Jump to content

A4 (b8) 2.0 tfsi , 3.0 tdi или S4 (b8) 3.0 tfsi


Recommended Posts

преди 9 минути, Demertsel написа:

Тоест, тази конкретна обява, не е надценена?

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11511780111010545&slink=6j4xnv

Колата изглежда като нова!

Има и Драйв Селект и ако е реално на тия километри цената е супер.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай къде е сменяна и кой я е настройвал колата.

Графиката е от Маднес ,но се съмнявам за ремък и ролка да вземат толкова пари,защото съм питал при тях за 3.0 в S4.

Отделно ,за мен поне,не е удачно на тоя модел да се прави ролка и ремък,дори не се препоръчва,кутията не подлежи на ремап........но всякакви хора има.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Каза че в Маднес е правена, но не беше много наясно, каза, че ще пита собственикът. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, Ц Е Ц О said:

Засилва я и я продава.......култ

Може да е открил, че дори засилена Ц6-цата не е най-приятната кола за каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
преди 37 минути, Audi_FeN_1 написа:

Търсят нещо, което не гори масло... :lol:

@Ц Е Ц О беше писал, че проблема с харченето на масло се оправя за 200 лева.

Редактирано от kozka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 3.0 тфси, да.

Картерна вентилация и ъпдейт на софтуера, и харча на масло намалява значително. Пак си погорва малко, но с оглед на това че е S-ка и е пърформанс автомобил, това си е простимо.

 

При 2.0тфси обаче положението е трагично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, kozka написа:

@Ц Е Ц О беше писал, че проблема с харченето на масло се оправя за 200 лева.

около 200лв са частите,трудът е повече ,затова препоръчвам с нея да се сменят водна помпа,термостат и каквото още има нужда........че да се стигне до тая PCV система си е .......секс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Audi_FeN_1 написа:

При 3.0 тфси, да.

Картерна вентилация и ъпдейт на софтуера, и харча на масло намалява значително. Пак си погорва малко, но с оглед на това че е S-ка и е пърформанс автомобил, това си е простимо.

 

При 2.0тфси обаче положението е трагично.

Намаля на нивото на 1.8Т:hilezh: около 100-120грама на 1000км

На 3/22/2018 at 18:10, kozka написа:

Сега се чух с Венци, те са я правили, след малко ще получа още инфо. 

Обясниха ли какво що е правено по тоя туч?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Техни хора са слагали ролката, а те са я настройвали, каза, че не е изкарала повече понеже е с типтроник. Чакам за телефона на собственика, понеже дилъра не е в час. Но А6 изглежда по- изгодна, гледам за  23к има интересни предложения. Имам 2 месеца за размисли :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко на тази нещата са й ок ,няма какво да се чудиш за тия пари.Зверщина ......

На дизелаците искат толкова пари някои хора за фейса.Най - добре и със собственика се чуй/виж и така.

"Техни хора" звучи интересно.............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 

Каза- Мои хора са я слагали, все едно съм аз.

Явно не съм пораснал достатъчно за s4, сигорно ще е а4 2.0tfsi, 3.0 td, или а6-тицата. Но някак а4  по ме кефи, само тоя проблем с маслото пти 2.0 малко ме плаши.

На 23.03.2018 г. at 20:08, Ц Е Ц О написа:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4/4/2018 at 18:28, kozka написа:

 

Каза- Мои хора са я слагали, все едно съм аз.

Явно не съм пораснал достатъчно за s4, сигорно ще е а4 2.0tfsi, 3.0 td, или а6-тицата. Но някак а4  по ме кефи, само тоя проблем с маслото пти 2.0 малко ме плаши.

Взимай А6 ако е читава.На табели е и може да се тества,кара ,преглед в сервизи и тн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не, гледам 6тицата вече я няма, а имам още около месец да си избера нещо. Вече почнах и bmw-та да гледам. След доста мислене и четене установих, че ще ми е тегаво да си я отглеждам тая кола :( Явно и б8 3.0 тди ще ми е тегава, като чета за какво става дума. Мисля да взема едно 330хд е91 и ще ми остане лев да си я поддържам, както трябва. Просто не съм пораснал ауди!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи на какъв конкретен екземпляр случиш, има много доволни от Ауди или БМВ и други - които още ги боли и плачат. 330 xd не иска ли пара? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, OvivO написа:

Зависи на какъв конкретен екземпляр случиш, има много доволни от Ауди или БМВ и други - които още ги боли и плачат. 330 xd не иска ли пара? :)

Иска, но интересното е, че като чета са само положителни мнения за него, а като се зачета за 3.0тди, пише основно- бягай далече, тия коли са тегави за подръжка.... Пишат само негативи за тях, а шанса да попадна на нещо изкормено от каране и да се наложи аз да го съживявам е голям. Премислих всичко, дори и за с4 б7 си мислех, понеже е по евтино, като начална инвестиция. Ходих да гледам и а4 б7 3.0 тди, за да ми останат пари за евентуални изненади.Не знам, ще помисля още малко, ще мо трябва кола, чак след 1 месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приеми, че хората с бмв-та не пишат много за проблемите. А тия с ауди-тата пиша само за проблеми :) 

Ако търсиш идеалния (или универсалния) автомобил - няма го. При всеки модел правиш компромис с нещо.

 

3.0Д в е90 е по-прост двигател от 3.0д в Б8, но и той си има скъпи части.

Реално газорапределението е много по-просто заради редовия мотор. Турбина, актуатор, дюзи, вихрови клапи, демпферна шайба са съизмерими...Охлаждането е по-сложно.

xdrive системата може да е по-ефективна, но е мноооооого далече от надежността и гениалната простота на торсен диференциала. Самите части по предното окачване на xdrive автомобил са по-скъпи от кола на задно.

Изобщо "хикса", за разлика от куатрото, променя много обслужването на едно БМВ - допълнителна раздатка, която се чупи, втори кардан,  втори отделен диференциал, специален картер, специално окачване, предни завиващи полуоски (и по-голям радиус на завой от версия на задно), много трудоемко сваляне на картера (на който е залепен предния диф и през който минава полуоска) и от там обслужването на веригата е съизмерима с V-образния мотор на Ауди.

 

Ако се държи на БМВ, аз бих се спрял на фейсов седан е60 - последна версия на 6-степенния ЗФ, усилена версия, която се слага и на 535Д, седан заради липсата на нивомат.........ако търся комфорт и по-нисък шум  - фейсова А6-ца с 3.0Д.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...