Jump to content

Някой да има представа по кои кабели се управлява централното заключване на А6 ц4 1995г.


Recommended Posts

Ако има значение колата е със заводска аларма без дистанционен контрол, която се задейства при заключване на шофьорската врата, има и комфорт модул.
Целта е да се сложи обикновен модул за дистанционно управление, който при заключване да активира заводската аларма.
Намерих три теми във форума, в които е писано по този въпрос но в снопа на шофьорската врата не намирам нито кабел на цвят зелено с червено, нито зелен с кафяво и кафяв с бяло.
Ще съм доволен на всяка информация по въпроса.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се сложи допълнителна аларма, която да заключва вратите - сигнал се взима от кабелите на патрона или на машинката на шофьорската врата. Ако се сложи само модул за централно има вероятност да не се включва заводската аларма, а само да се заключват вратите - трябва да се пробва. Не помня цветовете на кабелите, но като свалиш кората на вратата ще видиш кои са на самия патрон и после ще ги хванеш директно от снопа на шофьорската врата, но вече вътре в купето. Аз лично слагах допълнителна аларма, която освен че заключваше пускаше и заводската, не съм пробвал само с модул за централно, но ако се свърже въпросния модул на кабелите на патрона на вратата би трябвало да пуска и заводската аларма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В QuattroWorld намерих тема, в която пича пише че управляа централното с (+) на зелено/син кабел за отключване и с (-) на кафяво/сив кабел за заключване . Такива цветове има в снопа. Утре, като се прибера ще разбера дали ще сработи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка днес успях да свържа модула и всичко си заработи както трябва.

Ще обясня как го свързах, може и да е полезно на някой.

 

От купето в шофьорската врата влиза сноп с много кабели. Има по-дебели, има и по-тънки.

От тънките има два кабели, които управляват алармата и централното заключване:

- един кафяв/сив за заключване

- и един кафяв/зелен за отключване

И двата кабела се управляват с маса (-).

Кабелите минават от шофьорската врата до модула с компресора за централното заключване

под задната седалка и могат да бъдат хванати където е удобно.

 

Модула за централно заключване който използвах е Paolo g2188

Окабеляването късаещо контрола на централното закллючване има 6 кабела:

NC - сив кабел - NC - Normal closed /нормално затворен контакт

LOCK - кафяв кабел -  Lock - заключване

NO - син кабел - Normal Opened /нормално отворен контакт.

NC - зелен кабел - Normal closed /нормално затворен контакт

UNLOCK - жълт кабел -  Unlock - отключване

NO - жълт/черен кабел - Normal Opened /нормално отворен контакт.

 

Ползват се само четерите кабела а останалите се изолират:

LOCK (кафяв кабел) и UNLOCK (жълт кабел) се свързват към постоянен (-) маса.

NO (син кабел) от  модула за централно заключване  се свързва към  кафяв/сив кабел за заключване от снопа в шофьорската врата.

NO (жълт/черен) от модула за централно заключване се свързва към кафяв/зелен за отключване от снопа в шофьорската врата.

Свързването по този начин управлява и вградената заводска аларма и при закключване се активира и мигащия диод в бутона за аварийките.

 

Това е за сега, успех в запояването от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...