gokhan96 Публикувано 10 Април 2018 Доклад Share Публикувано 10 Април 2018 Колеги имам проблем с климатика нещо не се включва и като реших да погледна какво се случва видях ,че паднала една шайба върху кората.Дали на тази шайба се дължи това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 10 Април 2018 Доклад Share Публикувано 10 Април 2018 да колега изядени са ти шлиците на съединителя на компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 10 Април 2018 Доклад Share Публикувано 10 Април 2018 Може да не са изядени,а просто да се е отвило болчето което го държи. На мен точно това ми се случи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gokhan96 Публикувано 11 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Колега ако си монтирам шайбата обратно има ли вероятност да тръгне компресора снимката е примерна.Шлиците при мен не се изядени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 ако не са изядени можеш да я монтираш обратно винта е 6х15мм ,аз се подведох по снимката ,а на нея ми изглеждат изядени и за това съм те заблудил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gokhan96 Публикувано 11 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Да колега ще я монтирам обратно ,обаче достатъчно ли е да се сваля кората или трябва да се свали и компресора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Компресора не се сваля,но сложи някакъв осигурител на резбата,за да не се развие пак.С други думи,залепи го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krank Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Даммм и при мен бе така.....купих болта завих го ,намазах го с лак за нокти и това бе .....преди 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gokhan96 Публикувано 13 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 Колеги направих диагностика на климатика и ми излезнаха следните грешки: 01274-Air Flow Flap Positioning Motor(V71) 41-10-Blocked or no VOLTAGE-Intermittent 00727-Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 30-10 Open or short to B+ -Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване