Jump to content

АУДИ А6 1.9 ТДИ 110 кс


Recommended Posts

Здравейте колеги  от няколко дена гледам аудита а6 1.9 тди 110 афн стария мотор намерих няколко едното има проблем в климатроника не пуска компресора на климатика по принцип от както съм изкарал книжка само с адудита се занимавам . Питането ми е понеже афн мотора е много читав на а4 ки те имам а4 110 кс но ми се ще а6 да взема какво друго да гледам освен съединителя окачването ,  тази има някалко забележки тавана е овиснал , от пред е преправян радиятора за охлждане на масло е сложена тръба аз проверих какви пари е 50 лв чисто нов ще го сменя тавана ще го тапицирам но за клима какво може да е да не си мисля най лошото че е заминал компресора колата е внос от Словения няма ръжди и други тропания също няма салона и е много запазен . И копчетата от вън е на пуканка , какво друго да гледам благодаря за инфото колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За климатроника/компресора бих процедирал по следния начин - подозирам липса на фреон:

1. Проверка на предпазител No 25.

2. Проверка за грешки в HVAC модула с VAG-COM/VCDS. Ако има грешка за ниско налягане на фреона, отивам в сервиз за климатици за проверка на количеството, като е добре и проверка и/или смяна на капилярката.

3. Ако в сервиза не открият проблем с налягането/количеството на фреона - проверка на пресостата за ниско налягане на предния радиатор на климата, реле под волана, кабели и т.н. Чак тогава бих мислил за компресора.

 

Някои други неща, които е добре да се видят:

1. Шайби колянов вал - демпферна и ангренажна - състояние на ремъците, как се движат - трябва да са спокойни, съосност до колкото може да се прецени на око.

2. Хидравлика - шумове при въртене на волана в крайни положения, течове и потропване на рейката, ниво на хидравличната течност.

3. Ненормални вибрации в купето на празен ход и при ускорение 1800-2000 об.

Редактирано от tsborissov
добавяне
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

1. Окачването е като на А4 B5, возията е доста по-приятна.

2. Демферен е маховика, ако не е сменян с твърд, така че е добре да му обърнеш внимание.

3. Тавана, ако не е правен от предишния собственик, е нормално да е увиснал - всички платнени на този модел са така вече, ще трябва да го правиш. Излиза 80-100 лева, както се договориш. 

4. Както каза колегата по-горе, хубаво е да провериш шайбите на ремъците за вибрации (при подаване на газ дали "треперят много"). Ако е така, трябва да се сменят и да се провери дали са в една равнина. Дребно нещо е, ама може да ти създаде проблеми по-нататък.

5. Трябва да се види нафтовата помпа за странни шумове, чуканета и т.н. Най-добре да се закачи на VAG-COM и да се погледнат милиграмите дали са в норма. 

6. Ако има как, откачи маркуча на студения охлюв на турбото (стига се лесно с ръка) и на пипане виж дали има луфт перката - аксиален или радиален (напред-назад и нагоре-надолу). Не трябва да има или трябва да е минимален ( до половин милиметър примерно). Провери и дали вътре в маркуча има масло. Маслото може да значи проблем с турбото, но може да е и от картерните газове. Ако има свирене при настъпване, то може да е както от турбото, така и от скъсана мека връзка след него. 

7. Хубаво е да пробваш всяка електроника по колата, тъй като понякога се задръстват едни тръбички за оттичане на водата, влиза вода в краката на шофьора и се мокри и прецаква кофорт модула (намира се под шофьорското място).

Като цяло поддръжката е като на А4-ка, но печелиш от возия, визия, екстри и широк интериор (и огромен багажник)

Колата е тежка за този мотор и рано или късно ще помислиш за чип. Прави я доста по приятна за каране, а и разхода пада с малко. Струва 300 лева и е добре разработен.

За друго, ако се сещаш, питай.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.8т куатро и съм много доволен от возията.

Компромис с обслужването не прави, аз на моята налях 1800 лв и сега само каране сега и газ ще слагам.

За дизел нямам си идея как ще върви, ако са я подържали навреме предполагам няма да имаш ядове.

Гледай да е възможно по запазена че после да не страдаш.

Моята е с пълна сервизна история 10г, подържана в Ауди после в друг сервиз но имам всичко в книжка написано.

И с пълна сервизна история 1800лв обслужване ако е повече ръчкана сигурно и 3000 няма да ти стигнат да я стегнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Иван Йорданов написа:

Аз съм с 1.8т куатро ... налях 1800 лв и сега само каране ...

Първото е добре, второто е прекалено оптимистично ... Какво си сменил за тази сума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Ko6mara_ написа:

Къв разход ти дава 1.8 Т на бензин

Разход на бензин е 10л на 100 смесено повече градско и малко извънградско с пуснат климатроник.

Аз съм много спокоен шофьор, като я взех колата показваше 29л разход на гориво но това беше в автокъщата.

След 600 километра от мен разхода падна на 11л а сега на новото зареждане и на първите 100км ми показа 10,2л на 100

Редактирано от Иван Йорданов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, МММ1 написа:

Първото е добре, второто е прекалено оптимистично ... Какво си сменил за тази сума?

Сменил съм всички масла на двигателя 5W40 Репсол, кутия и на диференциала.

Пълен комплект ремъци ролки водни помпи.

Съединител с демпфер.

Предницата и задница е обслужена в Италия 3000км преди да дойде при мен даже и нови амортисьори е сложил.

Пълна сервизна история на колата и сега продължавам да я попълвам и аз както е правил предния собственик.

Днеска питах приятел за 1,9 АФН на А3, каза че е адски доволен на А3 върви супер яко даже и аз я пробвах добре се набира.Каза ми че на А6 не е карал АФН и няма представа как ще е като вървеж и разход на гориво.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех 1.8 Турбо но имам два проблема бордовия комп не тръгва , и нивомера за горивото седи все на 0 след като е запаля трипъти цирилика звуковата сигнализация  на диягностиката не отчита грешки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен нивомера на горивото само като я купих и като я заредих до капачката с бензин ми направи този проблем явно им е слабо място. После се оправи и сега уж нямам проблем с нея, майстора ми каза че ако ми създаде проблем ще го оправи за сега да карам така ;)

Да ти е честито сега я обслужи подобаващо и после само каране ;)

Моето Ауди не беше карано 3 месеца в Италия и от там му идва проблема с нивомера така ми отговори един колега че зациклял.

Сложи му 5W40 хубаво масло и си свиркай, аз като запаля не се чува че работи, катализатора си стой на място, и всички оригинални скоби и ламаринки са на лице даже и корите под скоростите и диференциала ;) .

Моето ще ми излезе с поставянето на газ Ланди ренцо другия петък ми е монтажа, 7900лв без да смятам каското и винетки,екотакси,застраховки и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тия разходи на гориво, невъзможни и нереални, във всяка втора тема, просто се изумявам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...