Jump to content

глупави проблеми с А8


7Vinkelz7

Recommended Posts

Здравейте колеги, колата ми е 4.2 БФМ, ще ви изредя проблемите които има и се надявам някой да може да ми помогне.

1.Както карам и от нищото светва АБС и тракшъна и ми ги изписва тези тъпотии на таблото заедно с headlight range control defective.На диагностика дава АБС модул дефектен и дотам но ме съмнява тези всичките неща да са свързани с абс модула..Гася колата паля пак и вс изчезва и така докато не реши пак да ги набие след известно време.:steinigung:

2.Има влага в купето след дъжд в шофьорските крака килима става влажен и отзад зад шофьора, и друото което ме шокира вчера пак след дъжд завивам надясно с газта до ламарината и буквално ми се изсипа вода върху краката и дойде откъм централната конзола над педалите.. останах потресен направо - отворих капака кьорих се там не видях дренажите явно са под сервото но нямаше никаква вода.Утре започвам чистене на дренажите на люка, стария собственик каза че е текъл и заради това е сменил копчетата (конзолата) доло с нови и е дал сумалак пари.Сега не тече но искам да ги изчистя не са голяма философия.Другаде къде има дренажи и къде да търся проблема с тая вода в купето преди да боядисам колата червена и да я направя пожарна/водоноска тн.:hilezh:

Общо взето това е най-належащо останалите проблеми са тъпотий разни модулчета тн..А, и компонент протекшън на аудио системата имам и не работят половината колони за черешка на тортата :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,
Не съм много наясно къде има дренажи в колата, но относно проблема с АБС модула ще те посъветвам първо да провериш дали волана е на правилните зъбци. Имах проблем с волана след претапицирането му и не беше монтиран на правилните зъбци и сензура ми отчиташе,че волана е в завило положение, а гумите стоят прави и затова и светваше. Друго можеш да провериш дали всички букси и кабели, водещи към модула са наред. За фара свали го и имаш 50% да се оправи проблема :D Моята беше с такава грешка като я купих свалих го и не открих нищо тревожно и го монтирах отново и от тогава нямам проблеми с фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се замисля тук мога и аз да постна моя проблем с вода при аварийната гума. Не знам от къде влиза там вода, но нямам шибидах и съм пробвал дали нямам запушени канали отзад, но уж всичко им е наред и пак има вода там. Някакво решение и за този проблем? :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам д2 и при мен беше така като завиех и 1 кило вода в краката и проблема нее от гюрука а от запушен дренаж на климатика или като да вали вътре в блока на парното и от запушения дренаж като неможе да се оттича и сичко вътре се излива

Редактирано от Donvankata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомер или извадена/разместена въздушна тръба за светещите трашкън и абс.

хедлайт рейндж модула е зад таблото, провери го след волана и позицията му.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абс модула е вързан с хиляди неща и е напълно възможно да дава всякакви такива неща. Мене спираше да ми бачка километража, нивомата и климатика. Усилваше ми се музиката и не можех да си отворя багажника докато не загася колата. Сваляш го и го пращаш на едно момче от сф влади се казва. Той ги лекува.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Headlight Range Control модулът не е зад таблото а е закачен отзад на самия фар. Двата модула под волана, които имат отношение към управлението на фаровете също биха могли да са причина за подобна грешка. Все пак аз бих заложил на модулите закачени на самите фарове, понеже захващането им към фара е слабо място, резбите им се чупят съответно модулът става леко разхлабен, не прилепва добре към фара, изолацията спира да работи, поради което започва да влиза влага и модулът умира. 2-3 такива съм сменил...

ПП: Драсни два реда ако съм прав. Мисля, че имам останал излишен работещ модул, може да го спазарим :) 

Редактирано от lz1kka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменял съм тоя модул и се намира зад километража/таблото. къде отидЕ при фаровете?

XAFP043.jpg

 

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя модул и аз го сменях наскоро като слагах фейслифтовите фарове с диодните дневни светлини, обаче тая грешка "Headlight range control defective" е много по-вероятно да е породена от модулите закачени на фаровете, поради причините, които дадох. Както казах не веднъж съм го играл тоя филм. Това лесно може да се установи ако колегата има corner lights, или иначе казано завиващи светлини, както някои погрешно ги наричат. Навива волана и гледа отпред дали corner lights секциите светят. Ако примерно само едната не свети значи почти със сигурност модулът закачен на същия фар е заминал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при навиване на волан, няма значение ляво/дясно ми осветява и двете секции? Какво ще рече това? Кой модул не ми е сменен при минавате към фейслифт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Ей това може да ти е от полза въпреки, че има друга тема по тоя въпрос...
 

scheme headlights retrofit.png

Screen Shot 2018-02-21 at 13.44.53.png

j519.jpg

Редактирано от lz1kka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...