kapitango Публикувано 14 Август 2018 Доклад Share Публикувано 14 Август 2018 Ако има значение колата е със заводска аларма без дистанционен контрол, която се задейства при заключване на шофьорската врата, има и комфорт модул. Целта е да се сложи обикновен модул за дистанционно управление, който при заключване да активира заводската аларма. Намерих три теми във форума, в които е писано по този въпрос но в снопа на шофьорската врата не намирам нито кабел на цвят зелено с червено, нито зелен с кафяво и кафяв с бяло. Ще съм доволен на всяка информация по въпроса. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Август 2018 Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 Може да се сложи допълнителна аларма, която да заключва вратите - сигнал се взима от кабелите на патрона или на машинката на шофьорската врата. Ако се сложи само модул за централно има вероятност да не се включва заводската аларма, а само да се заключват вратите - трябва да се пробва. Не помня цветовете на кабелите, но като свалиш кората на вратата ще видиш кои са на самия патрон и после ще ги хванеш директно от снопа на шофьорската врата, но вече вътре в купето. Аз лично слагах допълнителна аларма, която освен че заключваше пускаше и заводската, не съм пробвал само с модул за централно, но ако се свърже въпросния модул на кабелите на патрона на вратата би трябвало да пуска и заводската аларма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 15 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 В QuattroWorld намерих тема, в която пича пише че управляа централното с (+) на зелено/син кабел за отключване и с (-) на кафяво/сив кабел за заключване . Такива цветове има в снопа. Утре, като се прибера ще разбера дали ще сработи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Август 2018 Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 Пробвай ги през пробна лампа да не стане някое "късо". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 16 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 В крайна сметка днес успях да свържа модула и всичко си заработи както трябва. Ще обясня как го свързах, може и да е полезно на някой. От купето в шофьорската врата влиза сноп с много кабели. Има по-дебели, има и по-тънки. От тънките има два кабели, които управляват алармата и централното заключване: - един кафяв/сив за заключване - и един кафяв/зелен за отключване И двата кабела се управляват с маса (-). Кабелите минават от шофьорската врата до модула с компресора за централното заключване под задната седалка и могат да бъдат хванати където е удобно. Модула за централно заключване който използвах е Paolo g2188 Окабеляването късаещо контрола на централното закллючване има 6 кабела: NC - сив кабел - NC - Normal closed /нормално затворен контакт LOCK - кафяв кабел - Lock - заключване NO - син кабел - Normal Opened /нормално отворен контакт. NC - зелен кабел - Normal closed /нормално затворен контакт UNLOCK - жълт кабел - Unlock - отключване NO - жълт/черен кабел - Normal Opened /нормално отворен контакт. Ползват се само четерите кабела а останалите се изолират: LOCK (кафяв кабел) и UNLOCK (жълт кабел) се свързват към постоянен (-) маса. NO (син кабел) от модула за централно заключване се свързва към кафяв/сив кабел за заключване от снопа в шофьорската врата. NO (жълт/черен) от модула за централно заключване се свързва към кафяв/зелен за отключване от снопа в шофьорската врата. Свързването по този начин управлява и вградената заводска аларма и при закключване се активира и мигащия диод в бутона за аварийките. Това е за сега, успех в запояването от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване