Jump to content

Проблем след смяна на термостат.


032

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем след смяна на термостат. Ще започна отначало за да е по ясно всичко. При спряна работеща кола ми се спука пластмасата/съединението (не знам как точно се казва ) в което се свързват всички маркучи и влиза в двигатела. След свалянето му се оказа, че термостата се е пръснал, а от там е избило и това съединение. Смениха ми термостата и съединението, качихме всичко но колата не иска да се обезвъздуши. Парното духа студено, градусите не минават над 90. Казаха ми водна помпа, свалихме я но при нея всичко е наред. Сега ми казха, че щом е наред тя, значи е гарнитура на двигателя от там бил целия проблем. 

Имам съмнения, че се опитват да ме изкъпят, моля за съвети. Възможно ли е да не обезвъздушават както трябва или да не са направили термостата.
Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се връщам от сервиза. Като им казах, че ще я карам другаде и колата изведнъж се е оправила. Било запушен маркуч, който го отпушили. :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак са те пуснали по пързалката.Единственото,за което се сещам е,че са искали да изкарат едни бързи пари на твой гръб без да пипнат нищо повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...