alexander alexandrov Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 При мен като откача клемите на акумулатора примерно за 1 нощ или няколко часа и после си пали веднага. И като се кара следващите дни постепенно почва да пали трудно. Някой да има идея какво се случва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 Дебитомера ти е за смяна. Пробвай с работещ ако има откъде. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 преди 10 минути, kostaIliev написа: Излизаше ми грешка за дебитомера, смених го и вече нямам грешка и разхода падна, но паленето се оправя със откачане на акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 (Редактирано) Ако имаш газ вероятно като караш ти разваля тримовете и затова като ги нулираш с клемата на акумулатора се оправят и почва да пали пак нормално. Ако нямаш газ тримовете зависят от л-сондата и т-датчика на ЕКУ-то основно - търси проблема там. Редактирано 22 Ноември 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 преди 28 минути, VBI написа: Имам газ и точно за това си мислех, но не съм много на ясно и тук няма кой да ми обясни точно. Имаш ли представа как може да се оправи това, за да не се променят тримовете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Това трябва да го направи газаджията с настройка на горивните карти на ГИ. Т.е. трябват 2 лаптопа, един за ГИ и един с VCDS закачени на колата за да се гледат в движение тримовете при настройка на ГИ в различните режими на работа на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване