Jump to content

RS6 C6 vs S6 C7 избор на резачка


Recommended Posts

По коледа смятам да си направя един подарък и да се обзаведа с няква резачка, пробвах бая коли и към тоя момент дилемата ми е между RS6 C6 и S6 C7 с REVO.

По принцип се бях насочил към RS4 B7 но след като се зачетох за драмите с нагара и проблемите с FSI-то отпадна като вариант а и ми трябва по-голяма кола. Колата ще се кара ежедневно.

 

Тествах : 

М5 - категорично отпада като вариант

Е63AMG S - колата е мрак, но нещо не ми е на сърце, също така ми е над бюджета

А7 3.0Т Рево1 - много приличен мотор, с Рево1 си върви прекрасно, разхода е смехотворен но S/RS усещането го няма и без генерация звука е няк’си постен 

RS6 C6 - категорично нищо което да не ми харесва освен цената на керамичните дискове които ще се постарая да избегна.

S6 C7 - не съм тествал все още но съдейки по 3.0Т-то съм сигурен че ще ми хареса

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 156
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Just now, _koko_ said:

 А Шкода vRS защо не е сред опциите?

Бате, това е нелепо... стига сте се правили на :stupid:

 

Злобиле, единственото дето ме кефи повече от RS6 e RS7 :)

Държиш ли да е голяма колата?! Щото ако не - Порше :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягаш от RS4 B7 заради нагар и фси, а отиваш към RS6 C6 с 5.2 литровия гюм? 

 

S6 C7 е доста по-красива според мен. Ще е доста по-евтина за ежедневно каране. По-модерна кола като цяло, ще можеш да й се радваш без да те притеснява особено :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Порше би ми било пръв избор, но отскоро имаме нов член на семейството и няк’си не става. 

А7 като цялостна концепция не ми харесва. Вътре в много добре, отзад също, ма страничен профил и предница ми напомня на мравояда CLS. 

 

 

ps : RS6 C7 е ясено, ма пак опираме до бюджета.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар и RS6, дизайнът на Ц6 остаря, а Ц7 е доста по- агресивен и съвременен. 

Аз от S6 не съм впечатлен единствено от пространството на задните седалки, иначе колата е уникално яка- звук, визия, особено на 20-ки. Облегалките на седалките отпред са огромни и заемат много обем назад, но пък придават точно това S/RS усещане, което различава колата от цивилните модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В RS6 C6 двигателя е 5.0, не е 5,2 ...

 

За мен смисъла от избора на RS6 C6 в случая не е уместен, освен ако не планираш да правиш някакъв монстър 1000+ к.с. ... 

 

В S6 C7 получаваш доста по-модерен мотор, ДСГ (срещу 6HP в С6), по-модерна мултимедия и външен вид... а и най-вероятно по-нова кола с по-малък пробег

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но все пак 4.0 е доста по-скъпа (според километрите) от RS6 предното поколение... но като визя и интериор - твърдо 4.0 в S6

 

Редактирано от redalex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, BECKO said:

В RS6 C6 двигателя е 5.0, не е 5,2 ...

 

За мен смисъла от избора на RS6 C6 в случая не е уместен, освен ако не планираш да правиш някакъв монстър 1000+ к.с. ... 

 

В S6 C7 получаваш доста по-модерен мотор, ДСГ (срещу 6HP в С6), по-модерна мултимедия и външен вид... а и най-вероятно по-нова кола с по-малък пробег

 

И аз мисля по тоя начин, ма след 15 минутно каране на RS-a разума почва да остава на заден план, колата ше се кара сток, максимум софт на revo, нямам време, желание и знания за проекти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещането на гъзомера не е винаги реалния резултат :) (справка всички “бързи” дизели), а и С6 шасито е по-тежко от С7 и в завой нещата отиват на кантар малко...

 

Изчакай малко да лансират С8 S6 и скачай на С7 S6/S7... новия модел вече е с 2.9 V6 и 8 степенен типтроник, така че ще караш последния V8 в модела. Цените на С7 шасито също ще паднат, защото към момента са дефакто “последен модел”

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате Злобе, в случая най-правилен и балансиран избор е S6 C7 и после софт на Рево...идеално за развозване на семейството и раздаване на газ, когато искаш. Разходите по поддръжка също ще бъдат по-малко неприятни от тези на алтернативите.

Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, zlobil написа:

S6 C7 - не съм тествал все още но съдейки по 3.0Т-то съм сигурен че ще ми хареса

Искаш да кажеш 4.0T-то.Райно кара такава кола.

 

преди 7 минути, Vanu написа:

хвали старото, взимай новото.

+1

Audi S6 4.0TFSI Avant, 2013г. - Обява Продава Автомобил

 

Относно RS4 B7-при него е само ръчна кутия и решиш ли да засилваш,нещата стават малко ''дебели''.Но тази Б7-ца ще е винаги топ.

Хвърли и едно око на S4 B8.5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
43 minutes ago, BECKO said:

Усещането на гъзомера не е винаги реалния резултат :) (справка всички “бързи” дизели), а и С6 шасито е по-тежко от С7 и в завой нещата отиват на кантар малко...

 

Изчакай малко да лансират С8 S6 и скачай на С7 S6/S7... новия модел вече е с 2.9 V6 и 8 степенен типтроник, така че ще караш последния V8 в модела. Цените на С7 шасито също ще паднат, защото към момента са дефакто “последен модел”

 

Навярно усещането се засилва и от това че реално не съм тествал C7 (дори не съм го разглеждал на живо), докато в РС-а още като седна и врътна ключа и почвам леко да губя нормален разсъдък. Имаш ли идея кога се очаква презентацията на C8 ? 

 

22 minutes ago, tonko2.0T said:

Искаш да кажеш 4.0T-то.Райно кара такава кола.

 

+1

Audi S6 4.0TFSI Avant, 2013г. - Обява Продава Автомобил

 

Относно RS4 B7-при него е само ръчна кутия и решиш ли да засилваш,нещата стават малко ''дебели''.Но тази Б7-ца ще е винаги топ.

Хвърли и едно око на S4 B8.5.

 

Това казвам де, че не съм карал 4.0Т но съдейки по 3.0Т-то ще ми хареса при всички положения. Ако тряА съм честен пред себе си RS4 B7 ми харесва в пъти повече дори от новата, обаче е малка и чесно казано след прочетеното не мисля че е моята кола. 

 

 

 

@kvm_88 ше помисля дейба :hilezh:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, zlobil написа:

колата ше се кара сток, максимум софт на revo

 

Заради това, твърдо за RS-а, който и да е той.

Разходите по поддръжката няма са като на Голф2-ка,

ма след време ще има повече стойност от S-ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 minutes ago, zlobil said:

 

Навярно усещането се засилва и от това че реално не съм тествал C7 (дори не съм го разглеждал на живо), докато в РС-а още като седна и врътна ключа и почвам леко да губя нормален разсъдък. Имаш ли идея кога се очаква презентацията на C8 ? 

 

 

Съмнявам се, че ще е преди края на годината.... най-вероятно пролетта на 2019. Те преди месец официално започнаха с поръчките на А6 С8, така че ще минат едни 6-9 месеца докато тръгне и S модела в продажба.

 

Винаги можеш да се направиш на клиент и да звъннеш в Порше за да ги попиташ кога ще може да се поръчва и кои са първите дати за доставка в БГ :) 

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е63 АМГ 4х4 КОмбе е колата в случая.......колкото и да ме анатемосват:hilezh:, особено съпоставена с РС6 Ц6.

3.0Т е компресор, 4.0 е битурбо.Със софт на Рево С6 Ц7 отива на 560 коня , колкото стоков РС6 Ц7 и върви брутално.

РС4 Б7 си е класика, но абсолютно ненужна за всекидневна употреба - няма автомат, спрямо съвременните автомобили е критично бавен и скъп за поддръжка,за разход да не говорим.Атмосферка е и реамапа е ненужен.

Постоянно се мятам Пловдив/Бургас/София и ако искаш може да пробваш 3.0Т със софт и ремък и ролка от Рево как върви на около 470-480 коня, което в А6 Ц7 ще е мнооого добре, а и няма да имаш мега поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
35 minutes ago, Ц Е Ц О said:

Е63 АМГ 4х4 КОмбе е колата в случая.......колкото и да ме анатемосват:hilezh:, особено съпоставена с РС6 Ц6.

3.0Т е компресор, 4.0 е битурбо.Със софт на Рево С6 Ц7 отива на 560 коня , колкото стоков РС6 Ц7 и върви брутално.

РС4 Б7 си е класика, но абсолютно ненужна за всекидневна употреба - няма автомат, спрямо съвременните автомобили е критично бавен и скъп за поддръжка,за разход да не говорим.Атмосферка е и реамапа е ненужен.

Постоянно се мятам Пловдив/Бургас/София и ако искаш може да пробваш 3.0Т със софт и ремък и ролка от Рево как върви на около 470-480 коня, което в А6 Ц7 ще е мнооого добре, а и няма да имаш мега поддръжка.

 

Е63 покарах 2013-та, колата е мнооо добра, ма не е моята кола, деа знам, нещо ми липсва, не ми харесва......ше го има онова гадно чувство като спре някой до мен със S/RS да ми става терсене и да гледам на другата страна. Пък и ми е над бюджета така че тва значително улеснява избора. Ако някога иАм лев за 63AMG то определено ще е в S класа или G. 

 

Карах А7 с 3.0Т с РЕВО ала бала незнам кво беше но беше уж на около 450/60к.с. колата върви много приятно, вярвам при теб на S4-ката ще е дори по-добре. Благодаря за предложението. :zustimm: 

 

Като цяло не съм състезател, така че вървежа не ми е топ приоритет, при тия коли понякога самото чувство да знаеш какво точно може колата и да си круизваш спокойно е достатъчно задоволително. 

 

 

 

Другото което при мен леко накланя везните към S6 4G е разхода, ся сигурно ше ме наскачат че с такива коли разход не се гледа ала бала, ама като гледам кви данни им дават из интернет си е едно 40% надолу от RS-a. 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S7?

На цена е горе долу като S6, а изглежда доста по-добре поне за мен.

Няма как да не ти прилича на мравояда иначе, той е първоизточника, но нямат много общо като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...