Jump to content

Съвет за покупка на А6/ C5/ 1.8t/ Avant


Recommended Posts

Здравейте, моля за съвет. След като 10г карах B4 и бях много доволен, се налага да сменя колата, като съм се спрял на въпросното ауди. Колата е произведена февруари 2001г, предно, ръчка, 150кс, не и е слагана газ, преди година и нещо е била внесена от Милано от частно лице, няма кой знае какви екстри. На снимките се вижда една свежа кола, с текстилен салон, не е изгоряла от слънцето и утре ще ходя на оглед. Моля за съвет - на какво да обърна внимание? Предварително благодаря! :)

Редактирано от pavre
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрънчене или пушене при даване на газ и отнемане на газта на празен ход - рециклаж + топла част е към 700лв

Леко виене на празен ход или вибрации и шум при въртене на волана - проблем с реика или хидравлична помпа.

Палене - добре e да е студен мотора да се чуят обтегач и повдигачи.

Проблема с пушенето може да е по видим след извсно по динамично каране.

Стокова трябва на първа като дадеш гас почти да губи сцепление. Ако не, може да е от чарколяци за около 1000лв.

Износват синхронизатор на трета предавка и “хърка”.

Може да измериш маслено налягане, уреда струва 20лв и става бързо, трябва да е над 1бар на топъл мотор на празен ход.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено за въртенето като дадеш газ от празен ход почти не губи сцепление, за ajl говоря фейсовите уж вървят повече, иначе няма от какво да се притеснявяш яко няма пушеци и тропания в мотора.предницата ще те учуди къв кашкавал е сравнено с б4, но за поддръжка на такъв клас клас кола е може би най-изгодната да стара е, но все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите. Колата беше сравнително свежа, имах възможност да я запаля студена - запали без шумове и тракане. Каза ми, че има снимки как е обслужена - ангренаж, ролки, масло.. Но не ми хареса, че на таблото светеше чек и колата нямаше сила. Вървеше си като 1.8 чисто, покарах я и реших, че това не е моята кола, защото ще се наложи да се ремонтира.. :) Ако някой все пак има идея за причината за немощта на мотора, нека сподели - колата ми хареса, мога да сваля от цената, просто се плаша да не излезе нещо скъпо, което да обезмисли покупката..

 

 

Редактирано от pavre
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moже да не върви от скъсан блоуоф клапан, Н75, турбо или дебитомер, а много вероятно и комбинация от тези неща. Не останаха читави 1,8Т вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откакто подминаха 15 години със засилка вече си има нова мода - масово мъртви клапани, трополящи глави и издухана топла част на турбото/гейт. Стигаме вече до момента, в който най-евтиния мотор за подръжка вече не е толкова евтин само заради факта, че е на 20 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тотално умрял двигателя може да се освежи колата. Освен покупката и регистрацията около 2000-3000 лв. и става слънце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега искаш да кажеш,че си ходил на оглед без VCDS и това,че е нямала рес и светел чека те отказало от иначе свежата кола?

Нещо ми се губи логиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не знам какво е VCDS. Просто отидох да я огледам и запаля на студено. В обявата колата беше представена за безпроблемна, а на място установих, че свети чек и турбината не надува. Ключа не работеше като дистанционно за заключване, защото не бил обучен след смяна на батерия. Имаше и други дребни кусури - пребоядисан преден калник, боядисан волан, паднали решетки на говорителите във вратите, счупена жабка, счупено капаче на жабката за триъгълника в капака на багажника.. Но основното, което ме разубеди беше немощния вървеж. Ако аз продавам кола, бих ги казал тези неща, а не бих написал, че е ок, след като свети чек и не върви добре... И взех решение да не се филмирам с турбини, блоуофи и тн. :)

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е а6 ц5 то най добре да е куатро.

На мен а6 ц5 1.8т куатро 98 набор ми излезе около 9000 лева и е в перфектно състояние нищо че е дърта баба.

Обърни внимание на сервизната история и виж на колко километра е минавала преглед в Италия след 4-та година автомобила се минава на 2 години на преглед. Там по номера на рамата ще ти излез не на 100% истинските километри. Гледай да е възможно най запазена, иначе като всеки автомобил си иска своето като поддръжка.

Огледай за теч от гарнитурата на капака там им е най слабото място, пълнят дупките където са свещите и бобините и от там колата може да придърпва.Турбото също трябва да работи без излишни шумове.

Имай предвид че е с демпфер и ремонта е около 1000 лева комплект със съединител плюс труда.

Верига с обтегача също не трябва да трака на студен старт .

И най големия проблем при всички мотори 1.8т независимо от кога и годината и купето в което е монтирано е трудния старт сутрин има доста теми за този проблем. Проблема е в дросел клапата в повечето случай.

Иначе много приятен за каране автомобил, окачването също трябва да е здраво защото отиваш на 450лв предница комплект най евтината и още толкова за задница а оригинално окачване от пред и от зад 2 бона общо не ти  мърдат.

Успех в търсенето и избери по запазения автомобил не се подлъгвай по ниските цени пълни кенефи са ;)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мой приятел излезе 13к същото, има за даване още 2-3. Тия коли са прекалено стари и в общия случай нямаш избор освен да вземеш някоя с определени проблеми, идеална няма как да има. Ако не надува и не върви колата проблема може да струва 5лв, 100лв или 1000лв. А като я направиш да надува тепърва ще разбереш дали вървежа ще има общо със заводския.

Първото 1,8Т го купих преди 12 години или нещо такова, честно казано още тогава трябваше да се внимава за определени проблеми. В момента ясните и актуалните за възрастта проблеми са пукната топла част на турбото/разлуфтен гейт, бучаща кошница в резервоара, масово лоши съединители на куатро версиите, изтормозен (но работещ) маховик,  Н75, блоуофи, умрял ФИС, стрелката на бензина показва грешно, усукани рамки на вратите и шум над 100, неработещи ел стъкла, големи луфтове по трансмисията при над 250к километраж, неработещи брави на вратите... Имаи други, но така набързо се сещам за тези.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се със съвети..  Днес капарирах VW passat / 2.0 i / 115hp, немски внос. Реших да заложа на евтино обслужване и почти същата возия. Оставам си фен на четирите кръга, но за момента не могат да ми предложат каквото ми е по джоба. Следващата кола ще е Ауди, живот и здраве.. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че и това за дистанционното и сменената батерия са глупости - вчера смених батерията и си работи без нищо да съм обучавал. Plug and play e! По-скоро тоя ключ да не е оригинален...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от конфорт модула как се обучава ключа. Другото е ако добре помня за колко бързо са сменени батериите (май ако е за под 30 секунди), не си забравя дистанционното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...