Някой има ли идея от какво може да е ????

иначе утре в Ауди трябва да я водя .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е дай тук да го решим 

не ми се дават излишни пари в Ауди -каквито са скъпчии -представям си какви пари ще кажат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам доколко съм компетентен, но забелязвам, че моята старт стоп система не работи в случаите, когато е студена, когато климатроника работи и не е направил необходимата температура, зависи от куп неща.

Редактирано от asensi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като изключиш след каране колата перките въртят ли се много??

прави ми впечатление ,че откакто спря да работи винаги като спра да карам перките страшно въртят поне 5-10 Мин.

незнам вече !

ходих в Ауди в петък приемчика ми вика ,че ако спре да работи старт-стоп системата иконата която излиза на екрана става червена и излиза на таблото  съобщение че не работи!

каза ми че има 7-8 изисквания за да работи -резервоара да не е празен ,акумулатор зареден ,и др  Незнам 

на ват няма никакви проблеми деба и колата а спря изведнъж да пуска -значи някъде другаде е проблема но нещо не може да се види

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правих то това Оня ден  на 5 та на 2.5 оборота по магистралата извън Варна 30 км и пак не става!

сега един майстор ми каза че е изгубила синхронизация системата и понеделник ще я водя да я види !

това не се виждало на ваг и ще видим какво ще направим 

ако някоя го знае за Тишо става въпрос неговия сервиз е за софтуер само и много разбира ще видим какво ще стане 

някой има ли понятие за каква синхронизация става дума ??

Редактирано от allessandro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, congo написа:

Това са "умни" коли, при тях това не помага.

Трябва да е в точния момент.

Може и датчик диф налягане да е, той понякога не дава грешка но мери грешно което кара колата да регенерира много.

Тябва да човек който разбира дизели да види:

1. кога за последно е правила регенерация

2. какви са параметрите на DPF

3. да погледа живи данни

След това да засечете колко често прави регенерация, ако трябва ще ходиш всеки ден да гледа кога за последно е влизала в този режим.

 

 

Каква синхронизация ...

Ебали му майката брат,)))(каква синхронизация 

аз съм икономист -само мога да карам 

тоя датчик за налягането на ДПФ ако не е точен ваг няма ли да го засече ???да даде грешка 

аз четири аудита съм сменил такива ядове съм нямал 

и взе малко повече да гори и леко вдигна обороти затова ходих да карам да правя регенерация на ДПФ -майстори ми казаха че от това може да не гаси 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж аз съм лаик на колите -ако е ДПФ нали ще светне жълтия датчик деба ??

а ако го резна тоя ДПФ софтуерно ще решим ли проблема ?

мои приятели с 8 ци ги махнаха превантивно и карат но на мен не ми се бута нещо което е сложено и измислено от умни глави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не изчакаш да се затопли времето? Аз бях изпаднал в раздразнение с мойта кола преди месец. Бях получил поредицата от грешки на abs, esp, start stop и каквото върви там на куп в такива ситуации. След което изчистих грешките и останах учуден, че старт стопа не бачка. Кво ли не струвах. Гасих, парно, фарове. Бях карал 100км извънградско и бях сигурен и в акумулатора, че е ок. Ей не гасеше и това е. След което се забих във форумите и почнах да чета. Оказа се, че има 100 неща на който трябва да отговаря ситуацията за да загаси. Дори попаднах и на твърдения, че ако ти свети снежинката на таблото сиреч нещо около 3 градуса пак не бачкало. Накрая ми писна и теглих една. Минаха няколко седмици, затопли времето и в един момент ме изненада като се включи и мотора спря. И те така. Бачкаше до вчера. Днес пак пътувах, но като се прибрах градско при загряла кола не се включи нито веднъж при възможните 20 момента за това. Така, че ако можеш да изчакаш да мине време, да стане поне 10 градуса за няколко дни и тогава да видиш как е. Чак тогава, ако пак не бачка се хвърляй в ремонти. Първи съвет на всички е да се почне от акумулатора. Замери го и карай под ред. Това мога да споделя без претенции да съм майстор. Просто споделям опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ходя на един майстор да я види и ще пиша какво е станало!

и на мен ми писна нещо пфуууу егати колата !!

прави ми впечатление че много бързо почна да загрява и като я изключа върти перките 4-5 Мин!!

някак си съм склонен да си мисля че може нещо от ДПФ е да е по всичко си личи както колегата по горе писа !!

и аз не знам вече !!

този майстор е добър правят тунинг и разбират софтуер много 

Ще видим утре!!

все пак благодаря на всички момчета които споделиха проблема ми !!!

утре ще пиша 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Avimaker,)))))

ти излезе прав брат!!

днес в снега почна сама да си гасне !!!

така се учудих нямаш си на идея !!

след 5 дни ядове и мислене ,)))

благодаря ви на всички особенно на Congo който се вникна в проблема истински !!

така че предлагам до админите да затварят темата !!

успокоих се 

лек ден на всички

и безаварийна .)))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука стана въпрос за DPF

Има ли нещо по което да позная ,че колата е в регенерация?

Досега не съм разбирал по нищо кога е в регенерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎02‎.‎03‎.‎2018 at 20:20, icebobo написа:

Тука стана въпрос за DPF

Има ли нещо по което да позная ,че колата е в регенерация?

Досега не съм разбирал по нищо кога е в регенерация.

почва като изгасиш колата перките да не спират да въртят и леко вдига оборотите на празен ход!

днес ще ходя на диагностика ,че моите перки като спра понякога ще се пръснат 4-5 мин не спират да въртят !водих я на майстор и ми каза ,че иска регенерация , независимо ,че жълтия датчик не е светнал още!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А това някой може ли да потвърди, че е истина? Че щом перките въртят след спиране на колата, иска регенерация...

Питам, защото последната година и половина карам 3 различни 4G, 204, 245 и 313 коня. Всичките го правят това. Мислих си, че е мярка от самата кола, с цел да си направи сама "регенерация". А пък ако светне вече вътре лампа, тогава е нужна по-сериозна намеса...

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес ходих на майстор -момчето много разбира -100 теста прави и общо взето ДА щом върти перките трябва да охлажда тръбите защото като пуска регвнерация прави долу страшна температура за да изгорят събраните сажди -които стават на пепел.мойте бяха 18 в ДПФ -не мога да си спомня в каква мерна единица бяха !излязохме да караме на компютър извън Варна на 5 та на 2.5 оборота до Девня и на 15 км станаха на 5 !

колата си влезе в обороти всичко почна да прави перфектно!

но проблема е за колко дни отново ще се напълни и пак ще пусне регенерация!

засече датчици на ДПФ за налягане където Congo писа за него всичко е в норма ! И на входяща изходяща темп.  Предната регенерация беше правила преди 250 км .

Човека обясни че ако за два три дни пак се напълни отиваме на варианта да го мхам тоя ДПФ -но трябва да се налива софтуер наново в компа - а той бил заключен и така !!човека го може но мен нещо не ми се разваля колата обаче 

проблема е че аз карам много градско и от нафтата зависи !

човека ми обясни че годноста на един ДПФ е 100 х км а моята е на 180 х км и вече е скапан и трябва да му видя сметката ....

изобщо си е филм сериозен 

тия коли трябва да се карат много извънградско за да няма проблем иначе почва шоуто с ДПФ 

 

Редактирано от allessandro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...