Jump to content

Проблем с палене на студент мотор - 2.0 TDI - BKP


ivanovkbg

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

 

Първо искам да кажа, че става дума за Passat B6, надявам се да няма проблем, че питам в този форум. Наистина мога моля да бъде извинен ако това е проблем. Това ми е първата дизелова кола, а със старата бензинова такава, претърпях гаден инцидент и просто се притеснявам за евентуални проблеми.

 

Та както казах става дума за Passat B6 2.0TDI с код на мотора BKP, който имам от две седмица. Колата беше обслужена - ремъци, ролки, масла, филтри и т.н. и т.н.. 

 

Та от скоро забелязох следния проблем. Когато колата е стояла една вечер на сутринта като я запаля задържа за 2-3 секунди на около 800 оборота после се форсира до към 1000  и пак падат до около 800 оборота - това сутрин. Вечер, след като е седяла цял ден пред офиса на слънце го прави същия номер, но с тази разлика, че задържа на 800-те оборота малко по-дълго като през това време и леко тресе, после се форсира леко докъм 1000 за няколко секунди и после се оправя - няма тресене или други проблеми.

 

Питах няколко човека и според тях е нормално, но лично за мен, въпреки бедния ми опит и то предимно с бензинови коли - това не е нормално поведение.


Какво мислите Вие по въпроса? Нормално ли е да се държи по този начин или е признак за проблем? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...