pavre Публикувано 18 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2018 (Редактирано) Здравейте, моля за съвет. След като 10г карах B4 и бях много доволен, се налага да сменя колата, като съм се спрял на въпросното ауди. Колата е произведена февруари 2001г, предно, ръчка, 150кс, не и е слагана газ, преди година и нещо е била внесена от Милано от частно лице, няма кой знае какви екстри. На снимките се вижда една свежа кола, с текстилен салон, не е изгоряла от слънцето и утре ще ходя на оглед. Моля за съвет - на какво да обърна внимание? Предварително благодаря! Редактирано 18 Октомври 2018 от pavre Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 Дрънчене или пушене при даване на газ и отнемане на газта на празен ход - рециклаж + топла част е към 700лв Леко виене на празен ход или вибрации и шум при въртене на волана - проблем с реика или хидравлична помпа. Палене - добре e да е студен мотора да се чуят обтегач и повдигачи. Проблема с пушенето може да е по видим след извсно по динамично каране. Стокова трябва на първа като дадеш гас почти да губи сцепление. Ако не, може да е от чарколяци за около 1000лв. Износват синхронизатор на трета предавка и “хърка”. Може да измериш маслено налягане, уреда струва 20лв и става бързо, трябва да е над 1бар на топъл мотор на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 Единствено за въртенето като дадеш газ от празен ход почти не губи сцепление, за ajl говоря фейсовите уж вървят повече, иначе няма от какво да се притеснявяш яко няма пушеци и тропания в мотора.предницата ще те учуди къв кашкавал е сравнено с б4, но за поддръжка на такъв клас клас кола е може би най-изгодната да стара е, но все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavre Публикувано 20 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 (Редактирано) Благодаря за съветите. Колата беше сравнително свежа, имах възможност да я запаля студена - запали без шумове и тракане. Каза ми, че има снимки как е обслужена - ангренаж, ролки, масло.. Но не ми хареса, че на таблото светеше чек и колата нямаше сила. Вървеше си като 1.8 чисто, покарах я и реших, че това не е моята кола, защото ще се наложи да се ремонтира.. Ако някой все пак има идея за причината за немощта на мотора, нека сподели - колата ми хареса, мога да сваля от цената, просто се плаша да не излезе нещо скъпо, което да обезмисли покупката.. Редактирано 20 Октомври 2018 от pavre Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 Moже да не върви от скъсан блоуоф клапан, Н75, турбо или дебитомер, а много вероятно и комбинация от тези неща. Не останаха читави 1,8Т вече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 Откакто подминаха 15 години със засилка вече си има нова мода - масово мъртви клапани, трополящи глави и издухана топла част на турбото/гейт. Стигаме вече до момента, в който най-евтиния мотор за подръжка вече не е толкова евтин само заради факта, че е на 20 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 Мда, но все пак е по-добре от умряла нафта с хиляди кусури Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 Ако не е тотално умрял двигателя може да се освежи колата. Освен покупката и регистрацията около 2000-3000 лв. и става слънце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 Колега искаш да кажеш,че си ходил на оглед без VCDS и това,че е нямала рес и светел чека те отказало от иначе свежата кола? Нещо ми се губи логиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavre Публикувано 21 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 (Редактирано) Не знам какво е VCDS. Просто отидох да я огледам и запаля на студено. В обявата колата беше представена за безпроблемна, а на място установих, че свети чек и турбината не надува. Ключа не работеше като дистанционно за заключване, защото не бил обучен след смяна на батерия. Имаше и други дребни кусури - пребоядисан преден калник, боядисан волан, паднали решетки на говорителите във вратите, счупена жабка, счупено капаче на жабката за триъгълника в капака на багажника.. Но основното, което ме разубеди беше немощния вървеж. Ако аз продавам кола, бих ги казал тези неща, а не бих написал, че е ок, след като свети чек и не върви добре... И взех решение да не се филмирам с турбини, блоуофи и тн. Редактирано 22 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Ако ще е а6 ц5 то най добре да е куатро. На мен а6 ц5 1.8т куатро 98 набор ми излезе около 9000 лева и е в перфектно състояние нищо че е дърта баба. Обърни внимание на сервизната история и виж на колко километра е минавала преглед в Италия след 4-та година автомобила се минава на 2 години на преглед. Там по номера на рамата ще ти излез не на 100% истинските километри. Гледай да е възможно най запазена, иначе като всеки автомобил си иска своето като поддръжка. Огледай за теч от гарнитурата на капака там им е най слабото място, пълнят дупките където са свещите и бобините и от там колата може да придърпва.Турбото също трябва да работи без излишни шумове. Имай предвид че е с демпфер и ремонта е около 1000 лева комплект със съединител плюс труда. Верига с обтегача също не трябва да трака на студен старт . И най големия проблем при всички мотори 1.8т независимо от кога и годината и купето в което е монтирано е трудния старт сутрин има доста теми за този проблем. Проблема е в дросел клапата в повечето случай. Иначе много приятен за каране автомобил, окачването също трябва да е здраво защото отиваш на 450лв предница комплект най евтината и още толкова за задница а оригинално окачване от пред и от зад 2 бона общо не ти мърдат. Успех в търсенето и избери по запазения автомобил не се подлъгвай по ниските цени пълни кенефи са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 На мой приятел излезе 13к същото, има за даване още 2-3. Тия коли са прекалено стари и в общия случай нямаш избор освен да вземеш някоя с определени проблеми, идеална няма как да има. Ако не надува и не върви колата проблема може да струва 5лв, 100лв или 1000лв. А като я направиш да надува тепърва ще разбереш дали вървежа ще има общо със заводския. Първото 1,8Т го купих преди 12 години или нещо такова, честно казано още тогава трябваше да се внимава за определени проблеми. В момента ясните и актуалните за възрастта проблеми са пукната топла част на турбото/разлуфтен гейт, бучаща кошница в резервоара, масово лоши съединители на куатро версиите, изтормозен (но работещ) маховик, Н75, блоуофи, умрял ФИС, стрелката на бензина показва грешно, усукани рамки на вратите и шум над 100, неработещи ел стъкла, големи луфтове по трансмисията при над 250к километраж, неработещи брави на вратите... Имаи други, но така набързо се сещам за тези. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavre Публикувано 22 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2018 Благодаря на отзовалите се със съвети.. Днес капарирах VW passat / 2.0 i / 115hp, немски внос. Реших да заложа на евтино обслужване и почти същата возия. Оставам си фен на четирите кръга, но за момента не могат да ми предложат каквото ми е по джоба. Следващата кола ще е Ауди, живот и здраве.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 22 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2018 Питаш за ц5 ама дано пасата е б4, че в б5 мотора е шит.иначе само едно ще кажа поддръжка на пасат б5=а6 ц5 с равни мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 22 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2018 Само да вметна, че и това за дистанционното и сменената батерия са глупости - вчера смених батерията и си работи без нищо да съм обучавал. Plug and play e! По-скоро тоя ключ да не е оригинален... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 22 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2018 Ако е оригинален пе са знаели как да се сприятели с алармата.на а6 ми се случи на 2я ключ ма то от егн-то трябва да и припомняш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 22 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2018 Зависи от конфорт модула как се обучава ключа. Другото е ако добре помня за колко бързо са сменени батериите (май ако е за под 30 секунди), не си забравя дистанционното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts