vladi5ev Публикувано 9 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2018 Здравейте, имам проблем и моля за помощ! Колата ми е А4 2017 2.0 дизел 170к.с. От много време насам ми свети сигналната лампичка на таблото..... мисля че е нещо за фаровете, с ксенон съм да уточна. И когато преди да запаля ми светне тази лампичка паленето е невъзможно, но до сега като извадя ключа и пак опитам 2 или 3 пъти и грешката изчезва. С този проблем мога да се сблъскам веднъж в месеца или 2-3 пъти в седмицата...… винаги различно. Но в последно време трябва все повече да чакам докато запаля и дори миналата седмица 3 дни не запали докато не ме дърпаха до сервиза където грешката изчезна и 4 дни не се появи...……. Накрая си я взех и сега си карам без проблем но..... извънградско ми е малко притеснено та трябва да карам на жената колата Та в сервиза нищо не излиза свързано с това. А влезне ли в сервиз се плаши и пали Някой срещал ли е такъв проблем? Прилагам и снимка. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi5ev Публикувано 13 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2018 Явно никой си няма представа какво ми се случва с колата.... поне ми кажете какво означава тази сигнализация за светлините ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2018 Тази грешка е поради проблем в автоматичното нивилиране на ксенона. Защо обаче неможеш да запалиш колата когато се появи не знам. Най-добре е да намериш някой да ти направи диагностика с VAG-COM и да ти го настрои. Ето по-подробно описание: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi5ev Публикувано 13 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2018 (Редактирано) Благодаря колега! Ще го имам впредвид. Но възможно ли е заради проблем във фаровете, в случая това нивелиране да не ми дава да запаля? Ето това повече ме интересува или да търся другаде проблема? Редактирано 15 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2018 Няма връзка между палене и нивелиране на фарове, търси проблем по тоците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi5ev Публикувано 13 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2018 (Редактирано) И аз не виждам връзка но..... само тогава не пали??? Редактирано 15 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2018 (Редактирано) Връзка със сигурност има, само че не е очевидна. Първо не е лошо да си вземеш един волтметър за запалка и да сравняваш напрежението на акумулатора когато пали и когато не може: Цък! Опитай да откакачиш фаровете от буксите един по един и виж дали тогава ще запали. Ако разбереш дали е от фара и кой от двата, проблема е наполовина решен. А когато не иска да пали чатка ли релето на стартера, както при полуизтощен акумулатор или нищо не се чува? Редактирано 14 Октомври 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi5ev Публикувано 14 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2018 (Редактирано) Със сигурност ще пробвам всичко, днес пак ми го направи този номер, но за 10-15 секунди и се оправи. Благодаря за съвета! Иначе релето не чатка като при изтощен акумулатор, просто не позволява да запаля... всичко друго си е наред. Редактирано 15 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 14 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2018 Тази грешка за фаровете ,мисля че неможе да изчезне без закачане с ваг ком и триене! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi5ev Публикувано 16 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2019 Здравейте! Смениха ми някакво реле и вече около 1 месец не ми прави проблеми, но да видим дали е от това понеже винаги след триенето на грешките се оправя за определено време. Но ми дава грешка във втори цилиндър, дюза която е извън диапазона, дава ми надхвърлен лимит на клапана, била за смяна. До колко разбрах и това можело да е причината но да ми дава проблем във светлините?????? Ще видим с времето.... Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване