Jump to content

Грешка и не пали. Помощ!


vladi5ev

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем и моля за помощ! Колата ми е А4 2017 2.0 дизел 170к.с. От много време насам ми свети сигналната лампичка на таблото.....  мисля че е нещо за фаровете, с ксенон съм да уточна.

И когато преди да запаля ми светне тази лампичка паленето е невъзможно, но до сега като извадя ключа и пак опитам 2 или 3 пъти  и грешката изчезва.  С този проблем мога да се сблъскам веднъж в месеца или 2-3 пъти в седмицата...… винаги различно.  Но в последно време трябва все повече да чакам докато запаля и дори миналата седмица 3 дни не запали докато не ме дърпаха до сервиза където грешката изчезна и 4 дни не се появи...……. Накрая си я взех и сега си карам без проблем но..... извънградско ми е малко притеснено та трябва да карам на жената колата :)  Та в сервиза нищо не излиза свързано с това. А влезне ли в сервиз се плаши и пали :) Някой срещал ли е такъв проблем? Прилагам и снимка. Благодаря предварително!

A4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази грешка е поради проблем в автоматичното нивилиране на ксенона. Защо обаче неможеш да запалиш колата когато се появи не знам. Най-добре е да намериш някой да ти направи диагностика с VAG-COM и да ти го настрои. Ето по-подробно описание: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега! Ще го имам впредвид. Но възможно ли е заради проблем във фаровете, в случая това нивелиране да не ми дава да запаля? Ето това повече ме интересува или да търся другаде проблема?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връзка със сигурност има, само че не е очевидна. Първо не е лошо да си вземеш един волтметър за запалка и да сравняваш напрежението на акумулатора когато пали и когато не може: Цък!

 

Опитай да откакачиш фаровете от буксите един по един и виж дали тогава ще запали. Ако разбереш дали е от фара и кой от двата, проблема е наполовина решен.

 

А когато не иска да пали чатка ли релето на стартера, както при полуизтощен акумулатор или нищо не се чува?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще пробвам всичко, днес пак ми го направи този номер, но за 10-15 секунди и се оправи. Благодаря за съвета! Иначе релето не чатка като при изтощен акумулатор, просто не позволява да запаля... всичко друго си е наред.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте!

Смениха ми някакво реле и вече около 1 месец не ми прави проблеми,

но да видим дали е от това понеже винаги след триенето на грешките се оправя за определено време.

Но ми дава грешка във втори цилиндър,  дюза която е извън диапазона, дава ми надхвърлен лимит на клапана, била за смяна.

До колко разбрах и това можело да е причината но да ми дава проблем във светлините??????

Ще видим с времето....

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...