Jump to content

Мотора контри на стартер 3.0тди


Maci79

Recommended Posts

Колеги помагайте ! Мотора контри на студен старт.Рециклирах дюзите (пращах ги за проверка втори път) при Петър сменях стартер три пъти и нищо.С акумулатор 110А съм вярно че не е варта но е нов .Колата завърта два пъти и стартера спира.Така два три пъти и запалва.

Направо съм отчаян!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

След смяна на 3 стартера едва ли е от четки.

 

Ако е сигурно, че не са дюзи то трябва да се търси кабелен проблем - хлабава маса, някой протъркан / прогнил / нагорял кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартов ток 917А от декларирани 970А.

Грешки няма.Днес като го направи и дневния километраж се нулира.

Веднъж палне ли може да се гаси и пали 100 пъти .

Преди време сменях охладителя на ЕГР с втора употреба и се чудя ако той тече водата от него дали при завъртане веднага влиза в цилиндрите.

Само гадая!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ток има, ама не стига до стартера(и до колата), и за капак стартера с неговата консумация дърпа малкото наличен  ток на всичко останало и за това ти нулира дневния километраж.

Търсете хлабаво, окислено, нагоряло. Къде...:nixweiss: Реле, клема, кабели, силови бушони...бем ли го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с егр-а може да е причина. Макар че да влиза толкова вода е съмнително.

 

Но е най-логичното при тези обстоятелства. Щом се нулира километража явно пада много напрежението, пробавай с мултицет, най-добре ако имаш стрелкови, че с другите не се разбира като се променя бързо.  Едва ли да е маса, защото на мотора и таблото са различни. Ти си сигурен и в акумулатора, че е в ред.

Или не е в ред стартера, но ти си го изключил или се товари много. А второто става само от затягане на мотора - а това като не е от дюзи, егр-а звучи добре.

 

Пробвай да му откачиш антифриза, но имай предвид, че се чупи тройника. Ти щом си го сменял знаеш най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с водата го изключете като вариант,  хидравличният удар...не е шега работа и не съм чувал автомобил да получи такова нещо без последствия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не се карайте!

Ако откача тръбата на егр-а от смукателя би трябвало ако има пропуск на вода то тя да влиза в мотора от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама стига сте веее, няма вода, собственика се е уплашил да не е влязла вода от егр-а, ама нито казва за загуба, нито за бели пушеци, а и за да влезе толкове вода за да законтри....нещо трябва да си е отишло безкрайно вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина доста невероятно звучи, но я кажи звучи ли ти по-вероятно да става същото от малкото нафта, която може да изпусне дюзата за 10 минути? А това е факт, че става. Аз трудно го повярвах като чух за пръв път, даже все още ми се струва невероятно, но вярвам, че е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намирам вода в смукателните маркучи долу при интер кулерите.Смених пак охладителя на егр-а но тази сутрин пак имаше проблем.Преди да го сменя вечерта отвих тръбата на егр-а и на сутринта запали без проблем.Не съм махал маркучите на кулерите сега за да видя ако има вода да я източа.

Освен от егр-а от къде може да идва вода тук?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е антифриз, не вода, в смисъл, че е сигурно, че е от охладителната система?

 

Освен и другия да пуска.

 

Не му закачай антифриза за проба как ще пали. Ако не караш много мисля, че няма да е проблем без охлаждане.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Смених егр-а с охладитеря за втори път, сменени са гарнитурите на главите,главите са обслужени и уж проверени за спукано и резултата е един и същи.За 250 км.0.5 литра вода .Като отхлабя капачката на разш.съд не контри и си пали сутрин добре.Не пресича маслото и не надува системата.Температурата е 90 градуса и немърда.

Много ме съмнява че не са проверили главите или цепката е малка и не се открива.Каго я запаля и поработи малко но без да достига 90 градуса на сутринта няма проблеми .

Дайте съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мокрото трябва да се провери дали е антифриз, дали  е сладко. Щото половин литър за 250км....си е теч даже и то доста голям. Сутрин в системата(ако е вакуумирана) трябва да има леко подналягане(вакум) ако има пропуск някъде това няма как да стане.  Ама трябва внимателно отвиване и слушане до капачката.

А от къде е теча и по какъв начин стига до цилиндрите....не се наемам да кажа.

Друг вариант е при законтряне да се отвие една по една подгревните свещи за да се види кой цилиндър контри, и да се внимава с това контрене да не запали в момента на контренето и да си отиде нещо за винаги.

 Просто разсъждавам.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.05.2018 г. at 8:36, Maci79 написа:

Намирам вода в смукателните маркучи долу при интер кулерите.Смених пак охладителя на егр-а но тази сутрин пак имаше проблем.Преди да го сменя вечерта отвих тръбата на егр-а и на сутринта запали без проблем.Не съм махал маркучите на кулерите сега за да видя ако има вода да я източа.

Освен от егр-а от къде може да идва вода тук?

Аз ли не мога да чета, или ...

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за това да.Аз мислех за мокро под колата.Що се отнася до под налягане няма.Като отвия капачщата няма нито налягане ниго под налягане/на сутринта/.

Чудя се с мини камерка да ли мога да погледна в цилиндрите през дюзите или през свещите за да разбера в кой е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...