Jump to content

Ауди А4 3.0i


Recommended Posts

Здравейте! Интересува ме има ли някакъв начин за силов тунинг на този мотор/3.0 220к.с бензин/

И има ли смисъл от чип, защото четох, че с него може да се докара разлика от 25-30к.с. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, saab-aero написа:

Има вариант за суперчарджър, но цената няма да ти хареса. 

 

За приемливи пари може да разкараш катализатора, да зацепиш правилно мотора и да имаш идеални вариатори, ламбда сонда и дебитомер. 

Чист филтър, ремап и ще се движи прилично колата.  

Но със сигурност няма как да добавиш 30 коня само с ремап/чип. 10-15 е максимума и то с хубав бензин. 

 

Може ли малко повече инфо за този Supercharger - какво точно представлява, каква разлика в конете ще даде и приблизителна цена ? :)

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не лоша стратегия е да отделиш някой лев за проверка на наличните коне, шанса е да има не малко избягали, а връщането им ще има ефекта на чип :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоА бензинов душегуб като знам колко пари са му само вариаторите....  А не е като да не умират.....  Иначе сигурно като нов е бил доста приятен за каране :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 21.10.2018 г. at 10:35 AM, vladi said:

На тоА бензинов душегуб като знам колко пари са му само вариаторите....  А не е като да не умират.....  Иначе сигурно като нов е бил доста приятен за каране :)

 

Е колко да са ... колкото струва колата ... а и блока ако е чао тогава става интересно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 10/21/2018 at 10:35, vladi написа:

На тоА бензинов душегуб като знам колко пари са му само вариаторите....  А не е като да не умират.....  Иначе сигурно като нов е бил доста приятен за каране :)

 

Ами от личен опит 1.8Т и 1.9 150к.с ги разфасовам в градски условия..а на дълго го изпробвах до 240км няма проблеми.. - "душегубът" ???

На 10/19/2018 at 22:20, DLS написа:

Не лоша стратегия е да отделиш някой лев за проверка на наличните коне, шанса е да има не малко избягали, а връщането им ще има ефекта на чип :)

 

под "връщане" какво имаш предвид :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, WagoN написа:

Ами от личен опит 1.8Т и 1.9 150к.с ги разфасовам в градски условия..

Тооо това си е за гордост... с 2 цилиндъра повече, почти х2 обем на двигателя и над 50 к.с. разлика :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, WagoN said:

Ами от личен опит 1.8Т и 1.9 150к.с ги разфасовам в градски условия..а на дълго го изпробвах до 240км няма проблеми.. - "душегубът" ???

под "връщане" какво имаш предвид :lupe:

Moя опит много коли от тия години показва, че всичките са много по-малко коне отколкото са били като нови. Това вече важи и за турбо моторите обаче, 1,8Т стана на 20години. В общия случай масово 30% от заводската тяга я пиши бегала по ред причини. Обикновено не е проблема ниската компресия или амортизирани глави, а че цялата периферия, датчици, вариатори и каквото още има там и е било много готино като ново вече е леш на 10++ години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, GTX3071R написа:

Тооо това си е за гордост... с 2 цилиндъра повече, почти х2 обем на двигателя и над 50 к.с. разлика :hilezh:

Ами не, че нещо ама с атмосферен мотор и с турбиниран мотор в града са 2 напълно различни неща.. :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата ми е 6к, това, че някой с кола за 10 и набити още 3-4 върви повече, мислиш ли че ще ме впечатли ?? :blush:

Редактирано от WagoN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S3 8L отдавна е доста под 10 (все пак говорим за 1.8Т), а ремапа е равен на едни дискотечни пари... та опитай пак :nixweiss:

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всичкото отгоре и разни голфчета МК2 с 1.8T 20v. се понаправиха.Тогава работата става за рев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Душегуб" написах, щото тоя мотор от бензиновите е най-трошлив, като при дизелите 2,5тди :) Та затова. Иначе ако 1.8т е читав, и с някакъв ремап, може и да са на кантар нещата. Но да не разводняваме темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...