Jump to content

Климатроникът не охлажда - препоръчайте компресор


audigot

Recommended Posts

Здравейте, скоро си купих ауди а3 2000 г 1.9тди 110 конски сили. Проблемът е че климатроникът не охлажда. Отидох да го заредят беше пълен до горе и ми казаха че от компресора защото пипна една тръба там и каза че тази тръба трябва да е студена. А тя беше топла - въпреки че климатикът беше пуснат на най-ниската температура. Та ми каза да намеря от някъде втора ръка компресор. Но откъде? И колко вървят? Във фейсбук група ми предлагаха за 100 лв някакъв но как мога да знам дали става. Препоръчайте откъде да взема компресор и как вървят (казаха ми между 80 и 150лв). Другият ми въпрос е еднакви ли са компресорите за всички а3-ки 8Л или има разлика между двигателите и тези преди фейслифта?

Редактирано от audigot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям майстор ще трябва да е,щом като с пипането на една тръба е доказал,че компресора не върши работа.Докато се стигне до него се проверяват много други неща.Отивай на друг сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов компресор си е добра сума, а предполагам че няма да ти се дават 300 и повече лв за такъв. Втора употреба е вариант но не знам как ще го тестваш преди да го купиш така че ще е на късмет. Няколко модела са компресорите просто виж какъв е твоя и си търси такъв. Виждал съм обяви за по 50лв както и за 150лв..Най добре се свържи с колегата от форума arsenal88 той с това се занимава и най-точно ще ти обясни.

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах аналогичен случай при покупката на Алфа Ромеото.

Климатикът беше зареден, а не работеше.

Майсторът провери системата, а накрая удари малко по-силно по компресора и той тръгна.

Оказа се, че при продължително невключване нещо в компресора заклинвало.

Струваше ми 20 лева - диагностиката и "ремонта".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да се сменя компресора се проверява проходимоста на цялата система - тръби , радиатори...всичко. Защото има вероятност като сложиш новият компресор да го издумкаш ако системата е запушена. Виждал съм как са се сменяли гаранционно 4 компресора един след друг заради запушен радиатор на климатика. Радиаторът беше нов на NRF но си беше запушен....със стериопорени топченца!!! Та сам си вади изводите за частите...транспортирането им и за самите майстори на такъв вид системи.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при друг майстор и ми каза да взема от някоя автоморга компресор и да го тестваме защото те ги маркирали и може да се върне - каза ми че или това или клапан. Въпросът е какъв компресор да търся точно. Как да разбера модела на моя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На VAG могат да се проверят горен и долен датчик на системата какво отчитат. Може да е запушване, компресора е най-скъп от всичко останало, така че аз бих елиминирал останалите възможности преди закупуването на нов. Ако се навият да ти дадат от моргата 1 да тестваш също е вариант, за да не се налага да платиш и да излезе, че и твоя си е наред. Ако компресора не е заминал може да се профилактира, да му се налее масло т.н., не съм специалист по климатични инсталации, но съм минавал през горните процедури преди 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги ходих при сума ти майстори компресорът е проблемът. Искам да питам колко струва махане и слагане на новия компресор защото тук ми искат по над 100 лв за всяко слагане. А се оказа че компресорът който им донесох от автоморгата също не е читав (бубината) и сега се чудя нормално ли е да ми взима толкова много пари при всяко пробване на компресор или да търся друг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 1,9тди е на възможно най лесното място.Маха се ремъка и се развиват двата горни болта на компресора +тръбите.Вместо да го монтирате и да видите ,че бобината не работи може или да се подаде директно 12в и да се види дали цъка или да се мери с мултицет съпротивлението на бобината.Трябва да е м/у 3,5 и 4,5 ома.Виж дали лагера не стърже и провери дали буталата се движат (става като хванеш съединителя с гайката в средата и плавно го въртиш).Преди да го монтирате му налейте и 60-70 мл масло pag46.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...